2014. október 30., csütörtök

28. Does He Know?

Summer Brooks"

- Harry! - ülök fel az ágyon. Nem hiszem el! Tegnap mióta láttam, hogy leütötte Codyt csak ő jár az eszembe és csak mosolygok. Gőzöm sincs miért! Felülök és körbe nézek. Az egész testem izzadt pedig a takaró a földön van! Ne már! Ennyire nem élvezhetem az éjszakát. Igaz elég vad álmom volt, de na! Ami sok az sokk... Kirohanok a fürdőbe és gyorsan megmosom az arcom. A tükörbe nézek ahol egy, igen pocsék Summer tekint vissza rám.
- Harold Edward Styles ezért kinyírlak! - mondom ekkor megszólal a telefonom és az említett hív. -Épp emlegettelek! - mondom dühösen. - Egy napra kértem,hogy hagyj békén, de már tegnap megszegted! - mondom a telefonba idegesen.
- Nyugi, Baba! Gyere a Temzéhez!! 15 perced van! Szeretlek! - köszön el és leteszi. Mi? Kimondta az "sz" betűs szócskát. És ettől felfelé görbül a szám. Vigyorgom! Álljunk csak meg! Nem mondta volna ki, hacsak...Tudtam! Tudtam,hogy tegnap meghallotta, hogy azt mondom Codynak! És miért kell a Temzénél lennem 13 perc múlva?? Rosszat sejtek! Azonnal berontok a fürdőbe és egy gyors zuhanyzás után felöltözök az időjárásnak megfelelőlen. A hajamra gyors göndörítés után sapkát húzok végül még egyszer csekkolom magam a tükörbe majd elindulok. Taxival hamarabb a Temzéhez érek ahol elég nagy, lányokból álló, közönség gyűlt. De miért kellett nekem idejönnöm?Ekkor a telefonom kezd el csörögni.
- Szia. Itt vagy? - hallom meg Liam hangját.
- Igen, de mit keresek itt egy csomó rajongótokkal! - mondom jobban szemügyre véve a sapkákat, pulóvereket és a táblákat. - Miben sántikáltok ti öten? - kérdezem sóhajtva.
- Figyelj az egész a pasid ötlete volt. Most pedig nézd meg mit takarnak el a directionerek! -mosolyog! A rajongók után nézek és meglátok egy komplett színpadot rajta a fiúkkal akik ha jól látom engem néznek.
- Liam ha most nekem terveztek koncertet, hazamegyek! Nem ma fogom elkezdeni a koncertetekre szaladgálást! - mondom sóhajtva.
- Egy számot! Csak egyetlen egyet hallgass meg! - mondja könyörögve.
- Oké. - egyezzek bele. Elvigyorodik majd megrázza a fejét.
- De közelebb is kell jönnöd, mert addig nem mennek el a hangszórók! - mondja nevetve.
- Tudod, hogy ezt most csak a te kedvedért csinálom! - indulok meg lassan.
- Amit majd megfogok hálálni! Viszont most megyek te meg vegyülj el, de ne veszítselek szem elől mert baj lesz! - mondja és lerakja. A tömeg mögé állok pont középre, hogy Liam és a többiek jól lássanak.
- Köszönjünk, hogy eljöttek azok akik eltudtak jönni! Egy apró koncertet fogunk tartani itt, és mivel Liam szerint valaki csak egy számot hallgat meg..- mondja Lou és rám kacsint.
- Így az első dal egy új dal lesz az új albumról ami November 25.-én fog megjelenni! - mondja Niall boldogan végig nézve a sikítozó lányokon.
- Akkor kezdhetjük? - kérdezi Zayn. Rám néz és rám kacsint amin muszáj vagyok felnevetni. Felcsendültek a szám dallami és ekkor az eső is esni kezdett ami hihetetlen volt a rajongók továbbra is maradtak így hát én is. Majd Liam kezdett bele. És én csak hallgattam a szöveget és felismertem benne...Felismertem benne Harry érzelmeit. Harryre néztem aki szintén engem nézett. Elmosolyodtam, és lehajtottam a fejem. Sosem írtak nekem vagy rólam egy számot..Hihetetlen. Ekkor azt vettem észre, hogy a tömeg középen ketté nyíl.Felnéztem és azt vettem észre Harry indult meg felém. Döbbenten nézem, ahogy a rajongók döbbentve nézik Harry és engem is ,majd Hazza egyre közelebb ér és végül a szemembe nézve énekli.

"He's not around, girl, you let me know
Your secret tattoo, the way you change moods
The songs that you sing when you're all alone
He knows how you dance in front of your friends
But baby, baby"

Befejezi az éneklést és rám mosolyog.
- Szóval? - kérdezi meg végül.
- Te nagyképű, lökött, egoista seggfej! - mondom felnevetve.
- Mondj olyat amit nem tudok. - kérdezi közelebb jőve.
- Szeretlek! - mondom a karomat a nyaka köré kulcsolva.
- Ez is tudom! - fogja meg a derekam vigyorogva.
- Még se tudod, hogy hol van a tetkóm! - mondom mosolyogva.
- Tudsz te! - nevet fel majd megcsókol, amit nem utasítok vissza. A rajongók sikítozni kezdenek körülöttünk amitől belemosolygok a csókunkba.
- És ez a bizonyíték, hogy létezik első látásra szerelem! - mondja Lou nagyképűen. Elengedem Harryt és ránézek.
- Ne nézz rám így! Én megmondtam! - mondja a mikrofonba nevetve.
- Tudod ha nem botlok a haverodba mi lehet meg sem ismerkedünk! - mondom Harryre nézve.
- Suli! - világosít fel.
- De akkor nem leszek beléd szerelmes és azonnal lekoptattalak volna! - magyarázom meg.
- Majd később befejezitek inkább Hazza gyere vissza mert koncertet ígértünk! - mondja Zayn mosolyogva.
- Na siess! - mondom a fenekére csapva mire döbbenten néz rám, végül egy csókot nyomva a számra visszarohan. Mellettem megjelenik El és Pezz is akik vigyorogva néznek.
- Béke van? - kérdezi El.
- Igen! Viszont egy dolgot nem értek! - mondom átfogva a két lány vállát. Kíváncsian néznek rám, én meg csak nevetek. - Miért nem hoztatok esernyőt?
- Tudtam,hogy valamit otthon hagytunk! - mondja El a fejére csapva.
- Summer! Kérhetnék egy képet? - kérdezi meg az egyik rajongó.
- A lányokat sem hagyjuk ki belőle! - mondom bevéve középre a lányt aki vigyorog, mint a vadalma és azt hiszem én sem nézek ki máshogy. Életem legszebb és legjobb esős koncertjén vagyok túl, és ami ezt felül múlja, hogy Harry szeret és én is őt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése