2014. október 28., kedd

24. Furcsa vagy

Meghoztam a következő részt nagy szeretettel!! Kicsit hosszabb lett ez a rész,de majd holnapra próbálok hosszabat írni!Jó olvasást és köszönöm hogy olvassátok!! <3 Bye!!
Harry Styles"

5 perce keltem fel és azóta is csak Summert és Liamet keresem. Egyikük sem veszi fel a telefont. Talán fel kéne keltenem a többieket is? Elsőnek Zaynnel kezdem, majd Pezzel mert őket a legnehezebb végül jönnek sorba.
- Kb. mióta vagy fent? - kérdezi Lou.
- 10 perce! - mondom aggódva. Hol lehetnek? Hisz nem léphetek le egy szó nélkül sem!
- Asszem' én tudom hol vannak! - jön be Zayn egy cetlivel. Kikapom a kezéből és gyorsan elolvasom a cetlit.
- Min mosolyogsz Rómeó? - kérdezi El idegesen.
- Elmentek bevásárolni majd jönnek! - mondom a zsebembe süllyesztve a cetlit.
- Én mást is láttam ott! - mondja vigyorogva Zayn
- Pedig tényleg ennyi volt! - mondom vállat rántva. Ekkor Summer és Liam esik be röhögve.
- Itt is vannak a csavargók! - kulcsolja össze Pezz a karjait.
- Jó estét, srácok! Hoztunk kajákat! - mondja Summer feszülten.
- Én megbocsátottam! - mondja Niall és kiveszi Summer kezéből a szatyrot.
- Mi is! - mondja egyszerre a két lány ahogy meglátják a jég krémeket.
- Én hoztam répát meg kicsi sült csirkéket! - toppan be Liam is.
- Mi is! - vágja rá Zayn és rögtön a Liamhez siettek ahogy Lou is.
- Viszont neked meglepim van! - fogja meg Summer a kezem. Felrángat az emeletre és miután bezárja az ajtót, leültet az ágyára.
- Amit most fogsz látni na azt csak a te kedvedért vettem, mert Liam azt mondta te az ilyeneket szereted! - mondja hadarva majd vigyorogva besiet a fürdőbe. Miért volt feszült? És én miért ezen gondolkozom és nem azon, hogy milyen meglepit kapok? Pár perc múlva Summer jelenik meg..és WOW! Kék csipkés fehérneműben és WAOW! Szavakat sem találok! Gyönyörű!
- Na? - pördül meg és rám mosolyog.
- Gyönyörű vagy! - mondom elképedt arccal. A halovány fények segítségével látni lehet ahogy elpirul, majd elszomorodik és könnyes lesz a szeme.
- Na mi a baj? - megyek közelebb hozzá és végig simítom az arcát.
- Semmi csak....- kezd bele de inkább letörli a könnyeit és elmosolyodik. - Semmi.
- Furcsa vagy! Lent feszülten adod a kajákat most pedig könnyes a szemed! - mondom a szemébe nézve.
- Tényleg semmi bajom! - mondja elmosolyodva.
- Oké! Addig nem megyünk innen sehova még el nem mondod! - mondom elengedve és leülve az ágyra.
- Oké! De ne légy féltékeny meg semmi! - mondja beleegyezve. Ekkor dörömbölnek az ajtón.
- Srácok! Léci öltöztetek fel és gyertek ki vagy engedjetek be, mert én nem bírom tovább! - ismerem fel Liam zokogó hangját.
- Nyisd ki neki az ajtót, én felöltözök! - mondja és el is tűnik a fürdőbe. Mi a franc?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése