2014. október 29., szerda

25. Visszajött..

Summer Brooks"

Gőzöm sincs miért könnyeztem be! Talán, mert Cody sose mondta ezt? Cody sose bánt így velem ahogy Harry! Durva volt! Erőszakos!É s mégis ma egyszer láttam mégis ennyire feltudott kavarni a látványa. Én nem akarom tönkre tenni Harryvel a kapcsolatom, hisz szeretem őt. Szerelmes vagyok!És ez nem olyan ami Codyval éreztem. Ez valami földöntúli érzés. Rózsaszín felhős! De sose lehettünk vakok. Hisz itt van Cody. Akibe "szerelmes" voltam. Nem is szeretem, de mégis fájt, hogy csak így itt hagyott. Majd az is ahogy vigyorgott miközben Danit csókolta. Túl kell lépnem rajta, hisz nekem már itt van Hazza. Miután felöltöztem kimentem a két fiúhoz. Harry épp Liamet vigasztalta és kérdezte tőle mi a baj! Majd rám nézett segítség kérően, én pedig sóhajtva guggoltam le a zokogó srác elé.
- Mi történt? - kérdezem együtt érzően megfogva a térdét.
- Dani itt van és......a pasija is! - mondja és ismét felsír.
- Mi? - kérdezzük döbbenten. Érzem ahogy a düh növekedik bennem, és egyre idegesebb leszek.
- Honnan veszed,hogy a pasija? - kérdezi Harry. Én felpattanok és körbe-körbe kezdek járkálni a szobába. Be merte tolni ide a képét!
- Onnan, hogy én is láttam ahogy az üzletben csókolóznak, úgy ahogy a barátnőd is! Őt is megviselte csak nem tudom, miért? - mondja rám emelve barna szemeit. Harry döbbent tekintette is megtalál válaszra várva.
- Oké. Cody a volt barátom! Egy sms-ben szakított velem! De most kidobom azt a szar házit! Harry te maradj itt Liammel! - mondom letudva és már le is száguldok a lépcsőn. A konyhába van mindenki és mivel takarják így csak Cody etető dumáját hallom.
- Európából származom és onnan mentem át Amerikába és tavaly költöztem ide Londonba! - vigyorog.
- Sziasztok! - köhintek. Mindenki rám néz és elállják az utat, így szemtől szembe kerülök Codyval.
- Helló cica! - köszön szexi mosollyal.
- Szia Cody! - köszönök undorodva. Gyűlölöm! Legszívesebben neki mennék. És ahogy észreveszem a fiúk is.
- Ti ismeritek egymást? - kérdezi Dani.
- Nem! - mondja Cody és figyelmeztetően néz rám.
- Attól tartok igen! Túl jól is! - mondom undorodva. - Sajnos!
- Talán összekeversz valakivel! - mondja piros arccal. Ideges!
- Nem! Te Cody Taylor vagy. Egy seggfej, paraszt és aki egy sms-ben szakít a barátnőjével! - mondom felsorolva. Ahogy végig nézek a döbbent fejek rájövök hisznek nekem. És ez megtölt magabiztossággal.
- Ha szakítok a barátnőmmel azt szemtől szembe teszem! - mondja tűrve a nézésemet.
- Tudod ki csinálják szemtől szembe? Zayn, Liam, Harry, Niall és Louis. Meg még sorolhatnám, de nem a magad fajták! Tudd még mindig meg van! És tisztán emlékszem még minden egyes szóra is! -mondom és érzem, hogy a szemem újra megtelik könnyel. A többiek feldúltan néznek Codyra aki megremeg, de tovább figyel.
- Nem mersz megmukkani? Vagy talán emlékeztesselek? "Utálom, hogy így kell szakítanom veled, de muszáj! Elköltözöm Amerikába ahol nem lesz Ashley és te! Sosem szerettelek, csak a szexre voltál jó! Többet ne keress! Csá!" - mondom és érzem, hogy az arcom sem száraz már.
- Dani ha nem viszed el a barátodat én neki megyek! - mondja Lou nem nézve rájuk.
- Gyere menjünk! - ragadja meg a kezét és szó szerint kirángatja a döbbent srácot. Én se bírtam sokáig amint becsapódott az ajtó összeestem és zokogásba kezdtem.
- Ssssh! Nyugodj meg! - guggol le hozzám El.
- Nem lesz semmi baj! Itt vagyunk! A fiúk is, Harry! - kezdi el sorolni Pezz. Amint kimondta Harry nevét a sírás nem hogy elállt volna hanem tovább folytatódott. És csak egy mondat járt a fejembe. Visszajött,és mindent tönkretett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése