2014. október 22., szerda

12.Titok és Niall

Summer Brooks'

Kiakadtam. És nem azon, hogy Harryék utánam kerestek azt leszarom, inkább azon hogy látták a képeimet. Amin szinte meztelenül vagyok. Most ez nagyon ciki nekem. Hisz 5 fiú! És abból 2-nek nincs barátnője! És mi van akkor ha már Louisék is látták és elmondták Perriéknek. Nem hiszem, mert akkor rég idejöttek volna, hisz most utolsó órán, ami mellesleg matek, és már ezelőtt volt 6 óránk! Szóval ők nem tudják. De egyáltalán miért reagálom túl? Hisz csak képek amik 1 éve készültek rólam! És szegény Harryt is lekiabáltam miatta. Pedig olyan jól indult. Ekkor megszólal a kicsengő és a diákok sorra állnak fel, hisz vége a napnak. El kéne mennem Harryhez bocsánatot kérni, de azon kívül, hogy azt se tudom hol laknak, még a telefon számát sem tudom. Egy erős ütközés szakít ki a gondolatomból, ami miatt fájni kezd a vállam.
- Sajnálom én nem akartam! - kezd bele a magyarázkodásba. Felpillantok és meglátom Niallt.
- Semmi baj megszoktam már Louistól! - legyintek egyet mosolyogva.
- Jó a pulcsid! - dicsér meg.
- Köszi!
- Láttad, hogy pénteken koncertjük lesz? - kérdezi meg mosolyt eresztve.
- Szerinted miért vettem fel ezt? - kérdezem a pólómat felhúzva ami elől kikandikál az ASHxx-es atlétám.
- Csak nem tetszik? - kérdezi csillogó szemekkel.
- Kedvenc bandám! - mondom visszahúzva.
- Komolyan? - döbben le teljesen.
- Persze. Hisz kiraktam twittere meg mindenhova szinte. - mondom mosolyogva.
- Mi az te használod a Twittert? - jön oda Ashley.
- Szerintem ebben az osztályban mindenki használja a Twittert! - jegyzem meg. Miért kell mindig beleszólnia mindenbe?
- És mond csak hány követőd van rajta? 4? - kérdezi nevetve.
- Ha tudni akarod 2341969+6! - mondja Niall.
- Mi a...? - döbbenek le és kiveszem Niall kezéből a telefont. Akkor veszem észre, hogy Niallen kívül még bekövetett Harry, Louis és a One Direction is.
- Hazudjatok csak, majd elhiszem ha a szememmel látom! - mondja flegmán Ashley. Oké, most telt be a pohár. Az orra alá dugtam a telefont és megmutattam neki. Elegem van, hogy azt hiszi ő itt a minden mikor nála sokkal híresebbek is vannak az osztályban. És nem magamra meg Niallékre céloztam.
- És ha tudni akarod az osztályban neked van a legkevesebb követőd. - mondom visszaadva Niallnek
a telefont és dühösen rohanok ki a teremből. Remélem belefullad az ön sajnálatba mert most azt fogja csinálni. Mikor idejárt a pasim akkor is ezt csinálta, Ashley miatt szakítottunk! Pedig olyan jó volt vele minden. Aztán jött Ashley és mindent elrontott. Elutazott Amerikába és 10.-től nem beszéltünk. Miatta lettem modell. Miatta mentem anyámék után Amerikába de nem találtam meg. Azóta állok Ashleyvel harapós viszonyban. Gyűlölöm tiszta szívemből. Cody volt mindenbe az első. Az első szerelem, első csók és az első szex is. Szerettem, de mostanra csak egy fájó emlék. Anyáék nem tudják, hogy a lányuk már 16 évesen elvesztette szüzességét sőt Codyról sem tudnak. Csalódtam benne és megesküdtem soha a büdös életbe nem leszek szerelmes. De aztán jött Harry. Harry akit reggel úgy leordítottam. Beszélnem kell Niallel. Visszafordulnék, de ekkor egy erős mellkasba ütközök.
- Summer! - mondja Niall.
- Niall! Figyelj el kéne mennem Harryhez! - mondom gyorsan.
- De nem haragszol rá? - zavarodik össze.
- Már teljesen mindegy! Kérlek! - mondom könyörgően ránézve.
- Rendben! De meg kell ígérned, hogy velem jössz el a koncertre. - mondja nevetve.
- Cserébe bemutatsz Ashtonnak! - mondom kezet nyújtva.
- Persze, hogy be! - csap bele mosolyogva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése