2014. december 5., péntek

44. Állás?

Sziasztok!! Új rész mint minden pénteken!! Jó  olvasást és kellemes hétvégét!! :D :D Bye!!

Summer Brooks"

Ma korábban keltem, mint bármikor. Vagy is, nem is akartam igazából korán kelni egyszerűen nem tudtam aludni. Mióta Becca rosszat álmodott velem alszik, és már tökre megszoktam, de eljött a mai nap. December 28. Egy részt örülök, mert 3 nap és látom a többieket is, de vissza kellett vinnünk Beccát és Theot. Már mindkettőt épségben és szomorúan haza vittük és most itt ülünk ketten, csendben a magán gépen és arra várunk, hogy leszálljunk Londonba! Niall és én köztem történt egy "kis dolog" ami miatt mindketten kerülünk egymást.

☺☻1 nappal ezelőtt☺☻

- Valamit kéne sütni, nem? - kérdezi mosolyogva.
- De! Mézeskalács? - kérdezem meg, de rögtön fel is kavarodik a gyomrom ahogy rá gondolok.
- Tudod, hogy szeretlek! De ha még egyszer kimondod téged hánylak le! - mondja komolyan, én pedig felnevettek.
- Akkor legyen a kókuszgolyó! Egyszerű és nagyszerű! És mire felébrednek a kicsik készen is vagyunk! 
- Benne vagyok! - pattan fel. Besiettünk a konyhába és neki kezdünk. Rájöttünk, hogy én is Niall amikor neki állunk sütni, vagy főzni mindig koszosak leszünk a végére. Bár, szerencsénkre kijött a lila a hajunkból, mégis többet nem kockáztattunk. Niall arcába törlöm a csokis kezemet, amit persze nem hagyja annyiban és vissza is adja, még be is kókuszozod,
- Horan, ha nem hagyod abba én! - mondom mikor újabb adag csokit érzek meg a homlokomon. Oké! Ennyi volt! - jelentem ki és én is belemarkolok a csokiba és rá dobok egy darabot. A pólóján érkezik, majd a padlón köt ki. Mindketten a pólója középen barnán éktelenkedő foltot nézzünk, igaz én vigyorogva, Niall meg mérgesen.O - ooo.
- Ez volt a kedvenc pólóm! - mondja még mindig lehajtott fejjel. - Fuss! - nézz fel rám, idegesen de ott van a szája sarkában az a sunyi mosoly. Belemegyek és futni kezd, de hiába Niall elkap és rám esik.Fordítok a helyzetem és én kerülök felé.
- Na, Horan! Mit mondtál? - kérdezem gúnyos mosollyal.
- Ugyan! - nevet fel, majd lelök magáról Ő kerül fel, ismét.
- Kérlek, ne bánts! Bármit megteszek! - nézzek kék szemeibe.
- Bármit? - húzza fel az egyik szemöldökét. Nem szólok csak tovább bámulok kék szemeibe. Arra késztettetnek, hogy megcsókoljam. Ajkára pillantok amit épp akkor nyal meg, ami miatt nagy gombóc kerekedik tokomba. Hiába nyelek egyet, kettőt akkor sem akaródzik lemenni. Majd azt veszem észre,hogy azok az ajkak közelednek, de ekkor trappolásokat hallunk meg így Niall legurul rólam, majd felpattan és vissza megy a konyhába. Nagy sóhajokat hagynak el ajkaim, majd meghallom a hozzám szegezett kérdést is.
- Mit csinálsz? 

☺☻☺☻☺☻☺☻☺


Majdnem megcsókolt, én meg tuti visszacsókolom!! Gőzöm sincs miért, de egyszerűen azok a szemek. Elég!! Nekem ott van Hazza.... Hazza akit rég nem láttam. Ekkor szerencsémre bemondják, hogy kössük be magunkat, amit meg is csinálunk. Hamar meg van a leszállás és szerencsére sikerült megúszunk rajongók nélkül. Mikor már kiértünk a reptérről csak egy gyors Szia! -val váltunk el és elindultunk más felé. Miután hazaértem felhívtam Ben - t, hogy holnap találkozunk olyan 2 körül, majd gyorsan lezuhanyoztam és felvettem a pizsamám. Bekapcsoltam a gépem és beléptem Skypre ahol már várt Harry. Hatalmas vigyorral kattintottam az elfogadásra pár percen belül pedig megjelent Hazza mosolygós képe.
- Szia!-köszönök aprót elpirulva.
- Hello! Képzeld 30. - án utazom! - mondja izgatottan.
- Mi? Miért? - kérdezem döbbenten.
- Nem is örülsz? - biggyeszti le ajkát.
- Én vagyok a legboldogabb lány a világon jelen pillanatban, csak a szüleid, Gemma! - mondom elhúzva a számat.
- Ők zavarnak! - mondja sértődötten.
- Tényleg? - lepődöm meg.
- Gemmának elege van a nyavalygásomból, Anya meg megérti hogy hiányzol! - ránt vállat.
- Akkor már csak 2 nap! - sóhajtok fel mosolyogva.
- Igen! - húzza perverz mosolyra a száját.
- Harold... Muszáj mindig arra gondolnod? - kérdezem nevetve.
- Ugyan, Szivi! Tudom, hogy te is akarod! - nevet fel rekedtesen.
- És mit szólnál ahhoz, ha....- harapok bele az ajkamba direkt, és félve pillantok a kamerába.- Ha nem mennék ki eléd, te pedig egyből ide jönnél és... kicsit szórakoznánk? 
- Szeretsz kínozni igaz? - nyög fel.
- Imádom, ha kínozhatlak! De most komolyan mondtam az előbbit. Ugyan is amint beindul a 2. félév...- kezdek bele de félbe szakít.
- Tudom! Érettségi! Ne is emlegesd! - mondja sóhajtva.
- Befogtam! És mizu a lányokkal? - kérdezem visszafojtott vigyorral.
- Ne nevess! Tegnap elmentem velük vásárolni! Ma beültünk egy forró csokira! - mondja kinyújtott nyelvvel, majd felnevet. - És veletek mizu? Niall? Becca? Theo? 
- Beccát meg Theot hazarepítettük. Niall meg hazament! - hadarom el gyorsan.
- Rendben! - mondja bólintva. - Fürtös gyere kész a vacsi! - hallom meg Gemma hangját. - Summerrel beszélsz? Szia Summer! - ugrik a bátyjára.
- Szia Gems! - köszönök vigyorogva.
- 2 percet és megyek! - löki le óvatosan a nővérét magáról.
- Oké. És mizu Sunny? - kérdezi mosolyogva az idősebbik Styles.
- Semmi, Gems! Veled? - kérdezem mosolyogva.
- Nem sok! Képzeld ma a kávézóban láttam egy olyan helyes srácot! - újságolja izgatottan.
- Haj? Szem? Hogy hívják?
- Szökés, kék és nem tudom! A Fürtüske nem engedte. hogy oda menjek! - biggyeszti le ajkait.
- Harold! - rovóm le.
- Jösztök már? - hallom meg Anne hangját. - Szia Summer! 
- Hello Anne! - köszönök én is.
- Megyünk, megyünk! - pattan fel Gems de még vissza kukucskál.- Veled még beszélek!
- Jó csak menj már! - mondja Hazza idegesen. Gemma felmutatja középső ujját majd nagy ajtó csapódással hagyja el a szobát. - Kikészít! Néha! - mosolyodik el halványan.
- Hisz ilyennek a tesók! De menj! Nem tartalak fel! Puszi és szeretlek! - küldök neki egy puszit,
- Én is! Légy jó! Holnap beszélünk! - mondja majd int egyet. Mosolyogva nyomok a piros telefonra, majd lehajtom a laptopom a tetejét. Hogy tudtam MAJDNEM megcsalni ezt az imádni való zöld szemű dalos pacsirtát? Szörnyű barátnő vagyok!


♥☻♥☻♥☻♥☻♥☻♥☻♥☻♥☻♥☻♥☻♥☻♥☻♥☻♥☻♥

Késésben vagyok!! Nagyon nagy késésben! Elmúlt két óta, de én még minidig itthon tökölök. Gyorsan még megsúroltam fogaimat, majd futva indultam el. Viszont én hülye úgy hagytam a lakást, szóval visszarohantam bezárni. Ismét futásba eredtem, és fél óra ott is voltam lihegve.
- Én.....sajnálom.....csak......egy....perc! - teszem a csípőmre a kezem és levegőért kapkodok.
- Semmi baj! Már hiányzott! Menj zuhanyozz le és öltözz át, addig én összedobok két teát. - mondja mosolyogva. 
- Köszönöm! - megyek be a hátsó helységbe. Hamar elkészülök és átveszem a ruhám, még régebben hagytam itt párat. Majd vissza siettem Benhez, akit szorosan öleltem magamhoz és szívtam be mélyen az illatát.
- Hiányoztál! - suttogja a fülembe.
- Te is pótapus! -nevettek fel mellkasában, majd elengedjük egymást és leülünk egymással szembe.
- És mi történt veled? Kiért cseréltél le? - kérdezi nevetve.
- Úgy is tudod, és most túl hosszú lenne! - mondom kortyolva.
- Ráérek! - mondja hátra dőlve.
- Rendben. Ugye minden a koncerten kezdődött.... - kezdek bele. Az idő csap pereg a szám be sem áll, de sikerül eljutnom a mai naphoz.
- Azta! Nem mondom igazán....szórakoztató! - vigyorodik el.
- Kösz szépen! Ezt bóknak veszem! - mondom felemelve a bögrém. - És veled? 
- Velem semmi! Egyre jobban a halad a bolt, és ezért hívtalak is most ide! - mondja kiegyensítva a hátát.
- Miről lenne szó? - kérdezem elmosolyodva.
- Tudom, hogy most érettségizel és most kell a legjobban tanulnod, de szeretnélek arra megkérni, hogy légy a munka társam....- mondja hadarva,
- Eddig is az voltam! - nevettek fel.
- Nem úgy... Normális fizu, be leszel jelentve és mint igazi fotós! - mosolyodik el halványan.
- Mi? - szalad fel a szemöldököm. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése