2015. január 3., szombat

Az első díjam

OMG!! Ez hihetetlen! Komolyan nagyon szépen köszönöm   nak az első díjam! ♥

Szabályok:

- Köszönd meg a díjat, akitől kaptad
- Írj 10 dolgot magadról
- Válaszolj 10 kérdésre
- Írj 10 kérdést
- Küldd tovább 10 embernek

10 dolog magadról:
- Nagy rajongója vagyok Londonnak
- Nem csak a popot szeretem, van még ott a rock és pár Avicii féle ☺
- Nagyon szeretek énekelni, bár hangom nincs :D
- Utálom a kétszínű, parancsolgató embereket
- Kedvenc sorozatom a Kínos és a Amerikai Horror Sztorik ( ezt nem rég kezdtem)
- Tavaly óta blogolok azóta nem bírok vele leállni :D
- Szeretném az angolt folyamatosan beszélni és érteni és valahol UK -ben lakni
- Szeretem a rendet, bár én rendetlen vagyok
- A fantáziám nagyon piszkos, szinte majdnem mindent félreértek
- Nem állítom, hogy a fiúk melegek de imádom az olyan képeket amin ketten van (pl. Ziall)

Válaszolj 10 kérdésre:

1. Melyik közösségi oldalt használod a legtöbbet? Azt hiszem a Facebook
2. Mennyire vagy romantikus? 50%
3. Mi az életcélod? Londonban élni, jól fizető állás, család
4. Milyen tanuló vagy? 4-5, de Fizika és Föci 3
5. Mi a legnagyobb félelmed? Valamelyik testvérem elvesztése :(
6. Kiadatnád az írásaidat, ha lenne rá lehetőséged? Igen :)
7. Mennyire tartod magad tehetséges írónak? Erre nem tudok konkrét választ adni. Talán 40 - 50 % - ban! :D
8. Legjobb dolog ami történt veled? Hogy directioner lettem :3
9. Vesztettél már el olyan személyt, aki a legfontosabb a számodra? Nem
10. Egy lakatlan szigetre egyetlen egy embert vihetnél magaddal ki lenne az, és miért? Rengeteget gondolkoztam rajta és a válaszom Niall! Ha éhes tuti talál kaját és jó társaság is! :)

10 kérdés:
1. Ha akarnád milyen színűre festenéd a hajad?
2. Kedvenc sorozat?
3. Mikortól vagy directioner?
4. Milyen zenéket szeretsz?
5. Hány éve írsz?
6. Van testvéred?
7. Mi a legnagyobb vágyad?
8. Mitől félsz a legjobban?
9. Van valamilyen tárgyad (pl. póló, karkötő, CD) a kedvenc bandától?
10. Ha van, ki a kedvenc bandatagod (egész név + banda)?

10 embernek elküldöm akiknek tetszik az irománya:

Stole My Heart

Hellboys-1D

Én 14, Ő meg Harry Styles

Secret of my dreams

Steal My Girl

Stockholm-Syndrome

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése