2014. október 26., vasárnap

20. Készülődés

A mai napon az utolsó rész!! Remélem tetszeni fog!! Új desingn is van! Alul pedig pipáljatok!! Jó olvasást!! Bye!!

Summer Brooks"

1 hónap telt el azóta, hogy elmeséltük a fiúknak, hogy Lou miért hív Babynek és, hogy jöttünk össze Harryvel. Már elmúlt egy hónapja, hogy volt az a bizonyos csók, és azóta minden rendben. Igaz Harry és én néha, gyakran, nem tudjuk visszafogni magunkat akkor valaki szól ránk vagy valami. Most pedig én és a lányok készítjük elő a holnapi halloweeni bulihoz a cuccokat. Ha már lányoknál tartunk. Sokkal mélyebb lett a kapcsolatunk. Viszont egy valami zavar, de nem annyira, hogy megemlíteném. Ugyan is Dani mintha máshogy bánna Liammel. Vagy nem tudom. Becca állítólag látta egy ottani újságban, hogy Dani egy igen helyes fiúval van egy étterembe és a húgomat idézve nyált cserélnek. Phúj. Én nem szólok bele mivel nekem semmi közöm ehhez, majd ők megoldják.
- Hahó, Summer! Itt föld azon belül London! - húzza előttem végig a kezét Pezz.
- Vagyok! Tessék? - kérdezem elmosolyodva.
- Felugranál a rajz tanárhoz egy pár gombos tűért, elfogytak! - mondja mosolyogva.
- Persze! 5 perc! - mondom és elindulok ki.
- Az 5 perc tényleg annyi legyen. Még Harry a suliban van! - mondja kuncogva. Rányújtom a nyelvem majd elhagyom a torna termet. Gond nélkül érek a rajz tanárhoz és kérek tőle még pár gombos tűt.
- És hogy haladtok vele? - kérdezi mosolyogva.
- Nagyon jól! Egy órán belül készen is vagyunk!-mosolyodom el majd otthagyom. A lépcsőig teljesen biztonságba voltam, viszont ahogy leértem valaki gyengéden a falhoz szorított és rá tapadt a számra.
- Harry nem! - hajtom le a fejem nehezen elhagyva a száját.
- De miért? - kérdezi rekedtes hangján. Felemelem a fejem és lenézek ajkaira amibe beleharapott! Ne!!
- Tudod, hogy ezzel ölsz! - mondom és megcsókolom.
- Khmm! - köhögnek mellettünk. - Mondtam, hogy 5 perc legyen! - jegyzi meg Pezz.
- Ő támadott rám! - fogom Hazzára.
- Harry? - kérdezi Pezz kíváncsian Hazzára nézve.
- Tényleg én nyomtam a falhoz! Viszont ő csókolt meg! - mondja elengedve.
- De először te! És azt csináltad! - mondom felháborodva.
- Elég legyen! Summer te gyere velem! Harry te meg menj haza! - mondja Pezz nevetve.
- Majd beszélünk este!Szia! - küldök puszit Pezz után indulva. Hazza játékosan elkapja, és a szívéhez emeli. Felkuncogok majd megfordulva Pezz után rohanok.
- Mondd csak. Ti lefeküdtetek már? - kérdezi gyanakodóan rám nézve.
- Nem. - mondom mosolyogva.
- Még nem! - mondja vigyorogva majd visszatérünk a két lányhoz. Egy órán belül tényleg befejezzük a munkát és elindulunk hazafelé.
- És akkor holnap a bulin találkozunk? - kérdezem meg kiszállva a kocsiból.
- Ha eljössztök! Jó éjt! - int Pezz vigyorogva majd elhajtanak. Meghibbant egy csaj az biztos! Bemegyek a lakásomba és miután levettem a kabátom és a csizmám megrezgett a zsebem. Előveszem és smsem jött amire válaszoltam. Az illető azonnal vissza hív.
- Most komolyan vetkőzöl? - kérdezi izgatottan.
- Igen, most vettem le a bakancsom és a kabátom. Majd megyek enni! - vigyorodom el. Tudtam, hogy félre érti.
- Basszus....Mindegy. Holnap minek öltözöl be? - kérdezi mosolyogva.
- Vámpírnak! - mondom előszedve a hűtőből egy megkezdett kaját.
- Akkor te leszel az én dögös vámpír csajom? - hallom a hangján, hogy vigyorog.
- És Mr.Styles ön minek öltözik? - kérdezem mosolyogva.
- Na azaz amit nem tudok. Liamtől majd kölcsönkérem a batmanes szerkóját talán. - gondolkozik el.
- Arról ne is álmodj Styles! Abba én leszek! - kiabálja Liam.
- Akkor gőzöm sincs! - mondja sóhajtva.
- Na látod! Most viszont mennék, mert még elő kell készülnöm és holnap nem akarok semmit sem keresgélni! - mondom búcsúzva.
- Rendben! Jó éjt és sok puszi! Szia! - köszön el.
- Ennyire na nyálazzatok! - mondja Liam és hallom a hangján hogy undorodik.
- Szerintem én nem tacsoltam ki majdnem mikor ilyen voltál Danival? - kérdezi Harry.
- Ne! Hagyd Danival! - mondom a telefonba.
- Kösz,haver! - mondja Liam és már csak egy ajtó csapódást hallok. Tudtam.
- Mi? Most mi történt? - kérdezi Harry értetlenül.
- Te nem láttad azt valamelyik újság címlapján, hogy "Liam ejtve, de ki az új?" És alatta egy kép amin állítólag Dani csókolózik valakivel? - kérdezem hadarva.
- Basszus! Bocs, most nekem mennem kell! Légy jó és hiányzol! - köszön el majd lecsapja.
- Nekem is hiányzol! - teszem magam mellé sóhajtva a telefonom, majd felmelegítem a kajám és megeszem. Miután lezuhanyoztam Lou hívott fel.
- Hello Baby! Várod a holnapot? - kérdezi meg.
- Szia BooBear! Hát..Harry most békül Liammel. És nincs vámpír fogam! - mondom mosolyogva
- Összevesztek? - kérdezi meg Lou döbbenve.
- Már békülnek szóval nem tudom! - mondom elbizonytalanodva.
- Oké majd megoldják! Holnapra pedig szerzek neked vámpír fogat! - mondja mosolyogva.
- Köszönöm! Most viszont megyek! Holnap 7-kor találkozunk! Jó éjt! Hello! - köszöngettek el.
- Neked is Baby! És rendben! - mondja és leteszi. A mai nap csodálatos volt mint mindennap. Csak a vége olyan pocsék. Egyedül lefeküdni és felkelni a világ legrosszabb dolga. Hogy bírtam eddig?Ja, igen nem voltak barátaim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése