2015. február 2., hétfő

64. Titok

Szép estét vagy mit mindenkinek! Első sorban hiheteltenül ledöbbenten amikor ma feljöttem. több mint 8000 (!!) oldalmegjelenítés! Nagyon de nagyon köszönöm, hogy olvassátok hihetetlenül jól esik! Remélem a mostani tetszeni fog, mert nem rengeteget, de amikor volt időm írtam! Szóval jó olvasást és jó keddet holnapra! ♥♥♥ :D

Harry Styles"

Szemeimet szétnyitom, majd lepillantok az édesen szuszogó lányra karjaiban. Vigyor kerekedik arcomra és óvatosan nyomok puszit homlokára. Az idő érzékem teljesen elveszett e leányzó mellett. Az éjszaka/délután/ délelőtt nagyon kifárasztottuk egymást. Ez nem volt mondható sima szexnek, ez annál több volt. Ez szeretkezés volt és büszke vagyok rá, hogy újra enyém. Soha többet nem akarom elengedni. És nem is fogom. Nem követtek el több hibát. Őszintén szeretem és képes lennék érte bármit feladni. Gondolkodásomból édes motyogása szakít meg.
- Fáj! - nyögi ki, mire aggódva nézzek végig rajta végig. A hasán pihen a keze, mire újra vissza nézzek arcára amin szörnyű fájdalom ül ki. Alszik még? Órára pillantom ami reggel 10 - est mutat. Mikor ettünk utoljára? Az biztos, hogy én már egy napja. Óvatosan bogozom szét lábainkat, majd elindulok a konyhába. Előveszem a palacsintához valókat, majd miután kész a tészta egy serpenyőt teszek fel a gázra. Majd elkezdem beleönteni a folyadékot. Ez így ment 10 adag után miután csámcsogást hallottam meg magam mellől. Jobbra fordítom a fejem, és a hercegnőm ült a konyha asztalon az ingemben és a bokszeremben és lábát lógatva evett,miközben szeme lábamtól a mellkasomig kalandozott.
- Oda fog égni a palacsinta, ha továbbra is engem firtatsz! - néz fel hirtelen szemeiben.
- Tudod van miért! - nyalok végig alsó ajkamon, majd kiveszem a palacsintát és újat teszek bele.
- Na jó! Harry nagyon szépen megkérlek menj és vegyél fel egy bokszert vagy itt esek neked! - mondja mire rápillantok. Alsó ajkába harapott és úgy nézett szemembe. Elvigyorodtam, majd letettem a kis segédemet a pultra és Summer lábai közé álltam.
- Mi a baj, Hercegnőm? - kérdezem tenyeremet arcára téve.
- Utállak! - fog csikorgatva mondja, majd hatalmas vigyor kerekedik arcára. Közelebb húzz a tarkómnál fogva és erőszakosan nyomja nekem mézédes ajkait amit örömmel kezdek el csókolgatni. Majd beleharap alsó ajkamba és elhúzza és elengedi.
- Az fájt! - mondom fájdalmasan felnyögve.
- Legalább megérted, hogy velem nem jó packázni, Baby! De most engedj mielőtt oda ég a palacsinta! - lök odébb, majd egy ügyes mozdulattal ugrik le az asztalról és áll a tűzhely elé. Elmosolyodom, majd felsiettek és egy gyors zuhany után egy bokszerben térek vissza hozzá.
- Pont jókor! Már azt terveztem nélküled falom fel az egészet! - mondja ismét felpattanva a pultra, és egy palacsintát már tömni is kezd. Elmosolyodom, majd elveszek én is egyet és felülök vele szembe.
- És mi lesz miután megkajáltunk? - kérdezem szemébe nézve. Látszik a vívódás arca vonalain, majd elmosolyodik
- Én felmegyek és elcsórok pár ruhát ami itt maradt és lezuhanyzom, majd felöltözöm utánam te is és jön a komolyabbik része. - fújja ki a bent tartott levegőt.
- Benne vagyok! - miután megkajáltunk úgy lett ahogy mondta. Majd leültem a kanapéra ő pedig beleült az ölembe és karjait körém fonva nézett a szemembe,
- Egyszer mondom el, szóval soha többet nem fogod hallani ezeket a szavakat amit most fogok mondani! - mondja mosolyogva és kissé izgatottan. Aprót bólintok, majd kíváncsian nézzek rá.
- Az életem nyár végéig egészen átlagos volt pár dologtól eltekintve. Nem érdekelt senki sem kapcsolat téren. Nem voltak barátaim, sem pasim, csak egy de arról tudsz. és engem ez látszatra nem zavart. Csak a gépnek, olvasásnak, dobolásnak, írásnak meg külön féle dolgoknak szenteltem az életem. Ben volt az egyetlen, akit igazi egyetlen barátomnak mondhattam, de ő sem tudott mindent. Mert nem látta a valós énemet. Hogy miután haza jöttem, bepakoltam és zuhanyoztam minden este álomba sírtam magam. Egyedül voltam, magányosan. Féltem, rettegtem akár egy kis gyerek éjjelenként mikor hatalmas vihar volt és senkihez nem tudtam bújni. Ilyenkor saját magamat kellett lenyugtatnom. Majd jött Becca nyáron. "El kell kísérned egy 1D koncertre." Mint tudjátok ki nem állhattam a bandátokat, mert akkor azt hittem itt csak egoista, nagyképű, suli menői vagytok. Majd a koncert. Belenéztem azokba a szemekbe amik akkor is csillogtak vagy csak a reflektor fénye csillogtatta meg őket, de nem érdekelt. Mert akkor ott szerelmes lettem abba a srácba. Eljött a suli. Teljesen más hogy terveztem. Végig szenvedem, dolgozok majd egy kitűnő érettségivel eltakarodok dolgozni és nem fogsz zaklatni. De nem így lett. Zaklattál. És én boldog voltam akkoriban, majd a karácsony és a szilveszter és ez a három hónap. Mindkettőnknek nehéz volt..- a könnycseppek amik a szeme sarkában voltak eddig elindultak lefelé, de én készségesen töröltem le őket. - Majd mikor El elmondta, hogy több mint a feléért miattam mondasz le a cuccról elgondolkoztam. Van egy mondás. A gyűlölettett és a szeretett csak egy vékony vonalka válassza el egymástól. És akkor mikor kiderült gyűlöltelek, de gondolkodtam az utóbbi pár napba. Oké nem pár napban hanem onnantól mióta elmentél a dokihoz. A szerelmem mind végig ott volt irántad, ahol ezelőtt csak a gyűlölet beárnyékolta. És most is itt van és most , hogy már nincs ott az a csúnya érzelem tisztán elmondhatom. Szeretlek Harry Edward Styles. - mondja egy aprót elmosolyodva és puszit nyom a szám sarkába. Szólásra nyitnám számat, de megrázza a fejét. - Viszont bízni nem tudok benned! És nincs kapcsolat bizalom nélkül! - lesüti szemét, majd sóhajtva ereszti le fejét. Az agyam megállás nélkül kattog. Mit csináljak most? Elbasztam és tudom, hogy nehezen hozható helyre, de kell lennie egy kiskapunak. Egy kiskapunak, egy új kezdetnek.... Amint meg van a gondolat elvigyorodom és felállítom az ölemből Summer, aki furcsán kapja rám tekintettét és érdeklődve nézz.
- Ezer százalék, hogy bizalmatlan leszel velem ezután is, de szeretlek Summer Chloe Brooks és nem akarlak újra elveszíteni így csak egyre kérlek! - mondom szemébe nézve.
- Mire?  - hangja izgatott amin felkuncogok, majd a kezemet nyújtom felé.
- Harry Styles, és egy híres bandában éneklek! Megtudhatnám a szép hölgy nevét? - meglepetten pislog rá párat, majd fejét rázza a kábulatból és elvigyorodik.
- Summer Chloe Brooks, és túl hosszú a listám. - ráz velem kezet.
- Hosszú? Akkor rövid beszámolót kérek, már ha szabad! - mondom leülve és megpaskolom a magam mellett lévő ülést. Lepattan mellém és elmosolyodik.
- Kezdjük azzal, hogy apám híres zeneszöveg író, anyám pedig híres modell. Van két kisebbik testvérem, Rebecca és Michael! Neked? - kérdezi mosolyogva hátradőlve. Szemei csak úgy csillognak, ajkain a mosoly pedig elfeledteti velem szinte a sok rosszat. Érzem, ha sikerül újra egy párt alkotnunk ennek nem lesz vége fél év után. Mert olyan érzés vele lennem, mintha ő lenne az én nagy Ő - m!

Summer Brooks"

Haza felé vezetek, pedig az óra lassan éjfélt üt. Eddig beszélgettünk Harry - vel. Amit kitalált őrületes, de mégis melegséggel tölt fel. Akarja, hogy újra bízzak benne és én is akarom, de még kell pár nap/hónap, hogy teljesen legyen. Az arcomon lekaparhatatlan vigyor van mikor beesek és a tükör előtt veszem le a kabátom. Miután a cipő is lekerült a lábamról a telefonom zenélni kezd. Kirántom a zsebemből és döbbenten nézzem, hogy Ben hív. Majd felveszem és beleköszönök.
- Hello! - mondom besétálva a konyhába.
- Bocs, hogy ilyenkor zavarlak, de ezen a héten nagyon fontos fotózásaink lesznek és nem leszek ott. Neked kell beugranod helyettem. - mondja hadarva.
- Miért te hol vagy? - kérdezem kivéve a szendó alapjait a hűtőből.
- Én most tartok L.A. - be! Egész hetem be van táblázva és hidd el tudom, hogy neked most a sulira kéne koncentrálnod, de a legjobb kérték! - mondja lassabb tempóban.
- Oké! Elvállalom, de cserébe kérek valamit! - mondom, mire a vonal másik oldalán felnevet rekedtesen.
- Tudom! Viszem neked a cuccokat! - vigyor kerekedik az ajkaimra.
- Nagyon kösziii! De most leteszem, mert éhes vagyok meg fáradt! - ásítok a mondta végén.
- Rendben, Hörcsög akkor hagylak aludni! - mondja majd elköszönünk és letesszük. Még bekajálom a szendvicset, de utána amint felérek ás átöltözöm beesek az ágyba.

**************

- Hé, Summer! Ennyivel tudod, hogy nem érem be! Elmentél Harryért szombaton és csak hétfő reggel találkoztunk! Hogy is van ez? - kérdezi El, miközben kiérünk a suliból.
- Amint ráérel elmesélem, de most sietnem kell. Ben nincs itt és Elyar Foxxal lesz fotózásom ma! - mondom idegesen.
- Elyar? Ez most komoly! Vigyél engem is!! - kezd el könyörögni. Döbbenten nézzek rá. Én még életembe nem láttam az a srácot, sőt még nem is hallottam róla, de El úgy látszik elég nagy rajongója.
- Benne vagyok, de siess Lou búcsúzkodással, mert egy óránk maradt és még át kell öltöznöm és fel kell szerelnem a gépeket meg a fényeket! - mondom sóhajtva. Sikítva ölel meg és rohan is vissza Louhoz a fiúk pedig hozzám jönnek.
- Hova ez a nagy sietség? - kérdezi Niall.
- Elyar Fox fotózás ma és az egész hetem ilyen. Fontos fotózások sorozata szóval szerint El velem leszel egész héten! - mondom kuncogva.
- Akkor igyekezzünk máár! - fogja meg a kezem és elrángat a kocsimig.
- Sziasztok! - intek vissza, majd bepattanok és El is mellém és hazafelé vesszük az irányt. Otthon El és én rögtön a saját szobánkba vonulunk. Gyors zuhanyzás után előveszem a cuccom. Egy fekete cső szárú nadrág és piros ing V - nyakú kivágással a mellemnél. Majd még egy piros Vans és egy piros bandana a fejemre. Ashton büszke lenne rám, sőt! Lefényképezzem magam és ki is rakom Isntára meg Twittere.
" @SummerBr Hogy tetszik, Irwin? @Ashton5SOS "
Ezek után mosolyogva raktam el a telefonom és gyors fogmosás után lerobogtam a lépcsőn. Magamra kaptam a fekete bőr dzsekim, majd felkiáltottam El - nek.
- Gyere már, mert itt hagylak!! - mondom, de meg is hallom trappolását.
- Itt vagyok! - mondja lihegve. Végig néztem rajta és ajkaim ketté váltak. Nem kurvásan nézett ki, ellenkezőleg-. Titokzatos volt visszafogott még is volt benne merészség.
- Gyönyörű vagy! - mondom mire felnevet.
- Ugyan már! Te hozzám képest akkor mi vagy! De beszélgettünk még vagy elindulunk? - kérdezi mire mosolyogva megrázom a fejem végül elindulunk. 5 perc alatt ott vagyunk az épületnél, de mielőtt felmennék az én kis rezidenciámba a recepciónál megállok.
- Hello Anne! - köszönök kedvesen. Anne egy öreg nénike, de nagyon kedves és aranyos. Nagy szerencse, hogy Ben rátalált, mert ő csinálja a legjobb sütiket a világon. Persze, csak a nagymamám után.
- Szia Kicsim! Mi szél hozott? - kérdezi kedvesen.
- Ben kérése! Mindegy. Elyar Fox jön ma hozzám, küldd fel hozzám, oké? - kérdezem mire gyors gépelés után már rám is emeli tengerkék szemeit.
- Rendben, Aranyom! Amint itt lesznek küldöm. Kértek sütikét? - kérdezi a kosarat elénk tolva, amiből a meleg muffinok illata csábítóan hívogat.
- Köszönjünk! - mondja El elvéve egyet.
- Köszi! Akkor küldjed, mi meg megyünk is! - mondom és én is elveszek egyet, majd El kezét megfogva felrángatom. A rezidenciám a 20. emeleten van, de akármennyire is messze van a földtől a legjobbat kaptam Bentől. Más fotósok irigykednek rám, de nem érdekel. Megdolgoztam ezért a posztért, és hamarabb ismertem a főnököt, sőt a főnökkel igen jó a kapcsolatom. Erre a gondolatra felnevettek, mire El furcsán nézz rám.
- Akkor hogy telt a hétvégéd? - kérdezi mikor beérünk a terembe, viszont mikor szólásra nyitom a szám SMS - t kapok.
" Nem tudom, te hogy vagy vele, de szeretném titokban tartani a kapcsolatunk ami újra indult! Már ha benne vagy? De senki nem beszélhetünk róla, még Pezznek és El - nek sem! xx. Harry" 
Meglepetten nézzem, de tetszik az ötlet. Hiszen annyira akarnak minket összehozni és lehet sikerül fog nekik, de ez miért ne maradhatna titokban?   Szóval hamar válaszoltam is.
" Benne vagyok. De akkor te sem szólhatsz senkinek. Se Ednek se a fiúknak és még anyukádéknak sem! xx. Summer"
Elküldöm, majd lehalkítom a telefon és elkezdek rendezgetni miközben El a laptopom netezzik.
- Szóval? - kérdezi kikukkantva.
- Te hol voltál hétvégén? - kérdezem miközben az egyik fényt állítom be, de mielőtt El válaszolna újabb hang szakít meg.
" Elyar Fox megérkezett! Most vitték sminkelni és a stylist is elragadta. Számíts rá fél óra múlva, Aranyom"
Anne hangja csilingelő a füleknek. Öreges, de mégis árad belőle a szeretett. Olyan mintha a nagyim lenne, sőt! A harmadik nagymamám. Apa nagyija Írországban él, anyáé Magyarországon, Anne pedig a londoni nagyim. Szerencsésnek érzem, még nekem van három valakink egy sincs és ez néha aggaszt, de nem én tehetek róla. Hisz nem én vettem el.
- Louis házában voltunk péntektől Vasárnap estig. - válaszolja pirosan El.
- Akkor elmondom barátnőm, hogy Harryvel hazafelé összevesztünk, majd kiraktam a házánál és hazamentem. Vasárnap este pedig eljött hozzám Hazza és elmentünk sétálni, miközben megbeszéltük a múltat, jobban mondva miért feküdt le a ribanccal! - mondom a kamerát beállítva.
- És? Az érzésekről nem beszéltettek?  - kérdezi kíváncsian.
- Nem! Csak a régiékből, a momentumokról! - mondom elmosolyodva, bár legbelül lelki ismeretesen. Nem szeretek hazudni, de ha egyszer belementem akkor játsszuk végig.
- Szervezni kéne egy csajos napot! - gondolkozik el.
- Mit szólnál a érettségi után hétvégén, a szombathoz? - kérdezem mellé ülve. Hamar beállítottam mindent, szóval már csak Elyarre kell várni.
-  Remek! És kifaggatjuk egymást mindennel! - mondja mire felnevettek.
- Meg hívjuk el, Perriet is! - mondom mire egyetértően bólint.
- Ha ráér! - mondja sóhajtva. Lebigyesztem ajkam, majd hatalmas ölésben részesítem amin mindketten felnevettünk.
-Ben megmondta, hogy vele mindig jó a hangulat, bár nem mondta, hogy lesz egy másik lány is! - hallunk meg egy elég komoly, bár szórakozott hangot. Mindketten hátrakapjuk a fejünket és meglepetten néztük. A srácot szőke hajjal és barna szemekkel, meg a mellette álló öltönyös fazont.
- Hello! Summer Brooks, a mostani fotó sorozatod megalkotója! - pattanok fel és kezet nyújtok felé. Olyan ismerős, de honnan?
- Hello! Elyar Fox, és nem hiszem el, hogy nem ismersz meg! - nevet fel. - Gyönyörűség. - teszi hozzá mire azonnal leesik.
- Bassza meg! Nem hittem, hogy azóta találkozunk még és azt se hittem, hogy te sztár vagy! - mondom mire a hátam mögött felköhintenek. - Hupsz bocsi! Hagyj mutassam be a legjobb barátnőm, Eleanor Calder - t. - mondom és a barna szemű lányt magam mellé rántom.
- Hello! - köszön félősen.
- Rajongód! - teszem hozzá.
- Ez esetben.. - mondja és megöleli. El vigyorogva öleli át derekánál és lehunyja szemeit. Elmosolyodom, hogy milyen egy kívülállónak lenni amikor egy sztár és a rajongója találkozik.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése