2015. január 18., vasárnap

60. Többet ne b*szd el

Sziasztok! El sem tudjátok hinni, hogy szinte hogy szárnyalok a boldogságtól! 3 (!!) feliratkozó és ez....ez nagyon jó érzés!! Nagyon köszönöm! ♥ És a több mint 7000 oldal megjelenítést is! Egyszerűen hihetetlenek vagytok! Szóval most befogom, és jó olvasást az új részhez! ;) ♥♥

Summer Brooks"

Olyan jól eltelt ez a két nap Ed - del és a kicsikkel meg persze anyával és Ellel, hogy az hihetetlen. Mikey egy tünemény. Mindig mosolyog vagy nevet és egy hangja sincs. Néha azért van, de csak akkor mikor valami nem jó és azt betudjuk annak, hogy nagyon jó gyerek. Becca meg hozta a formáját. Pörgött és érdeklődött a fiúkról. Beszéltünk velük skypon és Ed is ott volt. Először ledöbbentek, hogy mit keres ott, majd elmondtuk, hogy ő az én keresztapám. Ezután minden olyan gyorsan történt. Ma pedig itt a strandon sütetjük magunkat Ellel még anya és Ed játszanak a kicsikkel.
- Olyan rossz, hogy holnap megyünk vissza, de jó is. Hiányzik London és a fiúk is! - mondja sóhajtva.
- Ne is mond! Komolyan már a répával is kezdek jóba lenni Lou - nak hála! - mondom mire felkuncog.
- És képes lennél még egy adagot benyomni, hogy lásd őket? - kérdezi mire grimaszolok egyet.
- De csak azért, hogy lássam őket! - mondom mire elmosolyodunk mindketten.
- Na csajok! Ki akar hajókázni? - Ed hangját halljuk meg és gyorsan fel is ülünk.
- Hajókázni? Most? - kérdezi El.
- Persze! Hisz holnap mentek élvezzétek ki az utolsó napotokat itt! - mondja mosolyogva.
- Megyünk! - jelentem ki és felkapom a még egykor Louis-tól elcsórt pólómat és feltekerem az oldalamra.
- Azok honnan vannak? - kérdezi Ed El - re és rám nézve. El - re pillantok akin szintén az egyik fiú pólója van.
- Lou - tól csórta! Én meg Harry - től! - jelenti ki büszke mosollyal.
- És ők erről tudnak? - kérdezi mire megrázzuk a fejünket. - És szólnom kéne nekik róla?
- Ha elszólod magad vagy elmondod nekik akkor először téged ölünk meg, utána meg Lou fogja a te egyetlen kereszt lányodat, mert ez a kedvenc pólója! - mondom megveregetve a vállát, mire felháborodik.
- Ha bántani mer, csak szólj lecsapom! - mondja mire puszit nyomok borostás arcára.
- Én velem mi lesz? - kérdezi El.
- Téged is megvédlek Harry elől, ne aggódj! - mosolyát most Elnek küldi aki vigyorogva nézz rám.
- Akkor mehetünk hajókázni? - jön oda anya kezében a kisöcsémmel. Elveszem tőle még El megfogja Becca kezét.
- És a cuccaitok? - kérdezi Ed.
-Tele van a kezünk! - veszem elő az adu ászt, mire szúrósan nézz rám.
- Sunyi vagy, Tücsök és a barátnőd is! - mondja majd felveszi a két táskát.
- És melyik hajó az? - kérdezem már a mólónál.
- Az! - bök egy nagyon nagyra és szépre.
- Most ez komoly? Biztos rengetegbe kerülhetett! - mondom Ed -nek mire rosszallóan nézz rám. Sose szerette, hogyha azt nézzem mennyibe kerül.
- Ne törődj vele! Utólagos szülinapi ajándék! - mondja mire elhúzom a szám mosolyogva.
- Oké! És köszönöm! - puszit nyomok arcára, majd Ellel és Beccával felsiettünk a hajóra. Anyuék is feljönnek és azt vesszük észre, hogy már el is indulunk.Pár perc múlva körbe nézzek. A kormánynál Ed van kapitány sapkában, mire mosolyogva nézzek rá.
- Te vagy a kapitány, Sheeran? - kérdezem mire kihúzza magát.
- Mi van Tücsök féltékeny vagy? - sunyi mosoly jelenik meg arcán.
- Én? Ugyan! Csak a sapkádra! - huppanok le mellé. Anya elvette tőlem Mikey - t, majd elvonult megetetni és elaltatni.
- Tudod ugye, hogy Cece - nek ez nagyon jól esett? - kérdezi elkomolyodva.
- Az, hogy eljöttem? - kérdezem furcsán.
- Igen! Ne tudd meg, hogy mikor jöttem milyen állapotban volt, Azt mondta, hogy elszúrta a nevelésedet! - mondja mire furcsán nézzek rá.
- Elszúrta? Miért? - kérdezem mire felsóhajt.
- Hogy ott hagyott Londonba 16 évesen! Alig voltál valami, már bocs Tücsök! 17. szülinapodon találkoztunk utoljára és azóta semmit nem tudtam rólad csak az újságokból. Most pedig kész nő vagy! - mondja könnyezve.
- Hé ne sírj! - mondom letörölve könnyeit.
- De te siratsz meg! - nevet fel.- Komolyan Summer! Van állásod, vannak barátaid akik szeretnek! Van családod és ez akkor még nem volt meg! Tudom milyen voltál akkor. Igaz nem mondtál semmi mégis tudtam, hogy szomorú vagy! Most pedig? Ragyogsz! Tele vagy élettel! És ezt megfogom köszönni a srácoknak, de főleg Harrynek! - mondja mire ledöbbenek.
- Harrynek? - kérdezem furcsán.
- Ne csináld már, Tücsök! Tudom, hogy még szereted! Mikor skypoltunk figyeltelek és láttam, hogy néha - néha ránéztél és ő is rád! - mondja mosolyogva.
- Inkább megkeressem anyáékat! - állok fel.
- Ne menekülj az érzések elől, Summer! Sok hiba lehet még belőle! - mondja mire kezd felmenni bennem a pumpa.
- Inkább vezess,mint hogy a szerelmi életemmel foglalkozol! - veszem le a fejéről a sapkát és elindulok megkeresni anyáékat. Nem szeretem! Utálom! Gyűlölöm! Mérgelődve kanyarodok be és bemegyek a szobába. Meglátom anyáékat az ágyon ahogy egymás mellett alszanak és elszáll minden haragom. Elmosolyodom, majd rájuk terítek egy plédet és kisétálok a kis helységből. A korláthoz megyek és ráállok a matracra és lábujjhegyre állva nézzek körbe. Egy kattintás hallok így gyorsan jobbra fordítom a fejem miközben leereszkedem. Elt látom meg vigyorgó arccal és buzgó tekintettel nézi a telefont.
-Ugye nem rakod ki sehova! - fekszem le a matracra.
- Késő, szívi! - fekszik le mellém. Megmutatja a telefont és elnevettem magam.

@EleanorJCalder Gyönyörűség! Most úgy őszintén szégyellje magát az aki eldobta! Ne ellenkezz, @SummerBr mert kapni fogsz! Srácok! @onedirection Holnap találkozunk!

- Szeretlek! - nyomok puszit az arcára.
- Én is, te őrült! - nevet fel. A fejembe még mindig Ed szava zakatol és ezt El is észreveszi. - Mi a baj?
- Szerinted még mindig szerettem? - kérdezem alsó ajkamat harapdálva.
- Kit? - kérdezi furcsán.
- Harryt! Még mindig szerelmes vagyok belé? - kérdezem mire felnevet.
- Ezt csak te tudod, szívi! - mondja mosolyogva.
- De mi van ha nem? Mi van ha nem tudom mit érzek iránta? - kérdezem mire megfogja a kezem.
- Idefigyelj! Ezt egy módon kideríthető! Mikor hazaérünk és meglátod vagy majd megöleled figyeld meg mit vált ki belőled! És tudni fogod! Bízz bennem! - mondja mire elmosolyodom.
- Köszönöm! - felülök és megölelem.
- Nincs mit, csak ne nyomj össze! - mondja mire leszállok róla és mellé gurulok.
- De rólad is kell kép! - mondom mire gonosz mosolyra húzódik a szája.
- Ugye arra gondolsz amire én? - kérdezi mire elmosolyodom.
- Azt akarod, hogy tönkre tegyük a fiúkat? - kérdezem mire heves bólintásba kezd. Előkeressem én is a telefonom, majd őrült fotózásba kezdünk.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Végre itt! - mondja El miközben leszállunk a gépről. Az biztos és az is, hogy halálra fagyom. A mellettem álló lányra néztem vacogó fogakkal, még Ő csak felvette a garbóját.
- WC? - kuncog fel.
- Amint megvannak a csomagok nyomás oda! - mondom és így is cselekedtünk. Én lehet kicsit túlreagáltam a lefagyást, de szétfagytam és nem éreztem az ujjaimat. Majd mikor kész lettünk mindketten elmentünk megkeresni a kocsim, ami ott állt ahol hagytam, Bedobtuk hátra a bőröndöket és behuppantunk és meg sem álltam az első starbuckig. Kértünk egy karamellásat és egy vaníliásat magunknak a fiúknak pedig öt cappuccinót. Majd beültünk ismét és a fiúk házához hajtottam szürcsölgetve a meleg vaníliás shakemet. Majd leparkoltam. Kettő duda szó és kiszálltunk, Lezártam a kocsit és elindultunk befele. El küldött egy biztató mosolyt, amit visszaküldtem neki majd becsöngettem,
- Ha ti vagytok lányok gyertek be! - üvölt Louis. Furcsán pillantok El - re aki csak biccent egyet a kilincs felé. Lenyomom és belépünk. Először 2 alsógatyába botlunk. Összenézzünk, majd átlépve őket besétálunk a nappaliba.
- Sziasztok! - nézzek végig az 5 félmeztelen srácon akik PS-nek.
- Sziasztok! Hoztatok kávét? - pillant ránk Liam de rögtön vissza nézz a képernyőre. Végig nézzek az üt  fejen és elmosolyodom. Niall - nek és Louis-nak kint lóg a nyelve miközben koncentrálnak, Liam - nek és Zayn - nek a szeme le sem akar kopni a képernyőről. És van Harry. Izzadság cseppek a homlokán, és áll. Térdhajlatánál picit be van hajlítva és ahogy a motort megy úgy kanyarodik ő is vele. A Calvin Kleines fehér bokszere pedig kint. A hasa pedig...Ahogy fel és le vezettem rajta tekintettem felfedezek egy pár új tetkót. Nagyot nyelek mire reakciómon a mellettem lévő lány felnevet.
- Szóval? - bök meg.
- Nem tudom még! De ha tovább fog előttem így flangálni letépem róla a nadrágot is. - morgom mire mindenki rám mereszti szemeit.
- Ez hangos volt! - jegyzi meg El.
- Kiről akarod letépni a nadrágot? - kérdezi Liam vigyorogva.
- Egy miami - s pasiról. - mondom, de érzem, hogy pirulok.
- De ő nem flangál most itt előtted félmeztelenül! Szóval? - száll be Niall is.
- Hagyjátok már szegényt! Én is letépném Lou - ról még sem teszem mert itt vagytok! -véd meg El, mire hálás pillantást küldök felé.
- De a pasid! Summer meg szingli! - Zayn! Kinyírlak!
- És ti nem vennétek le rólunk a bikinit ha mi is így lennék! Vagy mutassunk pár képet a tegnapi napról? - veszem elő az adu ászt mire mind az 5 csak engem nézz.
- Milyen képek?
- Milyen bikini?
- Ugye van El - ről is?
- Látni akarom!
- Ha olyan mint a tegnapi a telefont itt hagyni nektek meg tűnés! - ezt Harry mondta mire mind a ketten furcsán néztünk az 5 fiúra akik egyet értett vele.
- Akkor nincsenek képek! Hoztunk cappuccinót és mi megyünk is! Ahogy Harry mondaná tűnünk! - lerakta a poharakat El és elindult ki. Intettem, majd ott hagytam a döbbent fiúkat. De az ajtóban valaki visszarántott. Meztelen mellkasának ütközöm, majd kinyitom szemeim és szembe találom a madarakkal. Felnézzek rá egyet nyelve, mire mosolyogva kérdezi meg.
- Ugye rám értetted, hogy ne flangáljak előtted igaz? - kérdezi mire fejemet csóválom. - Ne hazudj, Baby! - a szívem hatalmasat dobban, majd egy gyors mozdulattal kirántom a csuklóm és egy hatalmas pofont adok arcára. Odakapja kezét és döbbenten nézz rám.
- Ne érj hozzám! És ez kijárt! - rákacsintok miközben elvigyorodom és kirohanok. Még mindig nagyon vert a szívem mikor behuppantam a kocsiba. El rám nézett aggódva mire kifújtam az eddig bent tartott levegőt.
- Közel volt. Éreztem az illatát. A szemébe néztem. Hozzáértem. - és nagyot nyelve nézzek barna szem párjába. - És abban nem vagyok biztos, hogy szeretem, de abban igen, hogy az érzéseim iránta megvannak. Valahol mélyen, de egyre közelebb a felszínhez!

Harry Styles"

Megsemmisülve álltam az ajtóban, majd becsaptam azt. Nem! Tudom, hogy hazudott! Rám gondolt mikor azt mondta. És ebben biztos vagyok! Felrohanok a szobámba és az ajtómat is becsapom. Lerúgom magamról a nadrágom és bemegyek a tusolóba. Egy gyors zuhany után a törölközőt a derekamra csavarva sétálok vissza a szobámba. Egy kicsit még gondolkozom, hogy felvegyek - e egy bokszert, de inkább hátradőlök az ágyon úgy ahogy vagyok és nagyokat sóhajtozom. Talán a csodára várok? Gőzöm sincs. Azt hittem ismerem Summert. Minden porcikáját, de most ez, hogy pofon vágott megingott bennem. Egyetértek vele, hogy megérdemeltem hisz megcsaltam. Csak kicsit késő volt a pofon. A telefonom csörgése halálra ijeszt így felpattanok és felkapom a szekrény tetejéről és megnézzem. Eleanor írt. Szem forgatva nyitom ki az üzenetet és a szememet végig futtatom a szavakon.
"Most meg ne hátrálj, Styles! Csak játssz ügyesen! ;)"
Ezzel nem ezt akarja üzeni igaz? A szöszi pár másodpercen belül terem a szobába hatalmas vigyorral a száján.
- Szóval...Megkaptad? - kérdezi mire vigyorogva bólintok.
- Remek! Akkor Styles ma kioktatós napot tartunk számodra! Én leszek az első és utolsó, de ne felejtsd el! - mondja komolyan mégis sunyi mosollyal a arcán.
- Mi az haver?
- Ha még egyszer megbántod, megcsalod vagy akár csak miattad lesz szomorú saját kezűleg foglak kiherélni. Utána jön Eleanor. Ja és..! - közelebb hajolt és szinte suttogta. - Többet ne baszd el! - majd kimegy. Elhagyva a szobám egyedül hagyva engem a gondolataimmal és a hevesen dobogó szívemmel.

2 megjegyzés:

  1. Hali :)
    Én mondtam, hogy mostantól számíthatsz rám :P viszont a főszereplők neveivel még nagyon nagy bajban vagyok, ugyanos összesen ha 10 fejezetet olvastam el tegnaptól xD ez az én hibám mivel mellette még angol blogokat is olvasok, szóval furcsa áttállni a tiédre, ráadásul ez Harrys amihez szintén nem vagyok hozzá szokva mivel csak Liames töriket olvasok, de mivel rólad van szó és mivel imádlak, ezért ugyan olyan lelkesedéssel olvasom mintha Liames lenne ♥
    szóval a fejezet (igen olvasom míg így is h több mint 50 fejezettel le vagyok maradva xD) Summer még mindig szereti Harryt, és ahogy látom ez fordítva is igaz..szóval egyszer már összejöttek, de most szét mentek ami nem jó mivel így bele olvasva édesek együtt :D Eleanor twitter kiírásán jót mosolyogtam xD
    siess a köviel mert tűkön ülve várom és remélem, hogy addigra utol tudom érni a fejezeteket :P

    VálaszTörlés
  2. Hello! Bocsi, hogy csak most írok, de csak most láttam meg! Köszönöm, hogy írsz jól esik! ;) ♥♥

    VálaszTörlés