2014. október 28., kedd

23. Ő és Danielle?

Sziasztok! Meghoztam az új részt!! Remélem tetszeni fog! Továbbra is várom a kommenteket és a pipákat! Jó olvasást!Bye!!
Summer Brooks"

- Perrie ez nagyszerű! - támadom le.
- Mi? - kérdezi ellökve magától.-Nem vagy rám pipa meg semmi? - kérdezi zavartan.
- Miért lennék? Hisz kurva jó hangod van szívi! - mondom megölelve.
- Akkor megígéred, hogy nem mondod el senkinek még Zaynnek sem? - kérdezi meg ellökve magától.
- De miért? - kérdezem meg szomorúan.
- Mert ha ezt ők megtudják elkezdenek velem izélni,hogy miért nem szóltam meg milyen dalt választottam! Egyedül akarok oda elmenni és kész! - mondja komolyan.
- Értem! De én elkísérhetlek meg El? - kérdezem izgatottan.
- Igen! - mosolyodok el lazán.
- Köszönöm! - ölelem meg.
- Én is akarok ölelkezni! - ugrik ránk Eleanor ami miatt sikerül felesnünk, így a padlón kötünk ki.
- Jól össze haverkodtak! - hallunk meg egy rekedtes hangot.
- Ja. És alig 1 hónapja ismerik egymást? - ez biztos Zayn hangja.
- Ezek most kötekednek velünk? - kérdezi Pezz.
- Melyik az a kettő? - kérdezem mozdulatlanul.
- Harry és Zayn! - suttogja El.
- 3-ra támadunk! - mondja Pezz.
- 1 - mondom hangosan.
- 2! -kiabálja Pezz. El legurul rólunk és nevetve üvölti a hármat. Mi Pezzel gyorsan felállunk és a két menekülő fiú hátára ugrunk.
- Most ezt miért? - kérdezi Harry megfogva a combomnál.
- Mert a rekedtes szexi hangoddal nem illik kibeszélni a lányokat, hogy ők is hallják! - mondom mosolyogva.
- Én is akarok valaki hátán lenni! - mondja Niall tömött szájjal.
- Enyém Lou! - lép be Eleanor.
- Gyere Niall! Megszánlak! - áll fel Liam és miután iszik várja Niallt a hátára.
- Uh, de jó! - mondja és ráugrik Liam hátára de mindketten előre buknak.
- Jézusom! Engedj Hazza. Engedj! - ugrok le Harry hátáról és a két fiú elé sietek.
- Jó vagytok? - kérdezem meg. Liam csak egy feltartott hüvelykujjal válaszol, ami jót jelent.
- Oké most már tényleg eszek! - mondom leülve a székre és enni kezdem a palacsintákat.
- Hogy bírsz ennyit enni? - kérdezi Hazza az 5. után.
- Úgy ahogy én! - nyújtja Niall a tenyerét amibe belecsapok. Miután megettem majdnem mindenki átfáradt a nappaliba beszélgetni csak én is Liam maradtunk.
- Kösz, hogy segítesz rendet tenni! - mondom kicsit meglökve.
- Ez természetes! Te meg kösz, hogy mellettem állsz! - mondja és elkezd mosogatni.
- Ezt hogy érted? - zavarodom össze.
- Hát, hogy nem érted Dani miért ilyen! - mondja rám nézve majd gyorsan elkapja a fejét.
- Te még mindig szereted igaz? - lépek mellé.
- Igen! És annyira rossz látni, hogy ő már teljesen más tájakon van. Onnantól romlott meg a kapcsolatunk mikor egy másik lányt megcsókoltam. De akkor emlékezett kiesésem volt a francba is! - vágja a földre a tányért ami eltörik.
- Semmi baj! - mondom legyintve.
- Minden oké? - jön be Harry aggódva.
- Persze csak elejtettem egy tányért! - magyarázom meg.
- Vigyázz! - nyom egy csókot a számra majd vissza megy.
- Köszi!-mondja sóhajtva. Előveszem a seprűt és a lapátot és gyorsan összetakarítok.
- Figyelj ha találkozom Danival beszélek vele! - mondom miután befejeztük a takarítást.
- Köszi! Tudod ahhoz képest,hogy alig 2 hónapja ismerjük egymást olyan mintha évek óta! - mondja megölelve.
- Köszönöm! - mondom eltávolodva. Bemegyünk a nappaliba és azt vesszük észre, hogy mindenki ki dőlt.
- Ránk hagyták a takarítást ők meg kidőltek! Ez milyen már? - mondom a csípőmre téve a kezeimet.
- Ugorjunk el valahova! Például kell valami ide? - kérdezi Liam rám nézve.
- Hát venni kéne egy pár dolgot! És nem csak a kajára gondolok! - mondom megvakarva a fejem.
- Akkor hozd a pénztárcádat és menjünk! - mondja mosolyogva. Tisztelgéssel a hátam mögött hagyom, és a pénztárcámmal együtt visszatérek a selfiző Liamhez.
- Nekem is kell egy! - mondom és gyorsan csinálok egyet amin Harrynek puszit nyomok az arcára.
- Meg van minden? - kérdezi meg az ajtó felé lépkedve.
- Igen vagy is nem! - mondom és írok egy cetlit amit a tükörre teszek.
- Miért pont a tükörre? - kérdezi Liam.
- Most képzeld el, hogy én vagyok Zayn. Harry meg a többiek keresni kezdnek, de én Zayn vagyok. Jézusom! Aludtunk milyen lehet a hajam és egyből a tükörhöz megy ahol reménykedjünk, hogy meglátja a cetlit! - mondom bezárva az ajtót.
- Ügyes! - mondja biccentve. Mindketten felvesszük a kapucnit, hogy senki ne ismerjen meg minket és csak ezután indulunk el. Végig hülyéskedjük az utat, majd betérünk az egyik ruha boltba.
- Ha bárki felismer vagy elkezdesz autogramot osztani vagy beszélgetni, de csak 2 percig mert még vissza is kell érnünk! - mondja szigorúan.
- Értettem Daddy Direction! - mondom tisztelegve és már megyek is a ruhákhoz. Kinéztem pár felsőt magamnak amit fel is próbálnék, de valamin vagy valakiken igen megakad a szemem. Ha jól látom Danielle van épp a tükör előtt egy fiúval. A fiú gondolom bókokkal halmozza el, mert Dani feje igen piros. Közelebb megyek és "eltűnök" a ruhák között. Végül megfordul a srác is és rögtön rajtam akad meg a szeme. Nem! Ez nem lehet! Hogy pont Ő itt!! A képzeletem játszik csak velem, igaz?Elvigyorodik ahogy felismer, és visszafordul Danihoz. Dani a tükörbe nézi magát, mikor Ő elé áll és megcsókolja, de közben engem nézz! És azt látom a szemében! A sikert, a győzelmet, a szánalmat és a nagyképűséget! És én belé voltam szerelmes??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése