2014. október 23., csütörtök

13. Majdnem csók

Summer Brooks'

- És mióta szereted Ashtonékat? - kérdezi Niall rám pillantva.
- Hát az úgy kezdődött, hogy elmentünk nyaralni Ausztráliába és pont egy olyan helyre ahol másnap 5SOS koncert volt! Nagy nehezen de elengedtek és hát ott voltam! - mondom zavarosan a szavakat. - És mikor meghallottam, hogy először csak feldolgozásban nyomják de milyen jól, bele szerettem. Így mikor vége volt a koncertnek haza mentem és rögtön bekövettem őket. Kiderült, hogy aznap alakultak meg, vagyis aznap csatlakozott hozzájuk Ash. - mondom egy mosoly kíséretében.
- Akkor te a kezdetek óta szereted őket? - kérdezi mosolyogva.
- Igen. Becca pedig titeket a kezdetektől! - mondom sóhajtva.
- Becca? Valami idősebb nővér vagy fiatalabb húgica? - húzza perverz mosolyra a száját.
- Becca 5 éves és eddig Louisért és most Harryért rajong! - mondom megmagyarázva kit foglal magába a Becca szócska.
- Hupsz! Bocsi! - mondja és észreveszem, hogy az arca teljesen lángba borul.
- Semmi baj! - mondom legyintve.
- Amúgy szerintem Harry aludni fog! - mondja halkan.
- Honnan veszed? - pillantok fel rá kíváncsian.
- Mert mielőtt elindultam volna utánad Lou felhívott, hogy vigyek neki kaját meg Harrynek is, de ő bealudt! - mondja mosolyogva. Szuper akkor a bocsánat kérésemnek annyi.
- Akkor én miért is megyek veled? - kérdezem zavartan.
- Egy, mert Harryt tuti felkeltjük. Kettő, mert legalább megismer Liam és Zayn is. - mondja Niall. Végül is. Ezután Niall röhögtettet még el nem értünk a közös házukig.
- Hát itt laknák mi! - mutatja be a kicsinek egyáltalán nem nevezhető házat.
- Ehhez képest én egér lyukban élek!-mondom döbbenten.
- Na gyere! Még valakinek fel is kell kelteni-e Hazzát! - mondja és elindul befelé. Lassan lépkedek utána, majd megállok Niall mellett.
- Nem kell parázni! - mondja mosolyt küldve.
- Nem a barátaid miatt parázok, de jó! - mondom kifújva a levegőt. Az ajtó nyílik és Lout pillantom meg hatalmas vigyorral az arcán.
- Hoztad a répákat? - kérdezi Louis egyből Nialltől.
- A kaják! Bocsi, de helyettük őt hoztam! - mutat rám kedvesen. Lou rám vezeti tekintettét és még nagyobb vigyor kerekedik az arcára.
- Te elmész kajáért, mert éhen halok és semmi nincs itthon! Te meg bejössz! - fogja meg a kezem és szó szerint berángat.
- És te nem tudnál elmenni? - kérdezem meg furcsán.
- Igen. Te nem tudnál elmenni? - jön be Niall is és dobja le a táskáját.
- Nem! Köztudott, hogy beteg vagyok! - mondja sértődötten és gyerekesen.
- Lázad nincs! - érek hozzá a homlokához. - És az orrod sem piros. Szóval vagy te is elkaptad Harrytől a hasmenést vagy makk egészséges vagy! - mondom vigyorogva.
- Szép! - nyújtja a kezét Niall, hogy csapjak bele amit meg is csinálok.
- Akkor rendeljünk pizzát! - mondja idegesen és kiviharzik.
- Most haragudni fog rád! - mondja Niall.
- De hát csak az igazat mondtam! - mondom nevetve.
- Vendégünk van? - jön le Liam a lépcsőn.
- Summer gondolom ismered Liamet. Liam, ő itt Summer! - mutat be Liamnek. Liam kedvesen rám mosolyog, majd megölel amit furcsán fogadok, de visszaölelem majd elenged.
- És van még Zayn. ZAYN! - kiabál Niall. Az említett személy jelenik meg pár másodpercen belül a lépcső tetején, majd előttem.
- Zayn te pedig Summer! - nyújtja a kezét. Kezet rázunk majd Niallre nézzek.
- Ki milyen pizzát kér? - jön be Lou.
- Sonkás!
- Sonkás!
- Sonkásat, sajtosat és baconosat! - végül rám nézett, de én csak a fejemet ráztam.
- Akkor kérnék 6 sonkásat, egy sajtosat és egy baconosat! - megy vissza a konyhába.
- Gyere. Megmutatom, hol van Hazza szobája. - fogja meg Niall a kezem és felrángat.
- Hazza! Vendéged van! - mondja Niall és szó szerint berúgja az ajtót.
- Mi van már? - néz ránk Hazza először idegesen majd döbbenten. - Summer! - mondja ki a nevem alig hallhatóan.
- Szia Haz! - intek egyet.
- Most pedig mentem, mert már kezdek éhes lenni. Majd szólok ha megjött a pizza! - mondja Niall és kimegy.
- Te mit keresel itt? - tér rá Harry a lényegre.
- Ha zavarok, haza is mehetek! - mondom megfordulva.
- Ne! Maradj! Csak érdekel! - mondja könyörögve. Mit is mondott Becca Harryről? Megvan!
- És ügye van rajtad valami alul? - kérdezem meg háttal állva neki.
- Igen van! - mondja de hallom a hangján, hogy mosolyog. Megfurdalok és Harry mellkasába ütközök.
- Szóval, mit keress egy ilyen szép lány a szobámba? - kérdezi meg még egyszer. Nem fog elgyengítene!
- Bocsánatot akartam kérni a reggeli miatt, és hozzám szólhatsz. - mondom a szem kontaktust tartva.
- És mi változott reggel óta? - kérdezi döbbenten.
- Hogy már mindenki tudja az osztályból, hogy ki vagyok én valójában! - mondom mosolyogva.
- Nem én voltam! - mondja védekezve.
- Tudom! Én voltam! - mondom vigyorogva. Sokkba esik, majd szexin elmosolyodik. Az a baj, hogy eddig csak a szemébe néztem. Nem merek lenézni a hasára. De egyszer muszáj túl esnem rajta. De még most nem akarok.
- Tudod aranyos vagy, ahogy itt állsz és próbálsz nem lenézni a mellkasomra és a hasamra. - mondja mosolyogva.
- Tudod én legalább próbálok, de rajtad konkrétan látni, hogy a mellemet bámulod! - mondom vigyorogva. Ha ő is beéget akkor én miért ne?
- Oké, nyertél! - mondja és közelebb jön. A szemei csak úgy ragyognak ahogy ő is az arcomat figyeli. Duzzadt ajkai rózsaszínben pompáznak amit megnyal. Jézusom! Az arca az enyémhez közelít, majd....
- Répáim! Megjöttek a pizzák! - nyit be Lou így gyorsan szét robbanunk. - Hupsz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése