2014. október 14., kedd

2. Koncert!!


Harry Styles"


El sem hiszem, hogy ennyi volt a nyárnak. Ma van itt Amerikába az utolsó koncertünk, és ez azt jelenti, hogy ma van augusztus 25.-ke. 4 nap és Liam szülinapja, amit gőzöm sincs, hogy fogunk megünnepelni, mert ott van egy név. Egy név, egy személy, akiről csak ritkán beszélünk még is képes megváltoztatni egy másodperc alatt a hangulatunkat. Igen, itt Becky Mackenzire gondolok. Idézve Niallt, elment, azért hogy mindent tönkre tegyen. A lányok voltak azok, akik teljesen megsemmisültek. A suli végén már be sem jöttek, sőt egyedül én jártam iskolába. És az van, hogy Becky mintha velem lenne, vagy nem tudom. Mintha tudnám, hogy azért ment el, mert ő így döntött és így volt helyes. Hogy ő most sokkal jobb helyen van, és mintha segítene, hogy valamit megtaláljak. Jó tudom, nem kicsit vagyok egoista, de most valljuk be. Egyedül ÉN nem sírtam, mikor megtudtuk, hogy meghalt és egyedül ÉN csinálom, úgy mintha még élne, de most messze vagyunk tőle vagy mielőtt meg ismertük volna. És senki nem érti miért!
- Haver! Kész vagy? - jön be Zayn kopogás nélkül.
- Ja. Mizu? - kérdezek vissza egy banánt felbontva.
- Semmi. - sóhajt egy nagyot. - Hiányzik Perrie. - fújja ki magát.
- Beszélj vele telefonom! - harapok bele egy nagyot a banánba.
- Szerinted mit csináltam az előbb? - kérdez idegesen.
- Jó, na, bocs. Honnan tudhattam volna. - mondom egyet nyelve. - És mi volt? - kérdezem Zayn szemébe nézve.
- Elsírta magát a beszélgetés közepén. Érted? Nekem meg, majd megszakadt a szívem! – szalad meg a nyelve.
- Utolsó koncert! Utána mehetünk vissza Londonba és a suliba! - gondolok vissza egy mosolyt eleresztve.
- Hogy hogy ilyen boldog vagy? - kérdezi meg egyet felröhögve. - Mármint mikor megtudtuk te nem sírtál meg semmi. Csak úgy voltál vele, hogy jól van és kész. - mondja Zayn.
- Igaz? Amúgy nem tudom. Pedig már felfogtam, hogy meghalt, de egyszerűen nem tudok ezen sírni, csak nevetni és gőzöm sincs miért? - nevetek fel ismét.
- Srácok, gyertek! - jön be az egyik asszisztens.
- Megyünk! - állok fel sóhajtva és mielőtt elhagynánk a szobát, kidobom a banánhéjat.
- Na, végre, hogy itt vagytok. 1 perc és fent kell lennetek! - mondja Paul és Louishoz lök minket óvatosan. Csinálunk egy nagy csapat ölelést, majd felrohanunk a színpadra.
- Jó estét, Miami! - köszönti Niall a rajongókat én csak integetek és mosolygok a mi directionereinkre. Az első sorban megláttok egy nagyon kicsi szőke hajú lányt, akinek a pólóján én vagyok.
- Harry szólna még pár szót! - karol át Zayn hirtelen, mire visszanézek középre.
- Szerintem nem kell az én szónoklatom, inkább kezdjünk bele! - kiabálok egy nagyot, majd elkezdjük a Kiss You-t énekelni Zaynnel. Ezután a What Makes You Beautiful jön, majd a Stole My Heart. Ismét végig nézek a közönségen és ismét megtalálom azt a kislányt. Csillogó szemekkel nézz, majd egy pólót kezd el rángatni. Egy picivel jobbra nézek és két gyönyörű lábat látok meg. Feljebb vezetem a tekintettem és azt veszem észre, hogy ennek a kislánynak egy elég szép kísérője van. Barnás szőke haja a melléig ér, és a kislányhoz guggolva hallgatja őt. A lány felém mutat, mire a kísérője is végre rám néz. A lábam a földbe gyökerezik asszem’, és a torkom mintha hirtelen kiszáradt volna. A lánynak zöldes-kék szemeit csak úgy megvilágítják a lámpák, és halványan felkent rúzsa is kiemeli ívelt ajkait. Nem ismerem azt a lányt, de tudni akarom a nevét,és mindent.
- Hazza. Jöhet a Gotta Be You? - kérdezi Niall mosolyogva.
- Miért ne? - kérdezek vissza kínosan felnevetve. Ahogy felszólalnak a Gotta Be You első szólamai több ezer rajongó kezd el sikoltozni. Én elkezdem szokásos kör utamat. Rá kacsintok és mosolygok pár rajongóra, és ha úgy van elveszek pár telefont, amit természetesen vissza is adok. Majd elérkezek HOZZÁ is. A kislány egy telefont nyújt a LÁNY pedig csak összefont karokkal áll. Mivel ismét én jövök ezért egy pillanatot mutatva énekelni kezdek.

'Cause it's gotta be you
It's gotta be you
Only you
Only you

It’s gotta be you
Only you
It’s got to be you
(Oh) Only you

Majd gyorsan elveszem a kislány által nyújtott telefont. A háttérképpen ők vannak rajta, és mind ketten mosolyognak. Végül a kamerára kattintok és csinálok egy selfiet. Visszaadom a telefont, majd a fiúkhoz ismét csatlakozom. A koncert közben többször néztem lopva a szökés barna hajú lányt, aki vagy a telefonját nyomta vagy minket figyelt. Egyáltalán, komolyan lehetséges az, amit gondolok? Szerelembe eshetek ÚGY, hogy most láttam először? Azt hiszem igen. Büszkén mondom el végre magamról, hogy szerelmes vagyok, vagy csak tetszik. A koncertnek hamarosan vége, és még kideríthettem a nevét. Ekkor a fiúk bejelentik, hogy sajnos vissza kell mennünk Londonba hisz nekünk is kezdődik a suli, és hogy találkozunk jövő nyáron ismét. Ez azt jelenti, hogy addig nem látom A lányt? Lehet, 1 év alatt megismerkedik valakivel és már nem lesz szingli, vagy lehet már most sem az? Szomorúan karolom át Niallt, aki csak egy mosolyt küldd. Intünk egyet, és elhagyjuk a színpadot. Paul nem engedett minket vissza, hiába erőszakoskodtunk. Vissza kell mennünk Londonba. A repülőn ülve csak a lányon gondolkodok, hogy vajon ő kit szerethet a bandákból? Meg hogy remélem, tetszek neki... Majd Lou ül le velem szembe és mosolyogva dönti oldalra a fejét.
- Mi van? - kérdezem idegesen.
- Te. Szerelmes. Vagy. - tagolja el lassan és érthetően.
- Én. Nem. Vagyok. Szerelmes. - állítom az ellenkezőjét. De még mennyire, hogy az vagy Styles.
- De. Fiúk! A nagy Harry Styles szerelmes lett! - kurjantja el magát.
- Ez nem igaz! - üvöltök fel.
- Abba a szőkés barna hajú lányba aki, talán, egy 5 éves kislánnyal volt? - huppan le mellém Liam.
- Te honnan…? - döbbenek le.
- Harry, tudod két számot végig énekeltünk nélküled! - mondja Niall.
- Hupsz! - csúszik ki a számról. Én azt hittem csak egyet.
- Szóval, Hazza. Hogy hívják a szerencsést? - kérdezi meg Zayn.
- Nem tudom! - dőlök hátra idegesen. A fiúk vigyorognak és röhögnek, mert tudják most vallottam be. Ami engem most egyáltalán nem érdekel. Annál jobban, hogy a mit csinálhat most a lány!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése