2014. október 18., szombat

6. Ashley!!

Sziasztok itt az új rész!! Remélem tetszeni fog! Jó olvasást hozzá! :)

Summer Brooks'

Az ablakon kopogtató eső és a 5 Seconds Of Summer - She Looks So Perfectjére felkelni a legkellemesebb dolog, amit valaha eltudok képzelni. Az ébresztőm kinyomásával viszont ezt az egészet megszüntettem, mert fel kell kelnem. Hisz valaki, aki nagyon nagynak gondolta magát
kitalálta, hogy a gyerekeket tanítsuk reggel, mert akkor még éberek. Hát üzenem neki, hogy kapja be. Éberek mi? A tanárok meg leszidnak minket ha első órán nem figyelünk. Tovább dörmögve magamba megyek át a fürdőszobába gyors tusolásra, majd öltözésre. A szettem minden évben hasonló így most, hogy esik kicsit változtattam rajta. A ruhám alá vettem fel egy fekete szaggatott farmert és bakancsot. A kiegészítők persze maradtak a régiék. A kanapén reggelizve nézem a tv-t amin mi más hanem a One Direction menne.
- Milyen érzés újra visszamenni a suliba? - kérdezi a nő.
- Hiányozni fognak a koncertek, de úgy gondoljuk, hogy a suli sokkal fontosabb! - válaszol Niall tök komolyan.
- És ha már a sulinál tartunk, Liam, Louis és Zayn nektek sikerült barátnőt szereznetek... - mondja a nő ismét.
- Megbocsásson nem szereztünk, hanem szerelmesek lettünk! - javítja ki Liam. Az hiszem már vissza jön vissza a reggelim. Még szerelmesek lettünk. A szemem véletlenül a tv csatorna logója alatt akad meg a szemem. ÉLŐ. És ez ki van írva bazi nagy betűkkel, hogy mindenki lássa náluk most a One Direction van! Gratulálok egyes, ülj le!
- Sajnálom. Ha jól tudom Perrie, Danielle és Eleanor? - kérdezi meg félve. Ez a nő sem komplett!
- Ha nem baj kerülnék ezt a témát, mert tavaly adódtak ehhez kapcsolódó bajok! - mondja Zayn. És én pont ott voltam. Gőzöm sincs,hogy sikerült Beckynek meggyőznie a fizika tanárt, de elengedte vele a lányokat. Szóval, Becky RESPECT!
- Értem, gondolom nem akartok róla beszélni?-kérdezi meg egy csöpp reménnyel de fej rázással válaszolnak hárman,így bukta. - Értem és ti ketten? Niall és Harry? Beckyvel miujság? - kérdezi mosolyogva a nő. Niall arcáról a mosoly olyan gyorsan kopik le, mintha parancsolták volna. A fiúk valamit sugdolózni kezdenek, majd a három srác és Niall feláll és kimennek. Ezekkel meg mi van?
- Mi történt? - kérdezi kíváncsian Harrytől.
- Semmi, csak magánügy. Ha már itt tartunk nekem van egy lány...- kezd bele Harry. Hogy mi? Na ne már! Tudhattad volna Summer, a jó pasik, akikbe beleesel, mind foglaltak.
- Egy lány? Mesélj róla! - mondja izgatottan a nő.
- Gyönyörűen néz ki, mint mindegyik directioner. - mondja egy szexi mosolyt küldve a kamerába. Rám tör a hányinger így azonnal kikapcsolom a tv-t és a konyhába veszem az irányt. Elmosogatok, majd elmegyek fogat mosni, ami után bekapok egy rágót. 7:15 viszont elindulok a suliba, ami ide csak 15 perc, szerencsémre. Amint a sulihoz érek nem nézek senkire csak besietek a termünkbe és bevágom magam leghátulra. Szépen egyesével megérkeznek a diákok is, majd Ashleyék, Perriék Becky nélkül és végül a One Direction. Furcsa Becky már ilyenkor rég két paddal mellettem ülne.Pár perc múlva az osztályfőnök esik be tök feketén.
- Köszöntelek benneteket újra itt. Rossz hírrel kell fogadjalak bennetek. Amit nem én mondanák el hanem Perriék! - mondja az ofő majd leül a székére. El, Dani és Perrie sorakoznak ki majd megvárják még mindenki rájuk figyel.
- Gondolom sokatoknak feltűnt, hogy Becky nincs itt. Ennek egy magyarázata van, hogy Becky a suli utolsó hónapjában elhunyt. - mondja Eleanor könnyek nélkül. Azta kurva. Becky meghalt? Hisz még nem is volt 18, sőt! Még előtte volt az egész élet. Akkor Niall azért volt kiakadva reggel, hisz fülig szerelmes volt belé. Azta. Sokan kiabálják oda nekik, hogy részvétem de én inkább hallgatok. Remek vagy, Summer adod ismét önmagadat.
- Lányok köszönjük, hogy ezt elmondtátok az osztálynak. Most pedig váltsunk egy picit vidámabb témára. - mondja az ofő. Mindig is "szeretem" az osztály főnökünket, minden komolyabb téma után egyből fel akarja vidítani az osztályt. - Ez az év az utolsó számotokra és remélem mindenkinek meg van már miből akar érettségizni. Írjátok rá erre a lapra, mert abból a tantárgyból több órátok lesz. - magyarázza el értelmetlenül. Tudom, hogy mi vagyunk az első osztálya na de na. Valaki, mint én, tényleg nem tudják még és most meg ide állít azzal, hogy mi akarok lenni. Egyszerű a válasz. Nem tudom. Ha modellkedést írom be kiröhög az egész osztály, és nem szeretem ha agyon vagyok sminkelve. Ha a dobolást, akkor ahhoz egy banda is kéne. Így hát csak két választásom maradt. Az írás vagy a fotózás. Mindkettőért élek-halok, de melyiket? Ekkor hátra adják a papírt. Egy gyors gondolkodás után beírom, hogy mi akarok lenni végül tovább adom. A percek innentől nagyon gyorsan telnek el, és észre sem veszem, de már a könyvtárban lógatom a lábam.
- És Summer, meg van már miből fogsz leérettségizni? - kérdezi Elizabeth néni.
- Igen. Az ofőnk azonnal mára kérte így gyorsan kellett választanom. - mondom egy könyvet elvéve a polcról.
- Tudod, hogy titeket kapott először nézd el neki! - mondja egyetértően. - És mit választottál?
- Kommunikáció és média tudomány! - mondom elvéve egy másik könyvet.
- A két kedvenced! - mosolyodik el.
- Meg a dobolás! - mondom a szemeibe nézve.
- És a modellkedés? - teszi hozzá furán.
- Nem szeretem hogyha agyon vagyok sminkelve! - undorodok el.
- Értem! - mondja egy bólintással. A könyveket elé rakom amit szépen beüt a gépbe végül elrakom őket.
- Köszönöm a társalgást, most viszont mennem kell! Be kell pakolni holnapra! - nyitom ki az ajtót.
- Rendben, holnap találkozunk! - int egyet mosolyogva. Én is intek majd kimegyek és bezárom magam után az ajtót. Elindulok a szekrényem felé ahonnan ki kell vennem a jegyzet füzetemet, de útközben valaki megállít.
- Mi az csak nem beleestél a divat kútjában! - mondja Ashley. Már megint kezdi. Divat kútja?
- Legalább helyesen tudnál beszélni, nincs olyan hogy divat kútja nem volt és nem is lesz! - fordulok meg.
- És hova lett a szemüveged? Tudod hiába fogytál és vetted le a szemüveget meg öltözöl divatosan egy fiú sem fog rád nézni sem! - mondja gúnyosan.
- Ashley én legalább nem vagyok kurva! - sóhajtok egy nagyot.
- Én sem vagyok az! Tudod én nem állok az utca sarkánál... - mondja de belé fojtom a szót.
- Annál inkább a sulinak a sarkán! - mondom hatalmas vigyorral.
- Ezért kicsinállak! - indul meg felém, de ekkor egy rekedtes hang szólal meg mögülem.
- Hagyd békén, Ashley! - mondja és én rögtön felismerem, plusz Ashleynek és elkerekedik a szeme.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése