2014. október 27., hétfő

21.Halloweeni éjszaka

Sziasztok! Köszönöm, hogy olyan sokan olvastátok el a blogom és azért ma is megpróbálok még egy részt kirakni!! Jó olvasást ehhez a részhez! Kevertem bele egy kis perverzséget is! :3 Bye!!!

Summer Brooks"

- 2 óra múlva ott vagyok érted! - mondja mosolyogva.
- Az kevés! De megpróbálok kész lenni !És te tudod már mi leszel? - kérdezem a szemébe nézve.
- Gőzöm sincs szóval ez alatt a két óra alatt kell kitalálnom!-nyom egy puszit a számra.
- Itt a vámpír fogad! - nyomja Lou a kezembe az említett dolgot.
- Köszönöm! Most viszont tényleg megyek! Sziasztok! - csókolom meg Harryt és ölelem meg BooBeart.
- Szia Baby. - köszön el Lou majd visszamegy Elhez.
- Szia Baby! - köszön el Harry is vigyorogva. Hátrébb lépek és intek neki majd elindulok hazafelé. Szerencsémre nem lakom messze a sulitól hamar hazaérek. Először eszem, majd letusolok hajat mosok végül elkezdek készülődni. A sminkeléssel megy el a legtöbb idő, majd a ruhát is felveszem. Csöngetnek mikor a vámpír fogakat teszem be.
- Nyitom! - kiabálom furcsán. Lefutok a lépcsőn, szerencsére a bakancs mellett maradtam, és kinyitom az ajtót. Előttem egy igen szexi, napszemüveges vámpír állt.
- Jöttem a vámpír csajomért! - jegyzi meg lazán,rágózva ami az utolsó szónál kiesik a szájából.
- Hát ahhoz képest, hogy 2 órán keresztül döntötted el, hogy vámpír leszel elég szuperül nézel ki! -dicsérem meg nagyképűen.
- Most gúnyolódik a kisasszony? - kérdezi levéve a szemüvegét, így észre véve piros kontaktlencséjét.
- Ugyan már! - mosolyodok el. - Hisz még csak 18 vagyok! - legyintek rá.
- Már elmúlt 18? - döbben le komolyan.
- Most Februárban leszek 19! - mondom fél mosollyal.
- És mikor? - kérdezi ravaszul.
- 14! - mondom undorodva. Attól, hogy van barátom attól még utálom azt a napot.
- Milyen ironikus! - jegyzi meg majd megcsókol. Ez a csók teljesen más volt az eddigiektől. Ebben  kétféle érzelem is volt. Akarlak és szeretlek! De még nem mondtuk ki. Hazza eltávolodik majd a kezét nyújtja.
- Pillanat! - mondom lekapcsolva a lámpát és bezárva az ajtót. - Most már mehetünk! - mondom mosolyogva. A kezét a csípőmre vezeti és így megyünk a kocsihoz.
- Elől vagy hátul? - kérdezi perverz mosollyal.
- Most ez komoly Harry? - nevetek fel és átmegyek a másik oldalra beülni. Hazza is bepattan mellém és beindítja a kocsit.
- És tudod a többiek minek öltöznek be? - kérdi rám pillantva majd vissza az útra.
- Eleanor is Louis egy halott szerelmes párnak. Pezz macska nőnek Zayn karib-tenger kalózaiból a főszereplőjének. Niall szőke hercegnek, Liam Batmannek viszont Danit nem tudom! - mondom hadarva.
- Az durva, hogy én egy házban lakom a fiúkkal mégsem tudom, de te kívülről fújod! - mondja ijedten.
- És ha már Dani. Kibékültettek Liammel? - kérdem az előző mondatát figyelmen kívül hagyva.
- Igen. Kiderült, hogy igaz, hogy Dani megcsalta, és Dani egy kis időt kért tisztázni az érzéseit! Szóval se veled,se nélküled! De azt mondta Liam, hogy itt Londonban egy újságban sincs ilyen cikk akkor te honnan tudtál róla? - kérdezi kíváncsian.
- A családom Amerikában él, és a húgom rajongótok! -mondom mosolyogva.
- Tényleg! - mondja leállítva a motort. - Itt vagyunk! - mondja rám nézve.
- Izgatott vagyok! - mondom kiszállva.
- Miért? - kérdi Hazza a kocsi másik oldaláról.
- Gőzöm sincs! - mondom vállat rántva.
- Nyugodj le, Baby! - mondja vigyorogva és megcsókol. Közben összekulcsolja a kezeinket és így megyünk be a suliba.
- Itt van a vámpír family! - hallom meg Lou hangját.
- És itt a Karácsonyi lidércnyomás főszereplői! Basszus nagyon jól néztek ki! - mondom megölelve Elt.
- Ti sem panaszkodhatok! - jegyzi meg Eleanor.
- Köszi! - mondom mosolyogva.
- És eddig találkoztattok valakivel rajtunk kívül? - kérdezi meg Lou.
- Senkivel. Most jöttünk! - mondja Hazza.
- Akkor bemenjünk? - kérdezi El.
- Szakadjunk le a fiúktól! És majd találkozunk valamikor! - mondom elengedve Hazza kezét.
- Most jöttünk és máris egyedül hagysz? - kérdezi sértődötten.
- Itt van Lou!-mondja El megragadva a kezem. - Majd bent találkozunk! - int és már bent is vagyunk.
- Fogadjunk, hogy a következő személy akivel találkozunk az a Zayn és Perrie páros lesz! - mondja El vigyorogva. Pár perc múlva meglátom Zayn végül Pezzt is akik hozzánk közelednek.
- Sziasztok! - köszön Zayn egy intéssel.
- Hellosztok! Hát a srácok? - ölel meg Pezz.
- Kint vagy bent. Leráztuk őket! - mondja El vigyorogva Zaynre nézve.
- Ugye engem nem fogsz lerázni? - kérdi Zayn Pezzre nézve.
- Bocs, szívi női hatalom van. 2 az 1 ellen szóval menned kell! - mondja Pezz egy csókot nyomva a szájára.
- Ez nem fer! - mondja megfurdalva és elmenve.
- Hallottatok valamit Daniról? - vált aggódó módba Pezz.
- Miért? - kérdezem kíváncsian.
- Állítólag miután Harry és Liam kibékültek, Liam felhívta Danit azzal, hogy tovább nem vár és nem bocsát meg! Ezután Dani elrohant és azóta nem láttam! - mondja idegesen.
- Biztos elő fog kerülni! Vagy lehet Liamhez rohant. Ő meg ott van kérdezzük meg! - mondom egy batmanes jelmezre mutatva. Odasiettünk és Liam épp Niall beszélgetett akinek igen jól állt a szőke herceges jellemez.
- Sziasztok csajok! - köszön Liam, Niall pedig csak int mert tele van a szája.
- Szia. Nem tudsz valamit Daniról? - támad neki egyből El.
- Öhmm..Nem. Ma nem is beszéltem vele! - jegyzi meg.
- De! Miután Hazzával kibékültél tegnap azután felhívtad!-támad neki Pezz.
- Tegnap sem beszéltem vele! Miután kibékültem Hazzával én, Niall meg Harry horrort filmet néztünk amin bealudtunk! - magyarázza meg Liam.
- Legalább ne hazudnál! - támad neki. Én meg El azonnal kapcsolunk és leszedjük Liamről.
- Hé Pezz! Nem ott áll Dani? - kérdezem meg egy göndör hajú lányra mutatva aki has tánc jelmezben táncol.
- De! Veled még nem végeztem! - mondja Pezz és Eleanorral együtt Danihoz rohan.
- Pedig te tényleg nem csináltál semmit! - mondja Niall megfogva Liam vállát. Ha Liam nem csinált semmit akkor hova tűnhetett tegnap Dani? A lányok után sietek és én is beszállok Dani történet hallgatásába.
- Tegnap nem Liam miatt rohantam el, hanem azért mert anyumnak szüksége volt rám. És tegnap nem hívott fel Liam azt csak kitaláltam!-vallja be szomorúan. - Sajnálom! - mondja ránk nézve.
- Legközelebb ilyet ne csinálj! Neki estem Liamnek ok nélkül! - öleli meg Pezz Danit.
- Most pedig bulizzunk! - mondja Dani elvigyorodva. Felnevetünk majd a csípőnket kezdjük el rázni. Perrie hirtelen eltűnik, azaz elment piáért.
- Mindjárt jövök megnézzem Pezzt! - mondja El és ő is elmegy. Ketten maradunk Danival aki időközben szintén eltűnik. Nem igaz, hogy mindenki eltűnik!
- Hiányoztam? - fogja meg valaki a csípőm.
- Csak nem megtaláltál? - kérdezem meg a csípőmet jobban az alsó részéhez nyomva.
- Szerinted Pezz és El hova tűnt? - kérdezi és hallom a hangján hogy vigyorog.
- És engem is elakarsz rabolni? - kérdezem megfordulva.
- Nem muszáj, jöhetsz te is magadtól is! - mondja perverzen elmosolyodva.
- Én viszont nem megyek sehova csak haza! - mondom összekulcsolva a karomat.
- Rendben!-mondja vállat rántva és menyasszony stílusban indul meg velem a kijárat felé és tesz a kocsiba.
- Most hova megyünk? - kérdezem miután beült mellém.
- Hát hozzád! Te mondtad, hogy csak haza mész! - mondja beindítva a kocsit. Némán figyelem ahogy elhajt a házunkig és ott kiszáll. Érzem, hogy ez az éjszaka itt nem ér véget. Be fog jönni a lakásba, a szobámba is.
- És kinek a jelmeze tetszett  legjobban? - kérdezi a ház ajtajához kísérve.
- Niall igen jól nézett ki a szőke herceges ruhájában! - jegyzem meg a karomat a nyaka köré kulcsolva.
- És csak Niall? - kérdezi vigyorogva.
- Nem! Volt egy nagyon jó! - mondom mosolyog van.
- Én vagyok az, igaz? - kérdezi vigyorogva.
- Ki lenne más? - kuncogok fel. Harry vigyorogva megcsókol de ez a csók más! Szenvedélyes, akaratos... tüzes! Teljesen beindulva ezzel a lábamat a csípőjére tekerem ő pedig az ajtónak nyom.
- Tudod így nem fogunk bejutni! - mondom mosolyogva.
- Pedig filmbe illőt akartam! - mondja elengedve. Leszállok róla és gyorsan kinyitom az ajtót. Miután ő is bejött bezárom.
- És most? - fordulok meg de Harry egyből nekem esik. Ismét a csípőjére teszem a lábaimat ő pedig így visz fel az emeletre. Lelök az ágyamra és pedig a nyakláncánál fogva húzom magamhoz közel.
- Akarlak! - suttogom két csók között.
- Én is! - vigyorodik el. Úgy érzem elég szenvedélyes éjszakának nézünk elébe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése