2014. október 23., csütörtök

14. Pizzás faggatás

Summer Brooks'
- Megzavartam valamit? - kérdezi Lou. Most miért rám néz perverzen? Hisz szinte itt állok mellette, nézzen a barátjára.
- Nem történt semmi! - mondja Harry. Lou bejön kuncogva és becsukja az ajtót.
- Tudom, hogy nem történt semmi, de ha nem nyitok be történt volna! - néz rám ismét majd Harryre. Kellett neki közelednie én MÉG nem akarom megcsókolni...Vagy igen? Hisz biztos jól csókol! Akarom, hogy megcsókoljon. Na jó elég.
- Nem történt semmi, és mivel megjött a pizzátok így mehettek enni! - mondom Loura nézve.
- Neked is rendeltem! - mondja Boo Bear rám nézve.
- De mondtam, hogy nekem nem kell! - mondom aprót elmosolyodva.
- Nem érdekel! És igaza van menjünk, mert éhes vagyok! - megy ki Lou az ajtón. Harryre nézek akinek a feje a bűnbánatot sugároz miközben engem néz.
- Te meg öltözz fel! - mondom mosolyogva, majd ott hagyom. Oké. Csak egyetlen egy kérdés... Miért vesztem el Hazza közelébe önmagamat? Elég!
- Komolyan nem történt semmi? - kérdezi Lou.
- Csak majdnem! - mondom egy mosolyt eresztve. Lebaktattunk a lépcsőn, ahol a többiek már a pizzán csámcsognak.
- Tied a legfelső! - mondja Lou mutatva az egyik pizzás dobozra.
- Én ezt nem fogom tudni megenni! - mondom kinyitva a dobozt.
- Majd segítek! Csüccsenj le valahova! - mondja Niall a földről. Leülök mellé és én is enni kezdek.
- Mesélsz magadról? - kérdezi Lou.
- Szinte tudjátok az egész életem.. - kezdek bele.
- De az a net! Néha az igazat mondja néha nem! Például amiket írsz blogokat azokat tényleg te írod, senki nem segít bennük? - kérdezi Liam.
- Nem, Liam felkértem egy asszisztenst, hogy csinálja meg helyettem! - mondom komolyan.
- Most ez komoly? - kérdezi Zayn.
- Dehogy is! Attól, hogy apám meg anyám azok, akik nem használom ki. Mikor először jöttem Londonba még dolgozni is voltam az egyik Nando's étterembe. - mondom mosolyogva.
- Te dolgoztál Nando's-ba? Én miért nem láttalak? - kérdezi meg idegesen Niall.
- Nem tudom Nialler. - mondom ránézve.
- Na látod ez sincs sehol! - mondja Zayn.
- Oké, felfogtam! Van egy 4 éves húgom, Rebecca Brooks, de csak Becca. A kezdetektől követ titeket, szóval így nekem is kellet. Az anyám, Cecilia Brooks, volt szuper modell. Most ismét terhes és remélem születik egy öcsém! Apám, Bruno Brooks, híres zeneszerző. A szüleim és a húgom mind Amerikában élnek! - fejezem be. A fiúk, Harry kivételével, csak némán és érdeklődően hallgatták végig rövidke beszámolásomat a családomról.
- És miért jöttél Londonba? - kérdezi Zayn.
- Itt laktunk 8 éves koromig. Majd elköltöztünk Miamiba, ahol apámnak bejött a munka, így maradtak. Én utálom Amerikát. Vagy nem utálom, hanem azt a részt ahol felnőttem nem szeretem. Meg visszavágytam ide. Hiányoztak az esős napok, meg a Big Ben, a Trafalgar tér is. - mondom mosolyogva.
- Bocsi, de ezt muszáj megkérdeznem kit szerettél/szeretsz a bandánkból? - kérdezi Liam.
- Semmi baj. Mikor először megláttalak titeket Louis tetszett, és mivel azt hangosan mondtam ki a húgom előtt így neki is ő kellett. Rengeteg oldalt kellett neki felolvasnom csak Louisról, hogy nyugodton maradjon! - mondom nevetve.
- Akkor tetszettem neked? - kérdezi Lou aranyosan.
- Igen. Leginkább a kék szemed fogott meg! - mondom ránézve.
- És az én szemem? - kérdezi Niall sértődötten.
- A te szemed volt a második legszebb! - mondom ránézve. Elégedetten bólint majd tovább eszi a pizzáját.
- És Beccának még mindig Boo Bear jön be? - kérdezi Zayn óvatosan meglökve.
- Nem. Már Hazza! - mondom elvéve még egy szelet pizzát. Lou hirtelen felugrik, majd gonoszul elvigyorodik.
- Ne kombinálj Tomlinson! Vagy William? - kérdezem felnézve rá.
- Te! - mondja ás visszahuppan a helyére.
- Én! - mondom mosolyogva.
- Neked is van második neved. Chloe! - mondja Niall.
- Tudom. Azt én választottam állítólag! - mondom zavartan.
- És azt hogy? - kérdezi Liam.
- Hát anya állítása szerint neveket soroltak fel és a Chloenál rúgtam és így lett a második a Chloe. - mondom új pizza után nyúlva de sehol nem tapintok. Lenézek és elfogyott.
- Mégis megetted! - mondja nevetve Zayn.
- Igen. Mégis! - mondom órát keresve. Amint megtalálom leolvasom róla az időt.
- Jézus! Nekem mennem kell! Bocs srácok, de nagyon elszaladt az idő és még nem is tanultam. - mondom felállva.
- Hazaviszlek! - mondja Zayn.
- Rendben csak elköszönök Harrytől! - mondom egy mosolyt küldve neki. Felszaladok az emeltre és
nagy nehezen sikerül megtalálnom Harry szobáját. Beljebb megyek és azt veszem észre az ágyon fekszik kiterülve. De aranyos. Előveszem telefonom és gyorsan csinálok róla egy fotót. Elrakom a telefonom majd megpuszilom az arcát és kimegyek az ajtón. Lebaktattok a lépcsőn és elköszönök a fiúktól.
- És jó éjt!-mondja Liam.
- Nektek is! - mondom egyet intve majd kimegyek Zaynhez.
- Hol lakik a kisasszony? - kérdezi kinyitva az ajtót.
- A Mayhill Út 2. - mondom beülve a kocsiba. Zayn pattan be a másik oldalra, majd beindítja a motor és elindulunk.
- És miért utáltál minket? - kérdezi rám pillantva, majd vissza az útra.
- Miért azt hiszed most nem utállak titeket? - kérdezem mosolyogva.
- Aki együtt pizzázik velünk... - kezd bele de félbe szakítom.
- Utállak titeket, mert képesek voltatok megszerettetni veletek! - mondom furcsán. - Mármint azért utállak titeket, mert rájöttem, hogy nem is vagytok olyan rossz fejek! - mondom kijavítva magam.
- Oké, értem. Akkor szeretsz is meg utálsz is? - kérdezi kuncogva.
- Igen! - mondom bizonytalanul.
- Tudod összeillesz Harryvel. Illetek egymáshoz, mint ágy és az ember! - mondja perverz mosollyal.
- Jobb példát nem is mondhattál volna! Amúgy nem hiszem! - mondom gyanúsan.
- Miért nem tetszik Hazza? - kérdezi mosolyogva. Tudtam hogy erre megy ki a játszma.
- Nem venném el a húgomnak a szerelmét! Annyira hülye nem vagyok! - mondom vigyorogva. 
- Akkor mégis csak tetszik, de a húgod zavar titeket? - kérdezi meg.
- Nem, Zayn. Oké, bevallom tetszik Harry és nem a húgom miatt nem jövünk össze! - mondom nevetve. Zayn csak furcsán néz, és nem érti min röhögök. Hisz még nem is randiztunk de már összeakarnak hozza.
- Akkor mi a baj?
- Az hogy még nem is randiztunk? - mondom ránézve.
- Már randira hívott? - döbben le.
- Igen! Ma reggel. - mondom mosolyogva.
- Oké hazamegyek faggathatom a fiúkat! - állítja le a kocsit.
- Köszönöm, hogy hazahoztál és köszönöm a pizzát! - mondom neki mosolyogva.
- Ennyivel nem lépsz le! Kérem a számod! - mondja elővéve a telefonját.
- Cserébe kérem a tiedet is! - mondom vigyorogva.
- De nem adod meg senkinek, igaz? - kérdezi rám emelve barna szemeit.
- Ha te nem szólsz róla senkinek, hogy meg van a számom akkor én sem szólok róla senkinek! -mondom gonosz mosollyal.
- Még a fiúknak sem mondhatom el? - kérdezi döbbenten.
- Csak Perrienek, hogy ne legyen féltékeny. De ő se adja tovább nem akarok zaklatókat az éjszaka! - mondom komolyan.
- Miért lenne Pezz féltékeny? - kérdezi furcsán.
- Mert például kutakodik a telefonodban és megtalálja a számom és kérdőre von, hogy miért nem szóltál róla meg ilyenek és nem akarok balhét! - mondom mire végre leesik neki.
- Értem. És köszi! - mondja és kiveszi a telefonomat a kezemből.
- Hé! - mondom felháborodva.
- Kész! - adja vissza. Megnézem és tényleg ott virít Zayn száma a telefonomba.
- Most te jössz! - mondja és érdeklődően nézz rám.
- Oké! - mondom sóhajtva majd lediktálom a számom.
- Keressek rólad egy képet és azt rakom be! - teszi el vigyorogva.
- Rólad is vannak képek a neten, ne felejtsd el! - mondom gonoszul vigyorogva majd kiszállok a kocsiból.
- Jó éjt Mr. Malik! - tisztelgek neki.
- Jó éjt Mrs. Styles! - tiszteleg majd amilyen gyorsan csak tud elhagyja az utcánkat. Jobban is teszi. Még hogy Mrs. Styles! Nevetve megyek fel a lépcsőn majd bemegyek a lakásba. Elmegyek lezuhanyozni majd reggel négyre állítom be az órám, hisz vannak leckéim. Zuhanyzás után még felmegyek twiterre és kiírok egy tweetet.

"Köszönöm fiúk a délután!! Egyszerűen fantasztikus volt!! @Harry_Styles neked további jó éjszakát!!"
Amint kiírtam, léptem is le. Majd a laptopot félre rakva az álom el is nyomott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése