2014. október 30., csütörtök

26.Sajnálom

Sziasztok Manócskák!! Meghoztam az új részt!!!Remélem tetszeni fog,és komikat is várok vagy visszajelzést,hogy tetszik-e a blogom!Jó olvasást!! Bye! :3


Summer Brooks"

Amint felfogtam, hogy mit csinálok felálltam és a lányokra néztem.
- Köszönöm! Viszont most beszélnem kell Liammel! - mondom és hihetetlen gyorsasággal hagyom el a földszintet és esek be a szobámba.
- Liam! Elmentek! Most már nyugodj le! - mondom leguggolva elé.
- Hey! Te sírtál? - kérdezi Harry aggódva.
- Nyugi minden rendben! - mondom rámosolyogva majd Liamre nézek ismét.
- Gyere dőlj le a vendégszobába! Pihenj le! - mondom felállva és megfogva a kezét.
- Én szeretem! És semmi rosszat nem csináltam vele! Mégis így bánik velem! - mondja fogva a szívét. Tudom milyen érzés látni azt,hogy a barátnőd akit a világon mindennél jobban szeretsz hempereg,csókolózik egy másik sráccal! Én is átéltem ehhez hasonlót csak fiú kiadásban.
- Dőlj le! Aludj itt! Majd szólok a fiúknak hozzanak valami váltó ruhát! Ha bármi van csak szólj! -mondom megölelve.
- Köszönöm! - búgja a fülembe majd bemegy a szobába. Sóhajtva megyek én is vissza ahol Harry aggódó tekintette fogadd.
- Mi a baj? Miért sírtál? - kérdezi meg idegesen.
- Nyugodj le Harry! Az van, hogy ez a fasz aki itt volt az az ex-pasim. - kezdek bele. - És hát elég megalázóan dobott ki. És ez volt 2 éve. Úgy látszik Dani összejött Codyval, de a kapcsolatuk hazugságon alapult. Már elküldtem őket a búsba, de felkavarodtak bennem az érzelmek és ezért van az, hogy most is könnybe áll a szemem! - mondom megtörölve.
- Sajnálom én ezt nem tudtam! - ölel meg.
- Semmi baj! - bújtatom a fejem a vállába.
- És mi van velünk? - kérdezi halkan.
- Mi?? - távolodom el döbbenten.
- Hát..hogy mi lesz velünk? - kérdezi a fejét vakarva.
- Most ez komoly? Elmondom, hogy tökre fel vannak bennem kavarodva az érzelmek te meg csak azzal foglalkozol mi lesz velünk? - kérdezem felemelve a hangom.
- Nem! Sajnálom..- kezd bele.
- Légy szíves menj el! Most egyedül kell lennem! - mondom a szemébe nézve.
- De..- kezd bele.
- Harry menj el! És légyszíves szólj a többieknek is! - mondom leülve az ágyamra.
- Rendben!-sóhajt és kimegy. A lenti ajtó csapódását hallom majd egy üvöltést és végül egy kocsi motorjának beindítását majd az is megszűnik. Lemegyek és bezárom a lakás ajtaját, majd a konyhába megyek. A fejem szüntelenül pörög és csak azon jár hogyan tovább. Elpakolom a cuccokat és egy jég krémmel meg egy kanállal a kezembe megyek vissza szobámba. Bekapcsolom a laptopom és felnézzek twitterre. És BUMM!
Villám csapásként ér az, hogy szinte már mindenki tudja, hogy összevesztem Harryvel. Van aki minket véd, de valaki meg azt állítja hogy ez csak egy fake kapcsolat volt. Valaki a Harry pártján áll, és valaki az én oldalamon. Önkéntelenül röhögök fel. Hisz nincsenek oldalak! Sem pártok! Itt arról van szó, hogy Hazza és én egy csúnya veszekedésen vagyunk túl. Dühömbe lépek ki Twitterről és megyek a világomba, ahol rég nem voltam már. Hiányoltak is! Nyitok egy újat teljesen másba kezdek mint az eddigiek és kiírom magamból az érzelmeim amit azonnal meg is osztok. Végül kezembe veszem a telefont és leírom NEKI az érzéseimet.

"Utállak! Miért kellett visszajönnöd? Miért kellett jelenetet rendezned? Miért kellett ismét romokba dönteni az életem? Elegem van belőled!! Itt vagy és azonnal felkavarod az érzéseimet! De többet nem játszol velem! Végeztem veled egy életre, te fasz!! Remélem élvezted a londoni utadat, mert ha még egyszer meglátlak valahol kitekerem a nyakad te féreg!"

A küldésre kattintva dobom az ágy végébe a telefont és újra a laptopomat veszem az ölembe. Bedugom a fülest és bekapcsolom azokat, akik mindig fel tudnak vidítani! Miközben a képüket nézem a zenéjüket hallgatom a jég krémet és a kezembe veszem. Észre sem veszem, hogy van egy váratlan vendégem csak akkor mikor kiveszi a fülemből a fülest.
- Tudod, nem akartam megszakítani az éneklésedet, de én is kérhetek jégkrémet? - kérdezi aranyosan Liam.
- Persze!-gyújtom felé a kanalat. Akkorát ugrik hátra, hogy még fel is esik.
- Tényleg a kanál fóbia! Várjál! - mondom és leszaladok a konyhába. Előveszem a csokis fagyit meg egy villát. Visszarohanok és a kezébe nyomom majd én is tovább majszolgatom a vaníliásat.
- És mizu? Harry miért nincs itt? - kérdezi mosolyogva.
- Összevesztünk! - mondom vállat rántva. Az ágy végében felcsörög a telefonom amit meg is nézek. 2 SMS.Egyik Harry a másik meg Cody. A Codyét automatikusan törlöm a Hazzát pedig megnézem. Csak egy szót írt. "Sajnálom!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése