2014. október 21., kedd

10. Csak VOLT titkom

Summer Brooks'
Hogy Bennek és Louisnak miért mondtam,hogy csak tetszik? Mert képtelen vagyok olyan srácba szerelmes lenni akinek Ashley-féle lány kell. Inkább halok meg 72 macsekkal, mint vele. Oké, most hogy kimorogtam magam kelhetek fel, hisz ma van a suli második napja, de már szinte minden a feje tetején áll. Benre hallgatva nem csináltam tegnap mást csak bepakoltam, majd olvastam meg fel mentem twitterre és kiírtam egy tweetet. Az a jó a nyomiságba, hogy az osztályból senki nem írja be a nevemet a keresőbe és nézi meg az életemet. És az a jó, hogy a fehérneműs képeimet sem látták csak Amerikában. Most pedig, hogy mindent végig gondoltam tényleg fel kéne kelnem. A felkelésem helyett a laptopomat kapcsolom be és twittere felmegyek. Automatikusan megyek a 5 Seconds Of Summer oldalára ahol új tweetek vannak.

"Hellosztok angliai rajongók!Nagy bejelentésünk van!Mielőtt hazautaznánk,szombaton, péntek este csapnák egy koncertet, a jegyeket mától lehet kapni!A koncert helyszíne:
Wembley Aréna. A koncert időpontja:19:00. Calum xx."


Jézusom istenem! 5 SECONDS OF SUMMER KONCERT ITT LONDONBAN!!!! Végre!! Megtörtént az álmom! Gyorsan felmegyek a kedvenc jegy árulós oldalamra és megrendelek egy jegyet. Ezzel le vagyok tudva. Még mindig hihetetlen. Már lassan annak a határánál voltam, hogy elmegyek a következő helyszínre akár hol is legyen. Legalább nem kell annyit utaznom. Most viszont tényleg fel kell kelnem. Kiválasztok egy számot és arra kezdek el öltözni. Miután kész vagyok
kimegyek reggelizni és tévézni. A Tv-ben is a 5SOS-ról van szó. Annyira jól esik amikor dicsérek a kedvenceimet és nem bántják. Valami felemelő érzés. Majd eljön 7:15 is. Berakom a mosogatóba a tányért és gyors fog mosás után elindulok. A fülembe ordít Luke hangja, ami miatt nem hallom, hogy nekem kiabálnak így csak arra leszek figyelmes mikor valaki visszaránt. Kiveszem a fülemből a fülest és szembe fordulok Harryvel?
- Hello! - köszönök egy mosolyt eresztve.
- Lassan 5 perce, hogy kiabálok neked! Amúgy tetszik a pulóvered! - néz le az említett ruhadarabra majd vissza a szemembe.
- Köszönöm, de miért kiabálsz utánam 5 perce? - térek vissza a lényegre.
- Ja. Hogy beszélni szeretnék veled! - mondja zavartan.
- Beszéljünk, de akkor a suli felé mert nem akarok elkésni! - mondom eltéve a fülesem.
- Ahogy parancsolod! - mondja egy szexi mosolyt küldve, amitől beájulnék, de inkább nem teszem és érdeklődően nézek rá.
- És miről szeretnél beszélni velem? - kérdezem meg mert nem igen akar beszélni.
- Pénteken rá...- kezd bele de azonnal félbe szakítom.
- Akármit is akartál mondani ne fejezd be. Pénteki napon foglalt. Nem tudom láttad-e de koncert lesz, amire kötelességem elmenni! - mondom komolyan.
- Értem. És szombat? - kérdezi csalódottan. Olyan rossz látni szomorúan.
- Szombaton mit szeretnél csinálni velem? - kérdezem picit meglökve.
- Hogy eljössz-e velem randizni? - áll meg és szembefordulva velem. Elkerekedett szemmel nézek rá, és levegő után kapkodok. Jól hallottam én azt?
- R-Randira? - kérdezem nagyot nyelve.
- Igen! - mosolyodik el rajtam.
- Igen! - mondom felerősödve. Maradj a régi hisz ő is csak egy fiú, aki tetszik.
- Igen? - kérdez vissza félve.
- Igen. Csak nem tudom mit fog szólni hozzá a barátnőd! - indulok el lassan. Harry utánam fut majd felnevet.
- Nekem nincs barátnőm, még! -t eszi hozzá a még szócskát.
- Akkor tegnap...-kezdenék bele de félbe szakít.
- Tegnap Ashley támadott le. De te honnan tudod hogy megcsókolt? - kérdezi meg gyanakvóan. A szarba, Summer. Kellett nekem leskelődni és beszélni.
- Még megnéztem a fali táblázatot és akkor láttam. - mondom egy nagyot füllentve.
- Vagy kukkoltál minket, utána pedig mentél volna ki de Louba ütköztél! - mondja el a valódi történetet. Louis kitekerem a nyakad. - És ne öld meg, mert mi szedtük ki belőle. Meg azért se mert megmutatta a képet! - mondja félve.
- Mi? - kérdezem hitetlen kedve. Ne! Mondjátok azt,hogy nem találtak meg!
- Hát megmutatta a képet, utána Niall megmutatta a tweetedet! - mondja tök lazán. Megállok és azt hiszem szív infarktust kapok.
- Ti rákerestettek a nevemre? - nyelek egy nagyot.
- Igen! - fordul meg perverz mosollyal az arcán. Elkerekedett szemekkel állok a srác előtt meg a tény előtt mi szerint a titkomnak annyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése