2015. február 14., szombat

67. Mint Niall

Boldog Valentin - napot minden szinglinek vagy párkapcsolatban lévőknek. Ezután jön a rész amivel nagyon csúsztam és sajnálom! Nem direkt volt, de tényleg! Viszont most fordulatot vesz a blog és azt kell írjam, lassan közeledünk a végéhez szóval még 4 rész meg utószó és vége. Mindegy! Addig még van idő. Jó olvasást! Puszi!! ♥♥

Summer Brooks"

Amikor néha rosszul vagy és ezt felül adod ki magadból akkor jó. De mint mondtam NÉHA. Ha viszont szinte minden reggel felkelsz arra, hogy hánynod kell és jön is fel akkor nincs mit tenni, ki kell adnod magadból. Szóval 1 hete megy ez a reggeli hányinger és egy dologban biztos vagyok, hogy nem vagyok anorexiás, mert a hasam nőtt. Nem sokat, de nőtt. Ez vagyok én kívülről, belülről pedig szinte lassacskán egy idegroncs. Mióta kiosztották az érettségiket, szinte színötös lettem mindenből, Harry hozzám sem szól. Igaz én sem hozzá, és abban is biztos vagyok, hogy utál, de ez van. Az élet nem MP3, hogy azt a zenét válaszd amelyiket, akkord csak egy nyamvadt rádió és élvezned kell, amit add. Szóval most élvezem Mozartot és várom, hogy be adjanak egy 5 Seconds Of Summer számot vagy egy Little Mixeset. Oké, elég fel kell kelnem és ennem kell, mert szinte éhen halok. Kivánszorgok a konyhába és a tartóból kivéve a 4 kakaós csigát ülök le a bárszékre. Tegnap este a pulton hagytam a literes gyümölcs levem így az is meg van oldva mit iszok. Lassacskán elkezdem magamba tömni, de a negyediknél már El is kijön álmosan és meglepetten.
- Ugye, tudod hogy reggel 6 van és nincs suli? - vakarja meg a szemét.
- Ne is mond, ha reggel nem kelnék arra, hogy rögtön az ágyra hányok talán 10 - ig húznám a lóbőrt! - horkanok fel.
- Remek akkor én is kérek egy kakaós csigát! - mosolyodik el, majd a háta mögé lépked, de már mellettem is áll.- Te befaltad mind a négy kakaós csigát? - kérdezi. Lenyelve az utolsó falatott mosolygok rá.
- Bocsi, de éhen haltam! - iszom pár korty gyümölcslevet, majd felpattanok, de vissza is huppanok, mert megszédülök.
- Jó vagy? Elsápadtál! - nézz rám aggódva. Laposan pislogok rá, majd gyengéd mosolyt küldök.
- Persze, csak túl gyorsan álltam fel! - mondom,de amint az utolsó szócska elhagyja a számat újra émelyegni kezdek és rohanok is a lenti fürdőbe. Miközben épp jön ki belőlem a nem tudom mi, felfigyelek, hogy El felfogta a hajam és a hátam simogatja. Miután végeztem a térdelésből leülök a szőnyegre és megrökönyödve nézzek az aggódó lányra.
- Lassan 1 hete tart ez! - bököm ki. - És nem hogy fogyok ettől, hízok! Harry még egyszer nem fog belém szeretni az biztos! - mondom sóhajtva.
- Nem is kell, mert még így is szeret! Viszont azt nem tagadom, hogy meghíztál! Nem lehet, hogy.... - gondolkozik el. Feltápászkodom és vizet engedve mosom meg arcom.
- Hogy mi? - tápászkodom meg a mosdókagyló szélében.
- Hogy terhe vagy! - vigyor kúszik arcára, és tapsikolva nézz szemeiben.
- Hogy én terhes? Hisz lassan 1 hónapja, hogy nem voltam senkivel! - mondom meglepetten.
- És benne van az elhízás meg a kívánatosság a terhességben! És a rosszul létek csak hab a tortán! De, hogy ne örüljünk ok nélkül még te ki töltesz egy tesztet felhívom a nőgyógyászom és ma délelőtt elmegyünk hozzá! - felpattan és az előttem lévő szerkényből kivesz egy dobozt ami a kezembe nyom és mosolyogva hagyna is ott, de utána szólok.
- Ha igaz, hogy terhes vagyok és az is, hogy Harrytől van, mert úgy mond senkivel nem voltam. Tök mindegy, de kérlek ne szólj róla senkinek. Még  Louisnak és Perrienek sem! - reménykedve nézzek rá, mire megértően bólint, majd ott hagy. A tekintettem a dobozra terelődik, majd egy kisebb veszekedés után megteszem. Megcsinálom a tesztet, majd a kád szélére téve szuggerálom, hogy minél hamarabb mutassa, ami lehetetlen, mert meg kell várni azt a nyamvadt 5 percet.
- Kész vagy már? - kopogtat idegesen az ajtón. Elveszem a tesztet és mielőtt megnézem, nem bírom ki, hogy ne mondjak magamba végig egy monológot. Ha ez a teszt tényleg két csíkot fog mutatni, akkor egy dologban leszek biztos, még pedig abban, hogy bármilyen körülmények között is, de felnevelem ezt a gyermeket és ha akarja Harry hanem te tudni fog róla. Tudni fog róla, hogy övé ez a kis teremtmény, a szerelmünk gyümölcse. Oké, most hogy befejeztem a sok szarságot ami összehordtam akkor meg is nézhetjük. Mély levegőt veszek majd lepillantok és....Na, bazdmeg.
- Eleanor. Én nem tudom, hogy vagy, hogy miként, de ha ez igaz... - itt már benyitott és a szeme kíváncsiságából rájöttem nagyon is érdekli a dolog.
- Ha ez igaz, meg szeretnélek kérni, hogy légy a keresztanya! - elvigyorodom még szegény lány ledöbben, majd szó szerint nekem ront.
- Annyira, de annyira örülök, hogy igazam lett és hogy gyereket lesz! A z pedig még boldogabbá tesz, hogy Harry és a te gyermeked, keresztanya lehettek! - úgy szorít, mintha soha de soha el nem akarna engedni. És én is így teszek.

•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•

- Szóval? - nézzek lábamat lógatva az orvosra.
- Gratulálok, Kismama! Ön anyuka lett! - mondja Dr. Gibson.
- És meglehet az tudni, hogy mióta terhes? - kérdezi türelmetlenül El.
- Persze! Ha kerekítjük 1 hónapos, de 3 hét és 5 napos a baba! - nézi a lapokat. A fejembe visszapörgetem a dátumokat, hogy mit csináltam akkor, de csak arra a szombatra tudok kijutni. Mikor én és Harry kibékültünk. Mikor életem legszebb szeretkezésébe volt részem. És boldog vagyok, hogy akkor lett ő. 
- Nagyon szépen köszönjük! És mikor kell jönnünk kontrollra? - kérdezi El miután átöltöztem.
- Két hét múlva jöhetnek és akkor ultrahangon is meg lehet nézni a kicsit. Ha szeretné az apukáját is hozhatja! - kuncog fel.
- Még egyszer nagyon szépen köszönjük! Akkor két hét múlva! - mondom majd mintha rakétából lőttek volna ki hagyom el a rendelőt és Eleanor sincs más hogy. 
- Szóval akkor keresztmami, nem szerezzünk be a kicsinek pár harapni valót? - kérdezem vigyorogva.
- Te kis sunyi! Éhes a babuci? - kérdezi gügyögve.
- Meg anyuci! - mondom mosolyogva.
- Akkor menjünk be oda és veszünk mindenfélét este meg elmegyünk a fiúkkal a Nando's - ba. - csacsogjak miközben épp a szupermarket felé tartunk.
- Hamarabb fognak rájönni a fiúk, ha én ma oda elmegyek és annyit fogok enni, mint Niall. - mondom kínosan elmosolyodva.
- És? - kérdezi furcsán.- Ugye elakarod mondani Harrynek?
- Persze! Csak ott van, hogy mi van ha nem akarja? Meg ott van a karrierje..Azt se akarom tönkre tenni! - a végén ajkaimat egy kétségbeesett sóhaj hagyja el.
- Harry biztosan akarni fogja és hidd el szeret annyira téged és szeretni fogja annyira a babucit is, hogy veletek is és a karrierjével is foglalkozzon egyszerre. Szóval azzal ne törődj, de azzal igen, hogy újra együtt lesztek és amint megszületik a keresztlányom megyünk is megkeresztelni. - mondja vigyorogva.
- Honnan veszed, hogy kislány? Én például a kisfiúra szavazok! - mondom szemtelen mosollyal az arcomon.
- Miért pont kisfiú? A kislányt öltöztetni lehet! - vágja rá.
- Pontokba szedjem? - nevettek fel.
- Na hajrá, kíváncsi vagyok! - mély lélegzettet veszek és belekezdek.
- 1. Mivel imádok focizni meg egyéb sportágakat űzni szeretné ha a kicsi fiam ezekből kitűnne. 2. A második gyermekem, mert kettőt akarok, szóval a második bébi egy kislány lesz, és ha kicsi lányomnak összetörik a szívét, akkor a nagy erős bátyja, majd megvigasztalja vagy pépé veri azt a nyomorékot, utána jön az apja! - kuncogok fel.
- Mennyi ideig nem törődtek veled? - kérdezi ámulattal.
- 14 éves koromtól a mostani Szeptemberig. De írtam naplót is! Miért? - kérdezem halvány mosollyal.
- Mert látszik! Olyan a gondolkodásod, mint egy igazi álmodozóé! És ez fergeteges! - mondja mosolyogva.
- Rendben! Akkor azt mondd el nekem, hogy kifizet. Anyuci vagy keresztanya? - kérdezem mire hatalmas vigyor kerekedik az arcára.
- Keresztanyuci! - és bevág a kosárba két hagymás chipset.

♥○♥○♥○♥○♥○♥○♥○♥

- Mindjárt itt vannak! - teszi el a telefont.
- Az normális ha gyomorgörcsöm, de mégis éhen halok? - kérdezem tenyeremet dörzsölgetve.
- Mindjárt ehettek annyit Niallel meg a babucival amennyi belétek fér. - mosolyodik el. Ekkor a bejárati ajtó csengője jelzi új vásárlók tértek be, mire felkapom a fejem. Az 5 srác sétál be inkognitóba szemükkel minket keresve. Intek nekik mire Niall biccentve indul meg felénk és lehuppan mellém.
- Sziasztok csajok! - köszön vetkőzve.
- Hellosztok! - köszönök, mert a többiek is megérkeztek. Louis rögtön helyett foglal El mellett és ajkainak esik utána Liam, Zayn és Harry velem szembe.
- És bepakoltatok már a holnapi kirándulásra? - kérdi kezét dörzsölve Liam.
- Én még nem szóval vagy a kajálás után vagy majd hajnalban úgy is hamarabb felkelek a rossz...., mert annyira fogok izgulni! - javítom ki magam gyorsan. Furcsán nézz rám a négy fiú, de vállat rántva kezdenek új témába kivéve Harry. Ő még mindig engem vizslat.
- Sziasztok!Mit hozhatok? - jön oda egy fiatal srác vigyorogva. Niall már sorolni is kezdi az ő ételeit, de miközben a kajákra gondolok a nyál is össze fut a számba.
- Oké. Ti mit kértek? - dől elégedetten hátra a szöszi.
- Én is ezeket a kajákat kérem, mint Niall! - mondom vigyorogva. A fiúknak kiesik a szemük helyéről, amin El felkuncog.
- Kérj még shaket is. Banánosat piskótával! - bök meg óvatosan.
- Meg azt! - mosolygok kedvesen a fiúra. A többiek is elcöcögik mit kérnek, majd rám szegezik tekintetüket.
- Biztos vagy abban, hogy fel mersz falni annyi kaját, mint Niall? - Zayn támad nekem rögtön. - Alig vagy 50 kiló, te csaj!
- És? Bízz bennem! Ha jól laktam mindent elmondok! - mondom mosolyogva.
- Én lemerem fogadni, hogy megeszi! - mondja Niall.
- 100 font, hogy biztos nem! - mondja Zayn. Liam, Louis és Harry is csatlakozik Niall, Eleanor pedig maradt mellettem.
- És én mit kapok? - kérdezem durcizva.
- Figyelhetsz a pénzre és vagy ők vagy én álljuk az ételeidet, attól függ ki nyer! - karol át Niall. Ám ekkor kihozzák, mert szegény srác nem bírta egyedül a kajákat. Az asztalból semmi nem látszódott ki, de én és Niall vigyorogva tömtük magunkban az ételt, még akkor is mikor a többiek dőltek ki mellettünk. Már Niall is végzet mikor minden szem rám tapadt és már csak egy teli shake volt. A banános piskótás.
- Hajrá! - suttogta Niall mikor az innivalómért nyúltam. Számhoz emeltem a szívószálat és szívni kezdtem még el nem fogyott. Vigyorogva tettem le az asztalra és dőltem hátra.
- Ezt nem hiszem el! - nyögi ki Liam.
- Kérem a magyarázatot! - mondja rögtön Zayn, mire felkuncogok.
- Rendben, de ne szóljatok közbe csak a végén, rendben? - kérdezem mire mind bólint.
- Szóval 1 hete, hogy reggelente a hasam miatt kelek fel, de ma ezt El furcsállta, mert megettem 4 kakaós csigát, szóval a kezembe nyomott egy terhességi tesztet és még én megcsináltam ő felhívott egy nőgyógyászt! És a teszt... - mondom direkt a hangulat kedvéért lassabban és mielőtt kimondom nagyot nyelek. - A teszt pozitív lett! - Harry szemeibe nézzek, ahol döbbenet harag, féltékenység majd utoljára remény tűnik fel.
- És a baba...Kié? - kérdezi rekedtesen.
- O..Styles..Gondolj vissza ezelőtt 3 hétre és 5 napra. Hogy akkor mit csináltál! - mondom kuncogva. Szemeiben összezavarodottság váltja fel a reményt, de amint értelmezi a mondatot és mintha erősen gondolkozna el hatalmas vigyor veszi fel ajkain érzelmeit.
- Igen, jól gondolod! A baba apja te vagy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése