2014. október 24., péntek

16. A randi

Summer Brooks'

- Szerintem biztos alszik! Én meg betörtem a lakásába! - hallok meg egy rekedtes, de halk hangot magam mellől.
- Figyelj, Lou gondolhattuk volna. Ha Niall evés után azonnal kidőlt és még mindig alszik akkor Summer is! - oké. Az egy dolog, hogy kémkedtek utánam, de az már sok hogy be is tört. De legbelül még is olyan jól esik. Oké, akkor én még "alszom" tovább.
- Azért jöttem be, mert te azt mondtad te idióta! - mondja Harry idegesen.
- Ha nem fogod be lecsaplak egy párnával! - mondom eldobva azt amivel eddig a a fejemet védtem.
- Oké Boo Bear szerintem felkeltettem, most mit csináljak? - kérdezi Hazza idegesen. A telefonomból Lou hangja megsokszorozódik és csak azt kiabálja "FUSS"!
- Most komolyan azt kiabálja,hogy fuss? - ülök fel kinyitva a szemem.
- És jobban tenném? - kérdezi ijedten.
- Ha szörnyen nézek ki akkor igen! - mondom mosolyogva.
- Oké Boo Bear majd még később beszélünk! Szia! - mondja Harry és leteszi a telefont.
- Hány óra? - kérdezem a szemébe nézve.
- Délután kettő! - válaszolja nyugodtan.
- Hogy mi? Jézusom, Harry sajnálom! - mondom gyorsan kiszállva az ágyból.
- Semmi baj! - legyint rá kuncogva. - Aranyos a pizsamád! - jegyzi meg.
- Most te komolyan kiröhögted a pizsamám? - kérdezem felé fordulva.
- Nem, sőt! Csak nem mindennap látok pandacornis pólós és térd zoknis lányokat. - mondja mosolyogva.
- Most látsz ilyet először, igaz? - kérdezem összekulcsolva a karjaimat a mellem alatt.
- Igen! - mondja erősen visszafogva a nevetését.
- Ha tudni akarod van one directionös be is! De azt hiszem azt nem fogod látni rajtam! - mondom és a szekrényem felé veszem az irányt. - Az egyiken te vagy. Egy szívecskében és alá, hogy Mrs.Styles! - jegyzem meg gonosz mosollyal az arcomon majd ruhát kezdek keresgélni.
- Mutasd! - mondja izgatottan. - Addig nem hiszem el! - próbál elkomolyodni.
- Oké! - mondom és szerencsére pont az a póló akad a kezemben. Megmutatom neki, mire hatalmasra kerekednek szemei. Mosolyogva dobom vissza majd tényleg a ruhám kezdem keresni.
- Honnan van? - kérdezi rekedtesen.
- Majd egyszer megtudod! - mondom és a ruháimmal együtt bemegyek a fürdőszobába.
- 15 perc és kész vagyok, addig érezd magad otthon! - mondom mosolyogva majd bezárom, kulccsal az ajtót. Gyorsan lezuhanyzom és felveszem a ruhát, a hajamat pedig lazán összefogom és oldalra dobom. Majd kimegyek a konyhába, ahol Harry sürög forog.
- Azt mondtam érezd magad otthon nem azt hogy kezdjél el főzni! - mondom furcsán.
- Én nem főzök csak kakaót csinálok magamnak! - mondja rám pillantva majd tovább kavargatja a bögrét.
- Oké. Én bent leszek! - mondom vállat rántva és bemegyek a nappaliba.
- Amúgy sajnálom, hogy betörtem! - mondja leülve mellém.
- Semmi baj, de miért nem hívtál? - kérdezem meg.
- Mert nincs meg a számod! - mondja rám nézve.
- De miért nem kérted el...- kezdek bele de a számra csapok.
- Kitől kellett volna elkérnem? - néz rám döbbenten.
- Senkitől. Majd megadom! - mondom idegesen.
- Na! Tudod, hogy kiszedem belőled kinek van meg a számod! - mondja letéve a bögrét.
- Harry ne közelíts! - állok fel.
- Akkor áruld el! - mondja vigyorogva.
- Nem, mert megígértük egymásnak! - mondom hátrálva.
- Menekülj! - mondja felállva.
- Mi? - mondom majd csak annyit látok, hogy Harry elkezd közelíteni felém. Berohanok a szobámba, de bejön mielőtt eltudnák bújni így rám esik.
- Na elárulod? - kérdezi meg gonoszul elvigyorodva.
- Miért ha nem mit teszel? - kérdezem meg.
- Hát.... kettő választás is van! - mondja perverz mosolyra a száját.
- Te azt nem csinálod meg! - mondom megijedve.
- Akkor? - kérdezi meg.
- Oké, mikor bealudtál akkor Zayn hazahozott és számot cseréltünk! - sóhajtok megadva magam.
- A kis sunyi! - mondja a szemembe nézve.
- De ugye nem fogsz megcsikizni? - kérdezem meg félve.
- Honnan veszed, hogy megcsikizlek? - kérdezi meg döbbenten.
- Blogok! - mondom vállat rántva.
- És ha megcsókollak? - kérdezi meg féloldalas mosollyal.
- Azt se fogod megtenni, mert felhívom Zaynt! - mondom nyelvet nyújtva.
- Leharapom! - mondja mosolyogva.
- Harry nem fogod leharapni a nyelvem. Egy, mert akkor nem tudom majd kinyújtani. Kettő, mert akkor nem fogok tudni majd enni! - mondom a szemébe. Ő is a szemembe néz, és eljön az a pillanat mikor minden kiesik csak ketten vagyok. Az egész szoba eltűnik és csak Harry zöld szemeibe tudok nézni. Automatikusan emelem fel a kezem és túrok bele a hajába, mire ő szemtelenül elmosolyodik és közelebb ereszkedik. Már majdnem összeér a szánk mikor elkezd csörögni a telefonom.
- Nem veszed fel! - mondja halkan.
- De! - mondom és gyorsan kiveszem a kezemet a hajából és lelököm magamról. Felállok és kiveszem a telefonomat a zsebemből.
- Igen? - szólok bele.
- Na milyen volt a randi? Volt csók? - kérdezi Zayn.
- Szia Zayn. Hát... - kezdek bele de Hazza kiveszi a telefont a kezemből.
- Haver tudod hogy mit szakítottál félbe? - tör ki Harry.
- Már ott tartottatok? - kérdezi döbbenten. Harry hamar elveszi a füle mellől a telefont. Kihangosította a szerencsétlen. Visszaveszem a telefont és miután visszatettem normálra én szóltam bele.
- Nem Zayn. És nem mentünk sehova mert nálunk voltatok! De miért hisz még csak három óra! -mondom mosolyogva.
- Kicsi angyalom! Három óra akkor volt mikor Harry elindult tőlünk most már 7 óra van! - mondja kuncogva.
- Mi? - sokkolok le.
- Igen... - és új mondatba kezd bele de kinyomom.
- Te fél eszű tudod hány óra? - kérdezem Harryre nézve.
- Nem! - mondja a fülét fogja. - És ne kiabálj! - mondja a szemembe nézve.
- Bocs! Amúgy 7 óra! - mondom leülve az ágyra.
- Ilyen sokáig néztük volna egymást? - huppan le mellém.
- Nem tehetek róla, hogy ilyen szép szemed van! - mondom ránézve.
- Te beszélsz! Láttad már milyen a tied? Tiszta kék volt és óriási! És szexi! - mondja sóhajtva majd rám néz.
- Szexi? - mondom felnevetve és én is ránézek.
- És milyen volt tegnap a koncert? - kérdezi meg.
- Felejthetetlen! - mondom mosolyogva.
- Mi tetszett a legjobban? - kérdezi közelebb kúszva.
- Ashton és Luke hasa! - mondom gonosz vigyorral az arcomon.
- Miért? Levetkőztek? - döbben le és látom picit rosszul esett neki.
- Nem, pont akkor sétáltam be mikor még nem volt rajtuk semmi! De egyikőjük sem volt olyan, mint egy valakié! - mondom nevetve.
- És ki a harmadik? - sóhajt szomorúan.
- Úgy sem fogod elhinni! - suttogom és közelebb hajolok hozzá.
- Ki az? - érinti össze a homlokunkat.
- Az a baj, nem láttam az egészet csak egy részletet, de már az is megfogott... - gondolkodok el.
- Ki az? - kérdezi idegesen de halkan.
- Te! - mondom felkuncogva.
- Tudtam, hogy az enyém a legjobb! - mondja és közelebb hajolna, de ekkor csöngetnek.

- Azt nem hiszem el! - mondja Harry eltávolodva. Kuncogva állok fel és hagyom magába Harryt, aki tovább szitkozódik, és nyitok ajtót. Az ajtó előtt négy idióta különböző pózokban néz rám mosolyogva.
- Megjött a One Direction hiányzó tagjai! - mondja Liam és tovább mosolyog. Ezek nem komplettek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése