2014. október 19., vasárnap

7. Ő!



Harry Styles'
Gőzöm sincs mi ütött belém, mikor közbe szóltam, de csak nem hagyhattam szó nélkül, hogy megverjék a lányt, aki tetszik.
- Harry! Micsoda kellemes meglepetés! - mondja nyálasan Ashley. Azt hiszi nem hallottam semmit. Hát hülye ez a nő?
- Király most, hogy itt van a nagy szerelmed tavaly óta nyalhatjátok egymás száját. Csősztök! - szólal meg a mellettem álló lány flegmán, majd kiveszi a cuccait és elhagyja a folyosót. Állj, mi?
- Tudod sokkal jobb, hogy az a ringyó elment! - közeledik hozzám és óvatosan megfogja a vállam.
- Ashley állj le! Nekem nem tetszel és nem is fogsz! - közlöm vele "kedvesen".
- Fogadjunk, hogy az a ringyó után epekedsz! - mondja lángokkal a szemében.
- Ehhez semmi közöd! - mondom eltávolítva mellőlem a csajt, de ahelyett, hogy távolodna közeledik és megcsókol... Életem legutáltabb és legszörnyűbb 5 másodperce volt amit valaha átéltem. Ez a csaj hiába néz ki jól, csókolózni viszont nem tud.
- Először tanulj meg csókolózni! Másodszor többet ne csókolj meg! Undorítóan viselkedsz! - mondom óvatosan ellökve magamtól, végül elsietek mellette egyenesen az iskola elé. Vajon hova tűnhetett Summer?
- Ha ŐT keressed megsúgom elment. - mondja Louis.
- Merre? - fordulok Lou felé.
- Elmondanám de inkább azt mondom, hogy néz magadba! Hova lett a kemény tökös Harry, akit nem csókol meg holmi kurva? - kérdezi meg, felismerve magamat. - És elmondanád ahelyett, hogy nyál csorgatva figyeled miért nem lépsz? - teszi fel az újabb kérdést. - Ha meg vannak a válaszok, akkor hívj fel mert ezt a Harryt egyáltalán nem csípem. - mondja Louis undorodva, majd beül a kocsijába és elhajt. Lassan indulok hazafelé Niallhez közben az agy tekervényeim csak úgy pörögnek. Két dologban vagyok biztos. Első, hogy Lounak minden mértékben igaza van, második hogy nekem kell A lány. Gőzöm sincs mi az amiért kell, de KELL. Elérek a házunkhoz, ahová becsöngetek és Niall pár percen belül kinyitja az ajtót.
- Hello! Mi az? Nem sikerült? - kérdezi mosolyogva.
- Rosszabb! És segítened kell! - mondom segítség kérően ránézve.
- Először mesélj és csak utána! - huppan le a kanapéra és kíváncsian néz rám, mint egy lány.
- Oké kezdjük azzal, hogy a fiú wc-ben épp lőttem be a hajam, mikor kiabálásokat hallottam. Kinéztem és észrevettem hogy Ashley meg Summer az! Tovább hallgatóztam, majd Summer olyat szólt be, hogy Ashley meg akarta tépni és én itt szóltam közbe. Odamentem és Summer azt mondta, hogy ha már ott vagyok akkor nyugodtan nyalhatjuk egymás száját. És azt is mondta, hogy Ashley tavaly óta belém van esve. Szóval a lényeg az, hogy elment és Ashleyvel ketten maradtunk. Próbáltam elküldeni Kukutyinba, de helyette megcsókolt. Szerintem még díjat is nyert volna a világ legrosszabb csókolózásában, de most ez sem lényeg. Ellöktem magamtól óvatosan, és kirohantam de kint Louval találkoztam aki feltett nekem kérdéseket és rájöttem arra, hogy teljesen elpuhultam szóval most elmegyünk kondizni! - mondom lihegve és levegőért kapkodva.
- Azta!Phuj! És nem! - komolyodik el a végére. - Nem úgy puhultál el, hogy nem vagy izmos, hanem hogy nem mész oda hozzá, és nem hívod el randizni. Inkább messziről figyeled, mint ahogy én tettem szóval most segítenem kell rajtad! - szerintem sokkal inkább magának mondta az utolsó pár sort mint nekem. De igaza van és én nem azért akartam menni kondizni mert puhány vagyok, hanem mert ott ki tud kapcsolni az agyam.
- Hogy hozzuk vissza a belső énedet? - kérdezi Niall rám nézve mire én is ránézzek.
- Niall, gőzöm sincs! - mondom kifújja a levegőt.
- Pedig egyszerű gyere! - áll fel és felrohan az emeltre. Furcsán utána rohanok és mivel szobájában van és gép előtt ül odaállok mellé.
- Mire készülsz? - kérdezem meg.
- Csak nézd a monitort! - mondja elcsitítva. A keresőbe beírja, hogy Summer Brooks és...WOW! Rengeteg oldalt adott ki RÓLA!
- Azta! - ennyit bírom ki nyögni.
- És tudod miért ilyen híres? - néz fel rám. Megrázom fejem mire beírja, hogy Bruno Brooks.
- Hogy mi? - döbbenek le.
- Igen, az apja a híres amerikai dalszöveg író. Az anyjára is kíváncsi vagy? - kérdezi ismét felnézve rám.
- Mutasd! - húzok oda egy széket és leülök mellé. A név láttán teljesen sokkba esek, Cecilia Brooks azaz volt legszexibb szupermodell, mostanra anyuka.
- És ha ilyen az anyja akkor Summer! - kattint ismét Summerre, de most a képekre.
- Azta szent jó istenség! - mondom mikor meglátom ŐT. 
- És ennél van alul öltözöttebb is! Azon kívül, hogy modell,tud dobolni,szereti a Ashtonéket, fotózik, olvas, táncolt, énekelt, focizik! - olvassa fel Niall a wikipédiáról.
- Ne ne már! Ez a lány egy kész főnyeremény, még ha sikerül is elcsábítanom labdába se rúghatok mellette! - mondom szomorúan.
- Hát ha fociztok akkor igen! - lök meg röhögve. Fa pofával ránézek majd én is felnevetek.
- És most komolyan, most hogy ezeket tudom mit csináljak? - kérdezem meg.
- Add önmagad! - mondja elkomolyodva. - Ő sem csinál úgy mint Ashley. Ő szinte a suliban egy nyomi, Amerikában viszont olyan híres mint mi! - mondja Niall.
- Akkor azt mondod hívjam el randira? - kérdezem meg.
-Igen,és ne légy gyáva nyuszi! - lök meg ismét.
- Oké! És most? - kérdezem meg sóhajtva.
- Hát kideríthetünk még többet Summerről vagy.. - kezd bele de rögtön közbe szakítom.
- Mi a kedvenc színe? - mosolyodok el.
- Nézzem! - mondja felkuncogva. Oké,szerintem sok mindent fogunk ezen a délutánon megtudni róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése