2014. október 26., vasárnap

19. Lebuktunk

Sziasztok olvasóim!! Meghoztam az új részt és ha jól haladok még ma ki tudok rakni egyet!! Jó olvasást hozzá! Bye!

Summer Brooks"

És igen! Harry Styles igen is jól csókol! Pedig Danielle azt mondta nem. És az is igaz, hogy Harry mikor élvezi a csókot akkor lehunyja a szemét. Olyan édes volt! Én se vagyok komplett ahelyett, hogy kint csókolóznék vele itt bent áradozom róla. De muszáj elküldenem Daninak az sms. De kezdjük az elejétől. Tegnap a fiúknak valami dolgok volt (tanulni), és Lou áthozta a lányokat, hogy ismerkedjünk. Miután megvolt a bemutatás BooBear el is ment. Mi lányok pedig bent ültünk a nappaliba némán. És ez így volt fél óráig, majd Perrie megszólalt.
Tegnap'
- Bocs, hogy csak így rád török,de neked tetszik Hazza, igaz? - kérdi rám nézve.
- Öhmm...igen! - válaszolom elgondolkodva.
- És mi tetszik benne? - száll be Eleanor a beszélgetésbe.
- Hát..sok minden. A haja, a szeme, a szája, az arca, a teste...- kezdem felsorolni.
- És mióta? - kérdezi Dani kíváncsian.
- Nyáron Amerikában az utolsó koncerten néztünk össze! - mondom mosolyogva.
- Ez olyan romantikus! - mondja El elolvadva.
- Miért is? - kérdezem furcsán.
- Mert El romantikus alkat. De ebben igazat kell adjak! Ahogy a koncerten vagytok és meg pillantjátok egymást. És BUMM! Eső látásra szerelem! - mondja Perrie.
- Én nem vagyok szerelmes! Csak tetszik! - javítom ki.
- Harry viszont bolondul érted! - mondja Dani vigyorogva.
- És azt ti honnan veszitek? - kérdem hátradőlve.
- Hát honnan? A fiúktól! - nevet Eleanor.
- Azt gondoltam, hogy tetszem neki mert már 3x megakart csókolni, de eddig nem sikerült! - mondom mosolyogva.Nehéz elhinni,hogy Harrynek pont én tetszek.
- De beszari lett! Viszont a pólódat imádom! - mondja Dani.
- Köszi!
- Egy modellnek mindig jó cuccai vannak! - mondja El majd a szájára csap. - Hupsz!
- Nem mondta Lou, hogy nem beszélünk róla? - kérdezi Pezz idegesen.
- Semmi baj! Hála Ashleynek az egész iskola tudja már! - mondom legyintve.
- Mit csinált már az a kurva? - kérdezi érdeklődően Dani.
- Beszélgettem Niallel és szóba jött a twitter. Ashley meghallotta és beszólt, hogy tuti nekem csak 4 ismerős van rajta. És hát annyira felment bennem a pumpa, hogy kivettem Niall kezéből a telefont és megmutattam neki. - mesélem el a sztorit.
- Azta! - bökik ki egyszerre ami ijesztő.
- És milyen modellnek lenni? - vált El témát.
- Van amikor jó és van amikor nem! Gondolom láttátok már a képeimet és Amerikába pár fiú úgy gondolja ő most nagyon menő és beszól. - mondom szomorúan.
- És akkor nem is találkozol a szüleiddel? - kérdezi Pezz.
- De mivel nyaranta ott vagyok, meg elmegyünk együtt nyaralni is. - mondom mosolyogva.
- Oké lehet most bunkónak fogsz tartani de nem mutatnád meg a többi ruhádat? - kérdezi Dani.
- De és nem vagy bunkó! - jegyzem meg felállva
Tegnap'
Ezután pedig tartottuk egy divat bemutatót amiről képek is születek és ment fel Twitterre és Instagramra. Kilenc fele Lou is visszatért aki "véletlenül" le Baby-zet és persze, hogy El is meghallotta. Eljátszotta a sértődöttet amin mi jót nevetünk, halkan, végül csak így bocsátott meg Lounak, hogy engem Baby-nek hív!
- Summer jól vagy? - kopog be Hazza. Gyorsan elrakom a telóm és kimegyek Hazzához aki vigyorogva mér végig.
- Még mindig dögös vagy! - teszi a csípőmre a kezét.
- Te pedig, még mindig perverz vagy! - kulcsolom össze a karomat a nyakán.
- Mond,hogy nem élvezed! - búgja a fülembe.
- Jobban mint képzelnéd! - kuncogok fel a nyakába. Eltávolodik majd vigyorogva megcsókol.
- Summer! - hallom meg El döbbent hangját. Elszakadok Harrytől és mellé lépek.
- És Harry! - mondja vigyorogva Perrie. Harry megfordul és megfogja a derekamat az állát pedig a vállamra teszi.
- Megkaptam az sms-t! - jön be Dani is és mind a három lány elégedetten és vigyorogva néz ránk.
- Nocsak, nocsak. Egy félnapra hagyjuk itt őket már is összejönnek! - mondja a belépő Zayn.
- Mr. Malik. Szerintem te csak ne szívózz velem! - mondom vigyorogva és Pezzre nézek.
- Már miért is ne? - kérdezi nevetve.
- Mert tudok egy mást khmm.....rólatok! - mondom gonoszul ránézve.
- Honnan? - kérdezi sokkoltan.
- Perriék tegnap meséltek! - mondom nevetve.
- TEGNAP? - döbben le mindkét srác.
- Nem mondta Lou, hogy tegnap át hozott minket ismerkedni? - kérdezi El.
- Mit nem mondtam? - jön be Lou csámcsogva egy répával..
- Hello BooBear! - köszönök neki.
- Csáó Baby! - kacsint rám majd megcsókolja Elt.
- Most lemegyünk és elmeséltek mindent! MINDENT a tegnapról! - mondja Hazza.
- Akkor hosszú délutánunk lesz! - nevet fel Pezz.

2 megjegyzés: