2014. október 27., hétfő

22. Reggel és Pezz

Sziasztok!Meghoztam az új részt!! És köszönöm,hogy olvassátok!!! Komikat még mindig várom meg alul a pipákat is nézzem!! Jó olvasást!Bye!!

Summer Brooks"

Sajgó fejjel ébredni nem épp kellemes, de az hogy itt fekszik mellettem az akit szeretek mindent felül múl. Az éjszaka valami fergeteges és tüzes. Az a kifejezés Harrynek amikor megtudta, hogy én már rég nem vagyok szűz felejthetetlen. Majd szép sorban jönnek vissza az emlékek is. Ahogy csókolt, ahogy éreztette velem, hogy tényleg akar. Életem legszebb éjszakáját tudhatom magamnak. Kiszállnék az ágyból, de attól tartok nem lesz egyszerű ugyanis Harry kezei úgy tartanak, mintha elmennék tőle. Megpróbálok kimászni szorításából, de ahelyett, hogy engedne jobban szorít. A bal oldalamra fordulok és megpillantom a nagyon is ébren levő és vigyorgó Harryt.
- Te kis mocsok! - mondom elmosolyodva. - Direkt nem engedsz, igaz?
- Én? Ugyan már! Menj! - mondja de nem enged a szorításából.
- De fogsz! - mondom felnevetve.
- És nem élvezed netán? - kérdezi meg szemtelenül elmosolyodva.
- Élvezem, csak bepisilek! - vallom be.
- Pisilj ide! - mondja elvigyorogva.
- Kösz nem! - mondom majd végre elenged. -Viszont így nem! - mondom és elveszem az asztalról az ingjét. Gyorsan felveszem és úgy folytatom az utam a fürdőbe. Szerencsére van itt tiszta fehérnemű amit fel is veszek és az inget és be gombolom magamon majd úgy megyek vissza az ágyon fekvőhöz.
- Ha tudnád milyen jól áll az ingem! - mondja csillogó szemekkel végig mérve. - És a lábad, a combod!
- Elég már! Inkább kelj fel, én meg csinálok reggelit! - mondom elindulva.
- De várj! - ül fel az ágyon. - Nem megy! - dől vissza.
- Állítólag isteni palacsintát csinálok! De ha neked nem megy! - mondom vállat rántva és ott hagyva a szobába. Előkészítem a tésztát és épp raknám oda mikor megszólal a telefonom.
- Szia Niall! - öntöm bele a serpenyőbe.
- Ugye fel vagytok öltözve? - kérdezi meg reménykedően.
- Hát rajtam van Harry inge, Harry pedig fent az emelten. De miért? - kérdezem furcsán.
- Mert mindjárt ott vagyunk! És mond csak mit csinálsz? - válik izgatottá.
- Palacsintát! - mondom egyértelműen.
- Mi is kérünk! - mondja és leteszi. Kis rafkós, leteszi mielőtt nemet mondanék. Szerencsére több tésztát csináltam, mint kellett volna szóval akárhányan jönnek, kapnak. Még ha csak egy felet is. Mikor már 10 palacsintát kisütöttem valaki megfogja a csípőm és csókol bele a hajamba.
- Mindjárt itt vannak a többiek legalább fel vagy öltözve? - kérdezem rásandítva.
- Rajtam van a nadrág meg a bokszer de az ingem foglalt! - mondja vigyorogva.
- Megjöttünk! - kiabál Niall a nappaliból, de hamar magam mellett találom.
- Jó reggelt Niall! - köszönök egy arc puszival.
- Én is kérek mindkettőből, mert valaki miatt még nem tudtunk bemenni a Mc' Donalds-ba! - jelenik meg Liam is.
- Persze! Kik jönnek még? - kérdezem mosolyogva.
- El, Pezz, Lou, Zayn, Dani ismét felszívódott! - válaszolja Niall.
- Szegény Liam, biztos ki van! - sóhajtok halkan.
- Te nem Dani oldalán állsz? - kérdezi halkan és döbbenten Niall.
- Alig ismerem és Liamről is sokkal többet tudok szóval... - mondom magyarázatként.
- Jó reggelt, Répácskáim! Látom jól telt az éjszakátok! - jelenik meg a másik oldalamon Louis.
- Szia Lou! Már csak egy kérdés...Hogy jöttetek be? - kérdezem Niallre nézve.
- Tudjuk hol a dugi kulcs! - mondja vigyorogva. Máshová kell rejtenem.
- Menj öltözetek fel Harryvel én átveszem! - mondja Liam éhező szemekkel a palacsintát nézve.
- De nem enni belőle! Aki eszik az nem kap lekvárral vagy nutellával! - mondom Liamnek átadva a helyet. Harry összekulcsolja a kezünket és úgy megyünk fel.
- Most nézni fogod hogy én felöltözöm? - kérdezem mikor felértünk.
- Már úgy is láttam mindent! - mondja vigyorogva.
- Nagyon vicces valaki! Tessék az inged! - adom neki oda.
- Majd vissza kapod! Csak előtte kimosom, hogy rajta legyen az illatom és azt szagolgasd! - mondja vigyorogva.
- Valaki igen nagyképű! - fordulok meg a ruhámmal a kezembe.
- Te meg túl szexi vagy! - jegyzi meg.
- Kapd be, Harry! - mondom és elindulok a fürdőbe de nem hagyja ki és rácsap a fenekemre.
- Ezért nem látod, hogy felöltözök! - mondom és magamra zárom a fürdő ajtót. Gyors zuhanyzás után felöltözöm, és gyengéden kisminkelem magam.
- Kész vagy már? - halok meg két kopogást az ajtón.
- Te nem zuhanyoztál? - kérdezem kinyitva az említett dolgot.
- De! - mondja végigmérve.
- Na? Milyen? - kérdezem pördülve egyet.
- Gyönyörű vagy! - mondja megcsókolva.
- Köszönöm! Most viszont menjünk enni éhes vagyok! - mondom megfogva a korgó hasamat.
- Éhes a kis poci? - kérdezi kuncogva.
- Ez nem vicces! Kajával nem hülyéskedünk! - mondom szigorúan.
- Olyan vagy mint Niall! - nevet fel majd összekulcsolja a kezünket és lemegyünk a többiekhez.
- Jó reggelt! - köszönnek a lányok amint észrevesznek.
- Nektek is! - köszönök vissza és leülök Pezz és El közé. - Dani? - kérdezem mosolyogva.
- Eltűnt! - mondja El szomorúan.
- Megint? - kérdezi Liam.
- 18 éves! Azt csinál amit akar, de jó lenne ha szólna! - mondja Pezz idegesen vagy izgatottan.
- Summer! Ehetünk már? - kérdezi Niall.
- Hupsz a lekvár! Gyere megmutatom, hol van a nagyim híres lekvárja. De csak neked! - mondom megfogva a kezét és elkezdeni magam után.
- Miért híres? - kérdezi kíváncsian.
- A nagyim Magyarországon született, de elköltöztek a dédszüleimmel ide Londonba ahol szerelemre talált a nagyapámba. Miután megszületett anyukám és férjhez ment a nagyszüleim visszatértek Magyarországra. És minden évben nyáron ellátogatunk oda, ő pedig add házi készítésű lekvárt, sütiket és túrórudit is! - mondom kinyitva a spájzot.
- Túrórudi? - kérdezi Niall.
- Aham! Neked adok de nem szólhatsz róla senkinek! - mondom komolyan.
- Oké! - mondja izgatottan én meg vigyorogva kapcsolom fel a lámpát.
- Azta! - ámul el. - Itt 1 évig is ellehetne lakni! - mondja döbbenten.
- Tudom. De kisujj eskü tényleg! - mondom a kisujjamat mutatva.
- Ígérem! - mondja. Előveszek a hűtőből két rúdit és az egyiket Niallnek adom. Azonnal kibontja és beleharap. Én is megteszem ezeket a lépéseket de mellé a szemem is lehunyom. Emlékezni rá, mikor először mutatta meg a rúdit és először kóstoltam meg valami felemelő érzés volt. A nagyim szerint a magyar gyerekeknek az a kedvenc édessége és van benne valami igazság. Mert nekem is az lett.
- Ez valami isteni! - mondja és már el is tüntette.
- Tudom! - mondom és én is megeszem az enyémet.
- Hova dobjam a csomagolást? - kérdezi meg szétnézve.
- Ott van egy kék kuka! Kidobod az enyémet is? - kérdezem meg mosolyogva.
- Persze! - veszi el tőlem és kidobja. Ezután előkeressek a szeder lekvárt és Niallel együtt térek vissza vigyorogva a konyhába.
- Mit csináltattok 5 percen keresztül? - kérdezi Harry.
- Semmit! - válaszolja túl gyorsan Niall.
- Akkor már csináltak valamit! - mondja Liam gyanúsan.
- Oké. Niallnek megmutattam a lekvárt gyűjteményem amin ledöbbent! - hazudok Niallre kancsítva.
- Én hiszek nekik! - mondja Zayn. - Ha tényleg annyi van akkor csoda hogy nem akarta az egészet felbontani! - mondja Zayn a kezembe tartott üveget nézve.
- Oké. Tessék itt van! - mondom és mindenki a lekvár után kap. Rákenik a palacsintára amit feltekernek végül beleharapnak. Azokat a fejeket öröm volt végig nézni majd leülök Pezz mellé aki feláll mellőlem.
- Mindjárt jövök csak még egyszer felhívom Danit! - mondja és kimegy az előszobába. Lenézek a gumicsizmámra, de valami más veszi el a figyelmem. Egy szórólapot látok meg amire az van írva, hogy x-faktor jelentkezési lap. Pezz jelentkezni akar az x-faktorba? És vajon Zayn tudja? Kimegyek a lány után aki tényleg telefonál de hasztalanul mert idegesen nyomja ki.
- Pezz ez mi? - kérdezem felmutatva a lapot.
- Az semmi! - mondja majd jobban megnézi a lapot és elkerekedik a szeme.
- Ki vele! - mondom sóhajtva.
- Jelentkezési lap! - mondja halkan.
- Azt látom! Mond csak..Jelentkezni akarsz? - kérdezem meg. Perrie nem válaszol, majd lesüti a szemét és halkan, hogy én is alig hallom meg válaszol.
- Szeretnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése