2014. október 22., szerda

11. Fárasztó reggel

Harry Styles'

Talán nem kellett volna elfecsegnem, hogy rákerestünk meg ilyenek. Még mindig ott áll teljes sokkban és engem néz. Szólásra nyitja a száját, de egy hang sem jön ki a torkán.
- Láttátok a képeket is? - kérdezi halkan. Na most mit mondjak. Ha azt mondom nem, hazudósnak tart ha azt mondom igen jobban ki akad.
- Igen! - mondom én is halkan. Látszik,hogy az ütő is megállt benne, majd levegőért kezd kapkodni.
- Sajnálom, nem tudtuk, hogy nem szabad. - mondom védekezés képen. Summer lehunyja a szemét, majd mély lélegzetek után elmosolyodik és a szemét is kinyitja.
- Most már mindegy. Annyit kérek, hogy senki. Ismétlem senkinek ne mondjátok el. Ja és szombatig ne keress. Kérdezd Louist hol lakok! Majd beszélünk szombaton! Szia! - indul meg majd még hátrafordul és int.
- De most haragszol? - kiabálok neki oda de ő csak bedugja a fülébe a fülest és tovább sétál. Most ez igen? De találkozni még akar velem! Muszáj valakivel beszélnem én most tényleg nem értem mi van. Hisz olyan jól alakult minden! Most meg elszúrtam. A suli felé sietek és rögtön beesek a termünkbe ahol Niallhez megyek először.
- Ugye nem szóltál még senki Summerrel kapcsoltban? - kérdezem halkan..
- Még nem. Miért? - kérdezi mosolyogva.
- Mert ha tovább adod akkor oda a randim! - mondom kifújva magam.
- Mi van? - zavarodik össze a szöszke.
- Úgy hogy én hülye elmondtam, hogy utána kerestünk és arra kért, hogy ne mondjuk el senkinek. Plusz szombatig ne keressem és kérdezem meg Louistól, hogy hol lakik. - mondom a szemeimmel az említett személyt keresve. Hisz ő is tudja, Summer "titkait".
- Oké haver. Tartom a szám! - veregeti meg a vállam.
- Köszi! - mondom még mindig Lout keresve. Amint feltűnik El hozzá rohanok de Perriék is ott vannak. Mázlimra.
- Láttad ma Louist? - kérdezem meg idegesen.
-Ma Lou nem jön suliba, beteg! - magyarázza meg mosoly kíséretében.
- És tudsz Summerről? - kérdezem halkan.
- Igen!-mondja vigyorogva. - Épp hozzá indultunk! - mondja felé nézve.
- Ne!Kérlek! Ha megtudja nem jön el velem randizni! - mondom könyörgően.
- Randira hívtad? - döbben le Pezz.
- Igen, szóval kérlek titeket ne beszéljetek vele vagyis de vagy azt csináltok amit akartok, de ARRÓL ne beszéljetek, hogy mi ő! Oké? - kérdezem meg.
- Rendben! - mondják egyszerre. Azta.
- Köszönöm! - fújom ki magam.
- De erről beszélj Louval is mert már posztolt a twitterren! - mondja Dani.
- Lou hogy a jó isten áldjon meg! - mondom szitkozódva de mielőtt elő tudnám venni a telefonom csöngetnek.
- Mondjátok hogy Harrynek megy a hasa és otthon maradt Louval! - mondom a lányokra nézve és haza felé kezdek rohanni. Lihegve esek be a közös otthonunkba és rögtön felszaladok a lépcsőn ahol egy vidám, éneklő Louist találok nem betegeskedőt.
- Hát te? - döbbenek le ledobva a táskám.
- És te? Nem suliban kéne lenned? - vádol meg.
- Én neked? - vonom én is kérdőre.
- Nem volt kedvem menni! - von vállat és tovább pötyög.
- Ha Summerről írsz ki valamit kitekerem a nyakad! - mondom ráugorva.
- Miért? - kérdezi felkiáltva. Lemászok róla és elveszem tőle a laptopot.
- Mert ma beszéltem Summerrel és elhívtam randizni. - mondom és észreveszem,hogy közbe szólna de befogom a száját. - Szóval péntekre kérdezte meg, de pénteken Ashtonéknak koncert lesz amire természetesen elmegy. Szóval szombaton randizunk. De én hülye elmondtam, hogy utána kerestünk, amin kiakadt és azt mondta, hogy szombaton keressem meg csak! - mondom levegő után kapkodva.
- Akkor randiztok de addig nem beszéltek? - kérdezi meg zavarosan.
- Igen szóval amit kiírtál róla azonnal töröld és vond vissza! - mondom visszaadva a laptopját.
- Oké,megpróbálom! - mondja és gyorsan kezd el törölgetni.
- Köszönöm, most pedig mivel te beteg vagy nekem meg megy a hasam elmegyek aludni! - mondom kimenve a szobájából.
- Megy a hasad? - kiabál utánam nevetve.
- Álmos vagyok! - mondom bedőlve az ágyamba és miután levetkőztem el is alszok. Elég fárasztó reggelen vagyok túl.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése