2014. december 16., kedd

48. Mikor minden tökéletes

Sziasztok olvasóim! Új rész és csak köszönet az oldalmegjelenítésért.. Nekem az add erőt a folytatásban és az írásban, szóval tényleg köszönöm!! A kommentekért sem harapok, ám!! Na jó, nncs többi rizsa jó olvasást!! Bye!! :3 ♥♥♥♥

Summer Brooks"

- Harry! - szólok rá, mire tömött szájjal rám nézz. A tenyerem izzadni kezd, majd tekintettemet az övébe fúrom. - Nagyon sajnálom, hogy tegnap olyan trágár szavakat mondtam, de ha ideges vagyok ez kijön belőlem! És sajnálom a Niall - es dolgot is! - mondom és eddig bírva fejemet lehajtottam.
- Hé, Kincsem! - nyúl az állam alá és erőszakosan emeli fel.- Nem haragszom, és a Niall miatt se aggódj! A trágár szavakra meg azért szóltam rá, mert beindított! - mondja csibész mosollyal az arcán.
- Tényleg? - mondom felvidulva. Hatalmas teher szakad le a vállamról, már csak egy pici van rajta. Niallel is beszélnem kell!
- Tényleg viszont én is tartozom egy magyarázattal! - mondja és látom kiduzó ereit a nyakán, és lekapja a kezét az állam alól. Egy kicsit vacillál még, majd sóhajtva folytatja.- Cara ás én régen jártunk! Hidd... - kezdi de befogom a száját a számmal.
- Tudom, Haz! Találkoztam vele, és elmondta, hogy barátok maradtatok! Ezt akkor is elmondhattad volna! - mondom mosolyogva.
- Sajnálom! - nyögi ki. Zöld szemeibe szinte elveszek, és arra se figyelek amit rózsaszín ajkaival mond. Szemeiben szerelmet, megbánást és csillogást látok, ami megőrjít.
- Kibaszottul szeretlek! - mondom megszakítva monológját. - És soha többé nem akarok veled veszekedni! - simítok végig kissé borostás arcán.- És borotválkozz meg. - nagyot nyelve elmosolyodik.
- De csak a te kedvedért! - mondja egy puszit hagyva ajkaimon, majd felpattanva a fürdőszobába megy. Nem most gondoltam, de mindegy. Az órára pillantok ami lassan a háromnegyed 5 - öt veri. Nagyot sóhajtva szállok ki az ágyból, majd a szekrényhez megyek. Kiveszek egy melegítő alsót és egy felsőt, majd a fehérneműsből is majd besétálok a fürdőbe.
- Te mit szeretnél csinálni? - kérdezi felém fordulva
- Zuhanyozni, ha nem baj! Büdösnek érzem magam! - mondom és lecsúsztatom magamról a nadrágot így egy szál bugyi és egy bő pólóban állok előtte. Nagyot nyelve visszanézz a tükörbe és tovább borotválkozik, én pedig vállat rántva beállok a tusoló alá és ott veszem le a pólót és a bugyit is amit csak úgy kidobok, majd magamra engedem a vizet. Furcsa volt, hogy Hazza nem jött be ezért miután végeztem kikukkantottam és ott állt vigyorogva a törölközőmmel a kezében.
- Ide adnád? - kérdezem meg mire fej rázást kapok.
- Ki kell jönnöd érte! - nézz vággyal teli szemekkel rám. Kuncogva hagyom el a tusolót és lépek elé.
- Most már ideadod? - kérdezem felvont szemöldökkel.
- Majd én! - mondja és rám tekeri a törölközőt, majd megcsókol.
- Nem kéne a többieknek Boldog Újévet kívánni? - kérdezem miközben már a derekán vagyok.
- Ráér! - mondja és épp ledob az ágyra, mikor a csengő visszhangzik az egész házban.
- Hazza befognak jönni! Náluk van mind a két kulcs! - mondom mikor felém tápászkodott.
- De már teljesen beindultam! - gurult le mellém.
- Tudod Kicsim, de inkább öltözz fel! - simítok végig arcán, majd mindketten hihetetlen gyorsasággal kapunk fel egy alsóneműt és egy pólót.
- Olyan jól áll rajtad a pólóm! - csókolja meg a nyakam, amitől a szemeim rögtön lecsukódnak, de hamar észbe kapok.
- Menjünk! - mondom ki alig hallhatóan, majd kinyitom az ajtót, és szembe találjuk magunkat..mindenkivel.
- Újra együtt? - kérdezi Lou szemöldök húzogatással.
- Igen! - bólintok és mosolyogva puszit nyomok Hazza arcára.
- Remek! Akkor remélem eleget voltatok ott vagy bárhol is! Elraboljuk Summert egy estére ha nem baj! - mondja Perrie megfogva a csuklóm.
- De baj! Még nem kaptam meg rendesen! - mondja Hazza visszarántva.
- Velünk jön! - mondja Pezz.
- Velem marad! - rángat meg Harry is. Komolyan egy rongynak érzem magam.
- Elég! - szakítja meg El a húzza - vonát mire hálásan pillantok rá. - Mit szólnátok hozzá, ha 3. - ig csak a tied lenne Summer, de cserébe ma estére ide adod? - kérdezi El.
- Ez tetszik! Rendben! - mondja az állat simogatva.
- Addig beszélgessetek vagy mit tudom én, de most sipirc ki innen! - mondja Pezz kiterelve a fiúkat.
- Várjatok! - mondom mielőtt becsukná Pezz az ajtót. - Niall! - lépek ki a folyosóra, és szerencsémre Ő volt az utolsó aki elhagyta a szobát. Kíváncsian fordul vissza és túr bele szőkés tincsibe.
- Csak azt akartam, hogy sajnálom, hogy majdnem megcsókoltalak! - mondom közelebb lépkedve.
- Semmi baj! De akkor nem jelentett semmit? - kérdezi kíváncsian.
- Neked jelentett valamit?
- Nem! - nézz a szemembe tök őszintén.
- Rendben! Mert nekem sem! Csak tudni akartam! - mondom hátat fordítva neki majd visszamegyek a lányokhoz.
- Na? - kérdezi El vigyorogva.
- Köszönöm, hogy a répa mániás pasid és te beleszóltatok, és rám löktétek, mert kb. 10 percig voltuk szinglik! - mondom elgondolkozva, majd elmosolyodom.- De most már minden rendben!
- Na látod! Megmondtam, hogy szex hiányuk van! - mondja Pezz és a tenyerét nyújtja El, amibe a lány 5 fontot tesz.
- Remek! Akkor most szépen elmesélsz mindent! - mondja Pezz és felpattanva lerángat az ágyra.- Onnantól kezdve, hogy Hazza elment! - teszi még hozzá már sóhajtva rájuk nézzek.
- Hosszú délutánnak nézzünk elébe! - mondom, majd elkezdem a mesélést. A két lány érdek veszítő, kíváncsi szemekkel hallgatta végig a bonyolult sztori ami miatt majdnem szakítottunk Harryvel. Remélem,...Bízom benne, nem fogunk többet veszekedni, mert tuti nem bírnám ki. Vagy még több perverzióm születne.
- Csajok, kész vagytok már? - nyit be Harry kíváncsian.
- Még 5 perc, utána békén lesztek hagyva! - kacsint Pezz Harryre, aki sóhajtva hagyja el a szobát.
- Most jövünk mi! - mondja el izgatottan, Pezz kezét szorongatva. A két lány arcát fürkészem, ami átveszi az idegesség.
- Miről lenne szó?
- Mivel én már a Januárt magán diákként kezdem, és ez azzal jár, hogy nem leszek ott Ellel a hatalmas házba..- kezd bele Perrie.
- Arra a döntésre jutottunk, hogy eladjuk és elköltözöm onnan! - mondja El.
- Ez remek! Igaz? - kérdezem halványan elmosolyodva.
- Az csak nincs hova menni, és arra gondoltunk, hogy nem - e költözhetne ide? - kérdezi reménykedő szemekkel, mire teljesen ledöbbenek.
- Ígérem nem leszek annyit itt, hogy tudjátok Harryvel ápolni a kapcsolatotokat, csak nem akarok lakást bérelni így inkább majd beszállnék a rezsibe! - mondja El hadarva.
- Nyugi! - nevettek fel. - Benne vagyok! És maradhatsz is, hisz ha jól tudom lakótársak leszünk, nem? - kérdezem nevetve.
- Jajj, köszönöm! Életet mentettél! - ölel át szorosan a lány, majd könnyes szemeivel eltávolodik.
- 3. - ig kaptok szabadnapot! Addig nem zargattunk! Most viszont megyünk! Ja, és vegyél fel valami csipkéset! - mondja Pezz felpattanva, majd megragadva El kezét kirángatja a lányt a szobából aki csak vigyorogva int nekem. Huhh, akkor van 2 napunk Hazzal és utána jön El és áááá!!! Annyira jó végre nem magányosnak lenni és nem a tetőn üldögélni vagy a csoki fagyit magamba tömni. Társas ember vagyok és igen is kellenek körém a barátok, ellenségek és a szerelmem! Basszus! Ha már Hazzáról van szó, akkor meg is kéne lepni valamivel..Csipke..kék.. Ahogy gondoltam a fehérneműs szekrényhez rohantam és kirántottam belőle a szettet, majd besiettem a fürdőbe ahol gyorsan átvettem.
- Summer? - kérdezi bekopogva majd benyitna, de szerencsére bezártam. Magamra kapom a köntösöm, majd mosolyogva nyitom ki az ajtót.
- Elmentek szóval visszatérhetnék oda, ahol megszakítottuk! - mondja majd a kezeit a nyakamhoz vezeti, majd feljebb csúsztatva közelebb húz magához forró csókot nyomva ajkaimra. Egy keveset hátrálunk, de ujjaimmal hamar megtalálom a kapcsolót így már csak a szobát világítja be fény. Harry alsó ajkamba harap, amitől a kezem a hajához veszi az irányt és beletúrva húzom meg kósza fürjeit. Amikor az ágyhoz érünk, Harry dől, de én hamarabb lefejtem magamról kezeit, mire döbbenten könyöklik fel.
- Öhm..egy kis meglepi! - hajtom le a fejem és kibontom a csomót, amit a derekamra kötöttem, majd lassan engedem le magamon a köntösöm. A néma csöndben sikerül meghallanom hatalmas nyelését, így erőt véve, emelem fel a fejem és nézzek a szemeibe.
- Édes Istenem! - nyög fel egyet, mire kuncogva vettem rá magam és csókolom meg. Visszacsókol miközben belemarkol a hátsófelembe.
- Őrült vagy, és én őrülten beléd szerettem! - mondja két csók között.
- Egy cipőben járunk! - nevettek fel, majd lerángatom róla a pólót így remek kilátás nyílik kockás hasára.- Ezektől még mindig olvadok! - simítok végig ujjaimmal immár fedetlen mellkasán, mire még egyet felnyög. Feljebb másszunk, majd leoltva a lámpát ismét egymással törődünk. A csókok, az érintések és mikor végig húzza ujjait az ajkaimon....Hányszor kívántam, hogy érezhessem Őt ismét..És sikerült!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése