2015. január 6., kedd

56. Az exem

Sziasztok! Kedd van holnap pedig suli..Blaah! Mindegy! Ez a rész nem lett olyan hosszú, de hosszabbakat próbálok írni, ígérem! Na Bye!! És köszönöm az oldalmegjelenítést! ♥♥♥

Summer Brooks"

- Igen. Még egyszer köszönöm, hogy ott aludhattam. - teszem le a táskám.
- Tudod, hogy semmiség. - mondja de hallom a hangján, hogy mosolyog.
- Nem érdekel, Niall! Most viszont leteszem. Lezuhanyzom NŐI tusfürdővel! - indulok meg a lépcsőn.
- Nem tehetek róla, hogy fiú vagyok! - nevet fel.
- Jó, Niall tényleg megyek! Köszönöm a tegnapi napot jól esett! Főleg, hogy már egyik testrészem sincs eltörve. - gondolkozom el.
- Te akartál karatézni! - mondja mire sóhajtok.
- Oké. Szia Niall! - mondom és meg sem várva, hogy el köszönjön leteszem. A fürdőszoba felé veszem az irányt miközben levetkőzöm, Fura volt Niall aludni. Teljesen más volt, mint Harryvel. Mikor Harry kezei megtalálták a derekam és úgy húzott magához közelebb, majd a gyenge pontomra nyomott pár puszit és a fülembe súgta a szót, ami minden alkalommal kirázott. Biztonságot nyújtott. De Niallnél más volt. Este röhögve dőltünk ki egymás mellett reggel mégis a karjaiban találtam magam. És hiába esett jól, nem volt meg az a szikra. És innen tudom, hogy Harryt még mindig szerettem. Vagy csak talán az zavar, hogy nem tudom miért tette? Elég! Felébresztve az ábrándozásomból hideg vizet engedve magamra, majd vissza is tekerem. Épp szállok ki, mikor a csengő üti meg a fejem. Mivel El, Lout korrepetálja matekból náluk ( lemerem fogadni, hogy egyáltalán nem) így magam köré tekerem a köntösöm és leszaladok. Sikerül megúsznom egy elesés nélkül, így elégedett mosollyal nyitom ki az ajtót.
- He-Hello Summer! - köszön Liam bágyadtan miközben végig mér. Felkuncogom majd beljebb invitálom.
- Mi szél hozott? - kérdezem meg.
- Szükségem van egy lányra! - mondja szembefordulva velem. A perverz gondolataim rögtön beindulnak.
- Liam ebbe én nem tudok segíteni! - mondom elhúzva a számat.
- Mi? De még nem is tudod miről lenne szó! - mondja mire lesütöm a szemem.
- Hogy mondjam...most szakítottunk Harryvel 3 hónapja és most nem is igazán alkalmas. - mondom pirulva.
- Miről beszélsz, Summer? - kérdezi furcsán. Felnézzek rá és visszakérdezek.
- Te miről beszélsz Liam?
- Én arról, hogy segíthetnél egy kicsit rossz fiúsabb imidzst varázsolni nekem.
- Bassza meg! - mondom és érzem a fejem egy rákhoz hasonlít.
- Ne! Már te is? - kérdezi kínosan felröhögve. - Összefoglak zárni titeket arra! - rázza meg a fejét.
- Kivel? - kíváncsiskodom mosolyogva.
- Harolddal! - mondja mire az arcomról lekopik a mosoly.
- Inkább mond miben kell segíteni! - mondom újra mosolyogva.
- Rossz fiús imidzs! - mondja érhetőbben.
- Minek? Szerintem te így is elég dögös vagy, És ha nem hiszed kérdezd meg a directionereket! - kacsintok rá.
- Akkor pedig vagyunk új göncöket! És te elkísérsz! - mondja határozottan.
- Rendben! Úgy is fel kell pár új cucc szekrényembe. - rántok vállat.
- Oké! Kapsz 15 percet, hogy felöltözz addig kérek időpontot egy fodrásznál! - mondja elővéve a telefonját. Végig nézzek magamon és csak akkor szembesülök azzal, hogy csak egy szál köntösben álltam előtte. Remek, Summer! Hoztad a formád.
- Fodrászhoz is megyünk? Szuper! - mondom, majd felrohanok. A szekrényből kirángatok egy szettet és magamra kapom, majd felveszek egy sima üveges szemüveget. Nem vettem fel csak egy fekete mellényt még, mert akármennyire is Londonba vagyunk nem volt olyan hideg. Kifejezetten jó idő volt ami nagy szó. Majd egy gyors fogmosás után visszatértem Liamhez.
- Akkor először vásárolunk, majd estefelé elnézzünk a fodrászhoz. Rendben? - kérdezi mire bólintok.
- Viszont azt nem engedem meg, hogy te vegyél nekem valamit! - mondom felvéve a oldaltáskámat amibe a pénztárcám lapul.
- Nem!Én hívtalak még én fizetek! - határozottan nézz szemeibe.
- Nem akarok veled összeveszni, de nem akarok rajtatok élősködni. Szóval határozottan megtiltom, hogy fizess is valamit vagy nem megyek el. - mondom összekulcsolva karjaimat a melleim előtt. Liam sóhajtva belemegy, de mielőtt kilépne még a szemembe nézz.
- De a fodrászt én fizetem és semmi, ismétlem semmi tiltakozásod nem lehet ellene! - jelenti ki mire vigyorogva bólintok. Elhagyjuk a lakást, majd gyalog indulunk el.
- És miért akarsz "rossz" fiús imidzst? - kérdezem meg.
- Van egy lány...Már nagyon régebb óta barátok vagyunk, de eddig nem figyeltem fel rá. Most pedig pár hete felhívott, hogy találkozunk és bele mentem. És hallod....nagyon dögös. - nyögi ki az utolsó mondatott amin felkuncogok.
- És, hogy hívják a nagyon dögös régi barátnődet? - kérdezem meg.
- Sophia..Sophia Smith! - mondja sóhajtva. - De ilyen külsővel tuti nem jönne el velem randizni! - mondja csalódott sóhajjal.
- Liam Payne! Mi ez a önbizalom hiány? - állítom meg és próbálom határozottan mégis halkan felvilágítani, hogy tulajdonképpen egy csomó lány...hm..hm..élvezkedik rajta?
- Sophia.. - sóhajt.
- Ide figyelj! Itt vagyok én. Ha mi nagyon régóta lennénk barátok, és megtetszenék neked akkor tuti nem egy puhány pöccsel mennék el randizni,már ha elhívnál. Ha nem a régi Payne - nel! Szóval vesszünk már új cuccot és belövetjük a hajad, majd este. Elmész a lakásához és elviszed egy randira! Megegyeztünk? -kérdezem mosolyogva.
- Meg! De... - kezd bele, de befogom a száját.
- Te fogod fizeti a ruháimat, ha ellenkezni mersz! - mondom mire elvigyorodott. Levettem a tenyerem a szájáról és ismét útnak indultunk.
- Nem tudom mi lenne veled nélkülünk! -mondja sóhajtva.
- Talán normálisak lennétek? - kérdezem mire felnevet.
- Az sose!
- Akkor miért mondtad ezt? - kíváncsiskodok.
- Tegnap Niall vigyorogva jött haza, és elkérte Paul számát, majd bevonult a szobába. Elhihetted akkor volt utoljára ilyen boldog, mikor Beccával és Theoval volt. Eleanor..ki tudja most hol lakna, hacsak nem Louisnál, ha te nem lennél. Ja és azt is hallottam, hogy Pezznek te adtad meg a lökést az x- faktorba! - sorolja fel a tetteimet. Furcsa, főleg a Nialles.
- Köszönöm, Liam! De tényleg! - mondom és megölelem amit kuncogva fogadd.
- Nincs mit, Summer! Ez csak az igazság! - elenged majd elérünk a pláza bejáratához.
- Először oda megyünk, majd oda és oda is benézzünk! - mutattok egy cipő boltra, mire furcsán nézz rám. - Mi van? Cipő bolond vagyok! - rántok vállat, majd bemegyünk az első boltba.
- Hé! Csináljunk divat bemutatót, és te vagy én meg leszavazzuk vagy felszavazzuk, jó? - áll elő Liam egy briliáns ötlettel amire heves fej bólogatásom a válasz.
- Te kezded, mert te mész este randira! Szóval nyomás! - indulunk meg a férfi ruhákhoz.
- 5 - 5 ruhát választunk ki és azok közül választunk! - mondja mielőtt szétszakadunk.
- 10 perc múlva a 2. próba fülkénél! - kacsintok rá majd elindulok. Hamar megtalálom az összeillő ruhákat és mikor odaérek pont letelik a 10 perc. Forgolódom, majd Liam feje bukkan elő a függöny mögül.
- Akkor most légy hal! - mondja és elhúzza a függönyt. Egy fehér póló volt rajta, egyszerű farmerrel és barna bakanccsal, amit kiegészíttet egy farmer mellényel.
- Liam ez... - mondom és szinte tátogok, ahogy mondta. Ijedség kerül szemeibe amit le is nyugtattok. - Ez egy kurva jó szett! - fejezem be vigyorogva.
- Huhh, jó azt hittem már nem!
- Ne butáskodj! Tessék! Most pedig hadd lássak egy Liam Payne - s divat bemutatót! - kacsintok rá ás leülök egy egyikre puffra.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Bassza meg, Summer! Kurva jó lett a hajad! - mondja mire csak mosolyogva vállat rántok.
- Tiedbe pedig belelehet túrni, ami már jó pont! Mi ezt egyszerűen imádjuk! - túrok bele hajába amire a fodrász ijedten nézz. - Bocsánat! - mondom és gyorsan elveszem a kezem a haja közeléből. Liam csak felkuncog, majd a pénztárhoz megyünk. Liam fizet, majd a szatyrokkal együtt elhagyjuk a helyett. Ekkor Liam - nek elkezd csörögni a telefonja.
- Louis az! - mondja mire felpörgök.
- Hangosítsd ki! - bólint majd felveszi és kihangosítja.
- Hello Lou!- köszön mosolyogva Liam.
- Liam nem tudom, hol vagy de azonnal gyere haza! Harry... - kezd bele, ekkor meghalljuk az Ő hangját.
- Nem kell mindenkinek tudni..- mondja és megszakad a vonal. Döbbenten nézzek Liamre aki nyel egy nagyot.
- Azonnal hívj egy taxit Liam! - mondom határozottan.
- Biztos vagy benne, hogy ott akarsz lenni? - kérdezi remegő kezekkel.
- Az exem, akibe lehet szerelmes vagyok, még mindig. És aggódóm. Akármennyire is nem törődtem vele az elmúlt hónapokban. Bajban van, és ki tudja mit csinált! - válik aggódóvá a hangom. Bólint majd szapora lélegzet vétel mellett hívj egy taxit, ami hamar megjön. Lediktálja a címet miközben beülünk. A szívem a torkomba dobog, és izzad a tenyerem. Egyre gyorsabban mozog a mellkasom, és csak azon imádkozom, hogy ne legyen semmi baja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése