2014. október 29., szerda

27. Van egy tervem.....

Új rész!! Lehet rövidebb lett a rész,de próbálok hosszabbakat írni!! Komikat és a pipákat még mindig várom!! :3 Jó olvasást! Bye!!
Harry Styles"

Szó szerint elbasztam. Hiába írtam neki egy kibaszott sajnálomot, tényleg nem ér semmit. Az ajtómon kopogtatnak majd Lou sétál be.
- Mi az haver? Mióta hazajöttél ki sem dugtad az orrod! És miért nem Summerrel vagy? - áll elém.
- Talán azért nem, mert összevesztünk! - mondom és újra rám tör a sírás. Hogy mondhattam ilyet?
- Mit csináltál már? - teszi csípőre a kezét, ami miatt elég viccesen néz ki, de nem tudok nevetni sem.
- Sírt és azt mondta felkavarodtak az érzései és..megkérdeztem, hogy mi leszünk velünk! - mondom felnézve rá.
- És most érzés az, hogy Ő Liamnek sírja ki magát miattad te meg magadba vagy fordulva? - kérdezi idegesen .
- Nem! - mondom lehajtva a fejem. Nagyon szar érzés főleg úgy, hogy én vagyok a barátja.
- Hazza szedd már össze magad! Zuhanyozz le, öltözz fel menőn és menj a házához kérj tőle bocsánatot. Liamet meg zavard haza, és csináljatok egy fergeteges éjszakát magatoknak! - mondja leülve mellém.
- Az tegnap megvolt! - vigyorodok rá.
- Na látod! A végén még egy gyerek is összejön. Bár tényleg szívesen lennék keresztapa, de inkább használj óvszert! - mondja elgondolkodva.
- Még az se biztos, hogy megbocsát! - mondom felnevetve.
- Ha nem mész el biztos nem fogok. Komolyan egy nyamvadt sms? - kérdezi Lou szánalmas hangnembe.
- És mond csak honnan tudsz te ezekről? - kérdezem ránézve.
- Liammel az előbb beszéltünk. Épp fagyiztak mikor tőled és TŐLE is jött egy üzenet! Liam megnézte és a Codyét kitörölte és csak a tiedet hagyta meg! - magyarázza Lou.
- Kösz haver! De tényleg! - állok fel a szekrényemhez siettek.
- Mire valók a barátok? - kérdezi meg vigyorogva, majd kimegy az ajtón. Itt sírok nem hogy már rég nála lehetnék és ki tudja mit csinálnánk. Hamar lezuhanyzom és el is indulok gyalog. A házhoz érek, de valaki már megelőzött. Gyorsan elbújok a fal mellett és próbálok hallgatózni ami sikerül.
- Szia cica! - ez biztos Cody hangja lehet.
- Mit akarsz? - kérdezi cseppet sem kedvesen Summer.
- Sajnálom, hogy leléptem és sajnálom, hogy ma Danival láttál! És hogy nem próbálhatnák-e újra? - kérdezi meg a köcsögje.
- Te teljesen hülyének nézel, mondd csak! - mondja és gondolom összekulcsolta a mellei alatt a karjait.
- Miért csak azt ne mondd, hogy már bepaliztál!-nevet fel.
- Képzeld de! És ő sokkal jobban bánik velem,mint te valaha is! - mondja fölényesen.
- És melyikük az a felnyalt hajú? - kérdezi gúnyosan.
- Nem, ő a csajod ex-pasija! - mondja Summer.
- Nekem nincs csajom, ha te nem leszel az! - neki megyek! Én esküszöm neki megyek!
- Arról ne is álmodj.Mint mondtam nekem van pasim és szeretem! - mondja fölényesen. Mi? Summer szeret??
- Szereted? Hadd röhögjek. Tudod egyáltalán mi az a szeretett? - kérdezi meg röhögve. Én behúzok neki!
- Lehet te nem vagy tisztában a szó jelentésével, de engem már most többen szeretnek mint téged valaha is fognak! - azért Summer sem hagyja magát.
- És mondd csak. Cigizel még? Vagy megvan még az a tetoválásod? És ugyan olyan jól rázod még a csípőd? - kérdezi flörtölő hangban stílusban. Ez enyém sokkal jobb az is biztos.
- Nem cigizek, mivel sikerült leszoknom róla. A tetoválásomhoz már semmi közöd. És ha tudni akarod jobban! - vigyorog! Ezt vigyorogva mondja. De én ezekről miért nem tudok?
- Ne tagadd, hogy örülsz hogy még mindig emlékszem ezekre! És azt is tudom, hogy mit énekelsz amikor egyedül vagy! Vagy már megváltozott? - kérdezi meg vigyorogva.
- Nem! - mondja halkan Summer. Ez nem igazság! Nem tudom mikor szakítottak, de ő sokkal jobban ismeri mint én! És én vagyok a pasija!!!
- Valld be Summer, én ismerlek kívül belül és minden porcikádat! De a te pasid semmit nem tud rólad! - mondja gúnyosan.
- Viszont egy valamit sokkal jobban tud nálad! - mondja Summer idegesen.
- És még is mit? - kérdezi meg szemtelenül.
- Szexelni! - mondja és egy hatalmas ajtócsapódást hallok. Azta. Wow! Jobb vagyok ennél a féregnél!
- Szexelni! - mondja lány hangon. - Inkább visszamegyek Amerikába! - mondja elindulva. Ezt már nem hagyom annyiba. De hogy csináljam hogy ne legyen majd botrány? Megvan!!
- Hey! - szólalok meg mély hangon.
- Mit akarsz te senkiházi? - fordul felém. Elindulok és teljes sbebességel vágom pofán.
- Ne szórakozz a lánnyal, mert jobban fog fájni! - mondom és otthagyom a földön fekve. Direkt nem mondtam, hogy a barátnőm, mert nem akarom Summert veszélybe sodorni. Haza indulok a sötétben végül 10-re beesek.
- Na végre! Harry?-kérdezi döbbenten Lou.
- Figyelj sokkal jobb, mintha Liam lennék! - mondom vigyorogva.
- Mi történt? - kérdezi Zayn.
- Ugye nincsenek itt a lányok? - kérdezem körbenézve.
- Nincsenek! De miért? - kérdezi Lou.
- Szóljatok Niallnek. Liamet később avatjuk be! - mondom levéve a kabátom.
- Jó de miért? - kérdezi Lou idegesen.
- Van egy tervem, hogy szerezzem vissza Summert örökre!-mondom mosolyogva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése