2014. október 24., péntek

15. Koncert

Summer Brooks'
- Kész vagy már? - kopogtat az ajtón Niall. El sem hiszem, hogy tud ennyire siettetni! Hisz lány vagyok!
- Niall! Lány vagyok és nem olyan akinek csak haj ruha és kész! Nekem idő kell! - kiabálom vissza. Még gyorsan felveszem a harisnyát majd a bakancsot is. A táskámba elrejtem a telefonom és a
jegyem, majd a sapkát is a fejemre igazítom. Egy selfiet azért még gyorsan kirakok twittere majd ténylegesen kimegyek Niallhez.
- Tudod ahhoz képest, hogy siettettelek... Gyönyörű vagy! - mondja sokkoltan.
- Tudod ahhoz képest, hogy rajongó vagy, csak egy atléta van rajtad! - mondom rosszallóan.
- Ugye tudod,hogy ma találkozni fogsz velük. Megölelheted őket. Beszélgethetsz Ashtonékkal? -kérdezi gonosz vigyorral az arcán.
- Akármennyire is hiszed, nem fogok elájulni! - mondom kimérten. Pedig nagyon nagy rá az esélye.
- Oké, én szóltam. Viszont induljunk mert nem fognak beengedni minket! - mondja Niall. Ahhoz képest, hogy 7-re volt kiírva mi csak 8-kor indulunk el. Állítólag előttük fellép egy előzenekar és, hogy ne kelljen szétfagyunk. Így sunyiba betudtunk osonni és szerencsére senki nem ismerte fel Niallt.
- MOST PEDIG JÖJJENEK A FIÚK!!A KIKRE MINDENKI VÁR!! ASHTON, LUKE, MICHAEL ÉS CALUM! - kiabálja valaki.
- Tudod a számukat? - kérdezi Niall túl ordibálva az síkitozásokat.
- Nem Niall! Tudod csak híressé akarom magam tenni! - mondom fa pofával.
- Oké. - ránt vállat. Az első daluk a Mrs.All American volt, majd jött sorba végül 22:00 fele elköszöntek, aminek csak 22:00-kor lett vége.
- Na gyere! - fogja meg Niall a kezem és elkezd a húzni a színpad mögé. Egy hatalmas testű testőrrel találkozunk, aki rögtön felismeri Niallt, sőt le is pacsiznak majd utána tovább megyünk.
- Izgulsz már legalább? - kérdezi Niall rám sandítva.
- Igen. Nem. Talán! - mondom kapkodva a szavakat. Gőzöm sincs mit gondoljak hisz ma találkozom a 5 Seconds of Summerrel. Niall hirtelen megáll és rám néz.
- Tessék! Itt vagyunk! - mondja megállva a kiírás mellett. Előkapom a telefonom és lekapom, mielőtt elállna tőle.
- Most pedig.. - kopog be az ajtón. Pár perc múlva kínyilik az ajtó ahol Calum áll teljes élet nagyságban. Megszólalni sem tudok, ahogy itt áll előttem és RÁM mosolyog.
- Summer, igaz? - kérdezi meg.
- I-Igen! - mondom zavartan. - Megölelhetlek? - kérdezem meg. Calum csak felnevet majd széttárja karjait én pedig remegve és könnyezve ölelem meg.
- El se hiszem, hogy teljesíteni tudtam ezt az álmát! - mondja Niall.
- Most miért kellett elmondani? - engedem el Calumot és vállon csapom Niallt.
- Mert olyan jó érzés látni mikor örömödben sírsz! - simagotja félve a vállát.
- Mi? - kérdezi nevetve és kínosan Calum.
- Hogy mondjam. Elég nagy, nagy, nagy rajongótok vagyok! - mondom elpirulva.
- Tudjuk! Szoktunk téged is látni mikor posztolsz rólunk! - mondja egy szexi mosolyt küldve
- Ne ezt még egyszer ne csináld! - mondom könyörgően.
- Mit? - kérdezi felkuncogva.
- Ne néz szexin, ne mosolyogj szexin ne csinálj semmit! - mondom, de azonnal meg is bánom.
- Miért? - kérdezi halkan.
- Mert félek, hogy elájulok.
- Mielőtt elájulsz bent vár az igazi "szerelmed"! - mondja Niall. Rányújtom a nyelvem majd Calumra nézek.
- Gyertek be! - mondja Calum és eláll az ajtóból. Niall utat engedve néz rám, én meg besétálok bátran de el is múlik a bátorságom amint belépek és meglátok két fedetlen hasat.
- Hupsz! Ez nem kellett volna látnod! - mondja Niall eltakarva a szemem.
- Most miért vagy ilyen? Mindig beégetsz! - emelem egy picit szét két ujját és csak azt látom ahogy Luke és Ashton nevetve veszik fel a pólójukat. Nee!!!
- Summer Brooks? - kérdezi Michael közelebb jőve.
- Igen. - mosolyodok el és ténylegesen eltüntettem Niall kezeit a szemem előtt. Michael jön majd megölel. Az ölelésébe még a lábam is beleremeg, majd sikerül megállítanom. Mi lesz velem, ha Ashton ölel meg?
- Luke! - löki oldalba a barátját majd ő is megölel. - Ugye ti Niallel nem jártok? - kérdezi meg halkan. Felkuncogok a vállába majd válaszolok.
- Nem. - mondom eleresztve. Ashton is közelít majd megáll előttem.
- Ash!- mutatkozik be.
- Tudom mindenkinek a nevét, nem tudom miért kellett bemutatkozni! - mondom egy aprót elmosolyodva.
- Niall! - fordulnak mind a négyen az épp evő srác felé.
- Oké, lehet kihagytam pár részletet, de tudhattátok volna! - mondja lenyelve azt ami épp a szájába volt.
- Akkor most már csak meg kell öleljelek! - mondja Ash majd megölel. Jézusom! Megölelt!! Azta. És olyan meleg az ölelése... Oké állj le Summer a perverzióddal.
- Akkor már én is! - mondja Cal. Ash elenged (NE) majd Calum is megölel.
- És hogy tetszett koncert? - kérdezik tőlem, mint Nialltől.
- Köszi. Hisz én hoztam ide! - mondja Niall megsértődve.
- Amit én köszönök is! - puszilom meg az arcát.
- Niall te mindig ugyanazt mondod. Isteniek voltunk! - kuncog fel Cal .
- Tőlem sem fogtok mást hallani! - mondom mosolyogva. Sokkal jobban megismertem ezt a négy fiút 1 óra alatt, de utána mennünk kellett hisz holnap randizok Harryvel. Hupsz.
- Akkor még találkozunk? - kérdezi Luke.
- Hát ha nem akasztottalak ki titeket akkor biztos! - mondom kék szemeibe nézve.
- Csak ki tudja mikor hisz holnap megyünk vissza Ausztráliba! - mondja szomorúan mégis boldogan.
- Biztos hiányzol már a szüleidnek! - mondom megölelve a srácot. Visszöelel majd ismét végig megyek a másik hárman is és végül Niall mellé lépkedek.
- Elköszöntél? - kérdezi rám nézve.
- Tudod, ezt még vissza fogod kapni! - mondom gúnyosan. - Vannak blogjaim rólatok is. - jegyzem meg.
- Te írsz? - kérdezi Ash.
- Igen. - fordítom felé a fejem.
- Rá kell keresni! - mondja Mikey.
- Ne! Vagyis... - mondom megvakarva a fejem és Niallre nézve.
- Mi megyünk mert már nagyon fáradt vagyok, srácok. Jó utat haza felé. - int Niall majd ő is gyorsan megöleli a fiúkat majd amilyen gyorsan csak tudunk eltűnnünk a fiúk közeléből.
- Ugye tudod, hogy utánad fognak nézni? - kérdezi sandán rá pillantva.
- Most itt kezdtem volna bele, hogy modell voltam? - kérdezem kiakadva.
- Oké,bocs! - mondja kuncogva.
- Amúgy köszönöm! - mondom hálásan.
- Ugyan nincs mit! - legyint rá. - Most már csak egy gond van! - mondja elgondolkozva.
- Mégis mi?
- Hol megyünk ki? - kérdezi meg.
- Hát menjünk hátul. - mondom vállat rántva.
- Remek ötlet! - mondja és elkezd balra rángatni. Kimegyünk a hátsó ajtón, de így sem ússzuk meg egy pár fotó nélkül végül beérünk a kocsiba.
- Köszönöm szépen a koncertet, Ashtonékat és hogy hazahoztál! - nyomok három puszit az arcára.
- Na még elpirulok! - mondja kicsit pirosan.
- De tényleg. És akkor gőzöm sincs mikor, de találkozunk! - mondom kiszabadítva magam a biztonsági övek között.
- Hát ahogy Hazzát ismerem, már holnapután, de majd meglátjuk. De ha nem jó hétvégét. -mosolyodik el..
- Neked is! - szállok ki a kocsiból. Beindítja a motor majd lassan hagyja el az utcánkat. Én is lassan elindulok a lépcsőn felfelé majd mikor végre bejutok a házba első utam az ágy, ahol miután átvettem a pizsamát, be is dőltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése