2014. december 21., vasárnap

50. A másnaposság

3 nap és Lou szülinapja + karácsony!! Nem tudom mit fogtok szólni ehhez a részhez, de remélem azért tetszeni fog! Nagyon köszönöm a 4711 oldalmegjelenítést, de tényleg! Na jó, nem csacsogok tovább jó olvasást! ♥♥

Summer Brooks"

- Akkor mehetünk? - kérdezi Harry játékosan az egyik karját nyújtva. Mosolyogva karolok bele, és egyet bólintva indulunk meg a a kocsi felé. Próbálom, elrejteni a gyanakvásom és a szülinapomat boldoggá tenni, de tudom egész este ott lesz a szívem legmélyén az, hogy most is van köztünk Harryvel a falon és a szexen kívül. Behuppanok a kocsiba majd Harry egy kis kocogás után bepattan mellém és beindítja a kocsit.
- És csak otthon leszünk? - kérdezem izgatottan.
- Igen, de hidd el van egy s pár meglepetés! - mondja rám kacsintva.
- És mi az? Ú várjál...Kapok egy kutyust! - mondom mire a mosoly a szájáról lefagy.
- Szerettél volna egy kutyát? - kérdezi nagyot nyelve.
- Nem, vagyis majd igen de most még nem! - magyarázom meg. Akkor a kutya kilőve.
- Egy jegy egy One Directionos koncertre? - próbálkozok tovább.
- Nem fogom el mondani! - nevet fel.
- Akkor add meg Ash számát! - mondom sértődötten.
- Miért kell az Ő száma? - döbben le.
- Mert szinte mindenkié meg van, csak az övék nem! - mondom szomorúan. Megvolt a számuk, de oda veszett ugyanis a drágalátos Harrynek köszönhetően beleejtettem a kád vízbe így annak oda lett és vehettem újat.
- Miért nem másoltad ki a telefonomból? - kérdezi zavartan.
- Nem tudom. A többiekét is elkértem. Nem szerettek más telefonjába turkálni! - mondom elmosolyodva saját tulajdonságomon. Harry kuncogva előkaparja a telefont és a kezembe nyomja.
- Most viszont muszáj leszel! - vigyorodik el, miközben az ölembe csúsztatja a telefont.
- Ne már, Hazza! De én nem...- kezdek bele.
- Felakarod hívni Ashtont? - kérdezi felvont szemöldökkel. Sóhajtva veszem kezembe a telefont, és kezdek el benne keresgélni. Hamar meg van Ashtont száma, de átírom még Luke, Cal és Mikey számát is, majd kilépek. Egy pici vacillálás után megnyitom a galériát és a képeket kezdem el nézni. Az ajkaim kettényílnak mikor megláttok egy alvó képet magamról, majd még egyet és még egyet.
- Harry...Ez most komoly? - nézzek rá.
- Mi?
- Miért van egy csomó kép rólam, mikor alszom?
- Nem arról volt szó, hogy nem szeretsz turkálni a telefonokban? - vigyorodik el.
- De..és pont ezért nem. Ha a kezembe kerül mindent megnézzek...szinte. Szóval?
- Egyszer nem tudtam aludni, és te meg olyan aranyosan aludtál muszáj volt lefényképezlek!
- Ez aranyos? - szinte a képébe nyomom a telefont. Hogy lehet egy kép aranyos amin nyitva a szám, és szinte kint van a nyelvem?
- Igen! - kuncog fel. - Na pattanj ki, meséld el a többieknek mi volt az orvosnál! - mondja leállítva a motort és kikapja a kezemből a telefont.
- És te? - kérdezem meg.
- Megyek utánad! - mondja egy biztató mosoly kíséretében. Vállat rántva szállok ki a kocsiból, majd rontok be a lakásba. Egyszerre kiáltanak fel a bent lévők, hogy "Boldog Szülinapot!" mégis négy hang üti meg először a fülem.
- Ash, Luke, Mikey és Cal? Most komolyan itt vagytok vagy csak álmodom? - kérdezem döbbenten.
- Meglepetés! - mondja Luke. - Niall hívott meg ha nem baj!
- Hol van a szöszi? - kérdezem mire egy emberként mutatnak az éppen evő ír felé aki ijedten nézz rám. Sikítva ugrok rá, szerencsére így felessünk amitől megfájdul a kezem, de nem tud érdekelni.
- Köszönöm! Köszönöm! Köszönöm! - puszilgatom össze az arcát szegénynek.
- És mi nem kapunk? - hallom meg Jade hangját a hátam mögül.
- Oké! Van van még valaki aki jön és agyon puszilgattok? - kérdezem felpattanva.
- Én! - mondja Harry az egyik tenyerét feltéve. Rátapad a tekintettem és végigmérem, ami furcsa mert szinte 2 óráig voltunk kettesben. Lazán dől az ajtófélfára és egy fél szexi mosolyt eleresztve nézz zöld szemeivel a szemembe. A lábai keresztben és szűk farmerben még jobbak. Végig nyalom alsó ajkaim amitől a többiek felnevetnek, így azonnal visszajövök a valóságba és azt veszem észre a fejem egész szépen pírba borult.
- Téged hagylak utoljára! - nyújtom ki a nyelvem, majd Ash - hez megyek egy ölelésért.
- Boldog szülinapot! - az illata szinte kábulatba ámít és a szívem egy picit gyorsabban kezd el dübörögni amit Ő is észrevesz és felkuncog.
- Na röhögj! Szinte 2 éven keresztül őrülten rajongtam érted, ami csak egy picit csillapodott! - mondom elengedve, majd Luke - hoz sétálok. Mindenkit megöleltem, majd az ígéretemet betartva Harryhez mentem aki már bejött az ajtóból. A karomat a nyaka köré csavarom, Ő pedig a derekamra teszi kicsinek egyáltalán nem mondható kezeit.
- Szóval..Benedvesültél? - kérdezi vigyorogva.
- Egyáltalán nem, csak tetszett a látvány. - mondom incselkedve és beleharapok alsó ajkamba.
- Direkt csinálod? - fújja ki a levegőt.
- Mit? - kérdezem elengedve ajkam, majd meg nyalom.
- Direkt csinálod! Tudod...Ma este leitattunk! - kezd bele vigyorogva.
- Hajrá! - mondom mosolyogva.
- Oké! Fiúk! Lányok! Felesz vagy mersz! És ivós! - kurjantja el magát Harry mire mindenki a nappaliba szalad és leül egy körbe. Mi is csatlakozunk, majd Niall megpörgeti az üveget ami Louison áll meg.
- Boo Bear! Felesz vagy mersz? - kérdezi vigyorogva.
- Merek! Nem vagyok papír! - húzza ki magát.
- Teperd le Elt itt előttünk most 2 percig! - mondja meg az adatok. Lou megnyalja alsó ajkait majd megteszi a feladatot. Harry pillantok aki fürkészve nézi a reakcióm.
- Nyugi! Ez még semmi! Lesznek ennél durvábbak is! - hajol közelebb a fülemhez, majd mielőtt véglegesen eltávolodna puszit nyom a számra.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Retkesül fáj a fejem! Egyáltalán hol vagyok? Kinyitom a szeme, de rögtön be is zárom a zavaró fény miatt, majd lassacskán sikerül kinyitnom. Először magamra nézzek és azt veszem észre, egy rövid shortban, egy fehér atlétában amin Harry van és egy bundás csizmán kívül, meg a fehérneműk kívül nincs rajtam semmi. Ja és hogy a kádban vagyok. Hogy hol? Döbbenten nézzek körbe, majd felállok és kivánszorgok.Mi történt az éjjel? És miért van sötétség amint vissza gondolnék? A földszinten vagyok ami jó mert így legalább közelebb van a gyógyszeres doboz. A karomra pillantok ami csúnyán bedagadt, de tele van firkálva hülyébbnél hülyébb rajzokkal. A fejembe ismét belenyilall a fájdalom és a karom is csatlakozik, ezért kisiettek a konyhába és egy pohár vizet öntök magamnak, a gyógyszert előveszem, majd miután lenyelem a hűtő felé kezdek el támolyogni. 5 cetli pihen rajta, mindegyik más színen. Először a zöldet veszem le és kezdem el olvasni. 
" Te csaj!A bulid valami fergeteges volt! Nem nagyon emlékszem, de remélem a képeket elküldöd majd. Puszii  xx. Leigh"
Elmosolyodom, de öntudatlan állapotban vagyok még mindig. Mit csináltam én az éjjel? Újabb cetlit szakítok le.

"Boldog Szülinapot még egyszer!! És bocsi, hogy nem maradtam de lépnem kellett, tudod a pasik.. Nem az a lényeg!! Nem hiszem, hogy sokra fogsz emlékezni, így ajánlom, hogy nézz meg a laptopodat tegnap este minden képet ráraktunk. Én meg még ma reggel raktam hozzá. Szóval jó szórakozást hozzá! xx. Jade"
A másik hármat csak a szememmel futottam át, Jesy, Pezz és Zayn írt még, meg hogy fergeteges volt az éjjel. Akkor a többiek itt vannak valahol a lakásban. Remek! A gyógyszer hatni kezd, mert a fájdalom enyhült. Felsiettek a lépcsőn és a szobám felé veszem az irányt. Benyitok és ami ledöbbent senki nincs itt. Olyan ahogy tegnap itt hagytuk Harryvel, vagyis nem a laptopom az ágyon és mellette pihen a telefonom. Odasiettek és a szemem a fekete képernyőkön kezd el járni. Mind a 4 azt írták minden rajta van mind két kütyün, de kíváncsi vagyok én rá? Ez teljesen olyan mint a Másnaposok. Sóhajtok egyet majd megmozgatom az egér helyét a laptopon hátha be van kapcsolva. Be van! És rögtön az  e-maileket adja be. Az elsőn akad meg a szemem, amit Ashely Green (!!!!) küldött. Honnan tudja az e-mail címem? Nagy kétségek között nyitom meg ami csak egy videó felvétel van és felette egy szöveg.
" Ezzel a videóval szeretnék nagyon sok boldog szülinapot kívánni és Valentin - napot! Puszi: Ash!"
Rákattintok a videóra, ami el is indul. Ashley szőke haját látom és, hogy valakivel igen elmélyülten csókolózik. Kikapcsolnám, de ekkor fordítanak a szemszögön. A srác áll a kamerával szembe, de az csak tovább csókolja Ash nyakát. Az ajkaim ketté válnak és a szemem négyszeresére kerekednek. Ez nem lehet. Ez nem történhetett meg.. Bele tekerek a felvételbe ami az egészet felvette. Nem néztem végig, mert a szememet belepte a könny fátyol. Majd hirtelen a düh vett rajtam hatalmat és feltérdelve a falhoz vágtam a laptopot. Majd visszahuppanva az ágyra felhúztam térdeimet és fejemet tenyerem közé temetve zokogtam fel hangosan. 
- Hé! Minden oké? - hallom meg Louis aggódó hangját.
- H-H-H-Harr...- mondom akadozva.
- Mi van Harryvel? - válik idegessé a hangja.
- A-A-Ashle...- folytatom tovább bőgve.
- Mi van Ashley és Harryvel? - kérdezi kiabálva. Erőt veszek magamon és felemelem a fejem és mélyen nézzek Lou aggódó szemébe,
- Basztak!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon joo !!alig varom a folytatast!sajnálom szegeny Summert:( szerintem Niallel jobban ossze illene :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Az a baj, hogy már meg van a fejembe a történt vége, szóval sajnálom! :3

      Törlés