2014. október 25., szombat

17. Paparazzik......

Sziasztok olvasóim! Sajnálom, hogy ennyit késtem vele de csak most nem rég értem haza! Eddig hogy tetszik a történetet? Szavazatok vagy kommenteljetek!! Jó olvasást az új részhez!Bye!! <3


Summer Brooks"

- Ti... - kezdek bele, de Harry félbe szakít.
- Ha nem énekelnék egy bandában halott emberek lennétek! - mondja durván.
- Hey! - ütöm meg a mellettem megálló srácot. - Ez durva volt! - mondom csúnyán rá nézve.
- Igen Hazza! - mondja Lou. - Bejöhetünk? - néz rám izgatottan.
- Persze, úgy sem csináltunk semmit! - mondom mosolyogva. A fiúk ahogy bejönnek úgy ölelnek meg, majd bezárom az ajtót.
- És mi szél hozott ide titeket? - kérdezem meg lehuppanva a kanapéra.
- Hiányzott a szerelmem! - mondja Lou Harry nézve huncutul.
- Te is hiányoztál! - küld egy puszit Harry.
- Öhmm....hozzá kell fűznöm valamit? - kérdezem Nialltől.
- Larry Stylinson? - kérdezi mosolyogva.
- Az Harry és Louis összekovácsolt neve! - mondom egyetértve.
- Na, tessék! - mutat a két fiúra aki távoli szerelmeseket játszanak.
- Oké...És mi újság Zayn? - kérdezem az arab srácra nézve.
- Semmi! - mondja vállat rántva.
- Rád haragszom! - kel ki Hazza magából. Mind az 5-en döbbenten nézzünk rá. - Te tudod Summer telefon számát és meg sem adtad nekünk? - kérdezi a srácot fenyegetve.
- Summer! - mondják egyszerre 4 különféle hangsúlyban.
- Oké. Először is én mondtam, hogy ne szóljon róla nektek sem. Második ha őt bántjátok többet nem állok veletek szóba! - mondom fenyegetés képen. Magukban morognak pár szót majd hátradőlnek kivéve Niall.
- Nekem is megadod? - kérdezi érdeklődően.
- Persze, hogy megadom! - mondom mosolyogva.
- Mi is kérjük akkor! - mondja Lou.
- Oké. Mindenkinek megadom, de akkor ti is! - mondom nevetve. Ekkor megszólal Liam telefonja aki félre vonul felvenni.
- Vagy Dani vagy Paul. - mondja halkan Lou.
- Éhes vagyok! - mondom megfogva a hasam.
- Én is! - ért velem egyet Niall.
- Akkor egyetek! - mondja Zayn.
- De semmi kaja nincs itthon! - mondom szomorúan.
- Milyen pizzát kér a kisasszony? - kérdezi Lou felpattanva.
- Már megint? Most én rendelek és a Nando'sból! - mondja Niall.
- Nekem teljesen mindegy! - mondom nem ellenkezve. Niall kimegy a konyhába ahonnan egy Liam bukkan elő ideges fejjel.
- Baj van? - kérdem egyből.
- Igen! Most hívott Paul, hogy gőze sincs mit keressünk a Mayhill 2-n de maradjunk itt éjszakára mert körbevettek a paparazzik! - mondja leülve a kanapéra.
- Most mondanám, hogy menjetek ki hátul,de a szomszédnak van 5 kutyája szabadon engedve a kertben. - mondom sóhajtva.
- És maradhatunk? - kérdezi Harry.
- Nekem mindegy. Elférünk, de nektek beszélni kéne a lányokkal! - nézek Zaynre.
- Kösz, hogy szólsz! - mondja és rögtön felpattan mind a három.
- Kösz, hogy itt maradhatunk! - mondja Harry szomorúan.
- Na mi a baj? - kérdezem meg meglökve.
- Semmi csak...- kezdene bele de ekkor Niall tér vissza.
- Mi az? Hova tűntek a srácok? - kérdezi vigyorogva.
- Itt ragadtunk! - mondja Harry.
- Miért? - zavarodik össze az ír manó.
- Mert a paparazzik és a kutyák körbe vettek! - mondom sóhajtva és ráhajtom a fejem Harry vállára.
- Milyen kutyák? - zavarodik szegény még jobban össze.
- Látták a paparazzik, hogy erre jössztök így ők elől vannak. Hátul meg nem tudunk kimenni mert a kutyák el vannak engedve! - mondja Harry idegesen.
- Nyugi! - suttogom mosolyogva.
- Értem...Tudjátok milyen aranyosak vagytok így! - ül le velünk szembe és lefényképez.
- Legalább elmondhatom, hogy van egy közös képem HARRY STYLES-sal! - mondom kuncogva.
- Már másodjára mondod, hogy csak a hírnév miatt lógsz velünk! Te lány, kezdesz gyanús lenni! -mondja Niall ekkor csöngetnek.
- Megjött a kaja! - mondja Harry.
- Niall neked kell ajtót nyitnod! - mondom a szöszire nézve.
- Miért? - kérdezi döbbenten.
- Mert ha kimegyek a paparazzik lefotóznak, és címlapon leszünk. - mondom sóhajtva. Mi lett ezzel a gyerekkel?
- Megyek! - mondja hirtelen felpattanva.
- One Direction és Summer Brooks! Vajon kivel járhat? - nevet fel Hazza halkan.
- Egyikükkel sem! - válaszolom unottan.
- Még! - mondja mire visszaszólnék, de Louék térnek vissza.
- Úgy hallottam csengettek! - mondja Zayn.
- Niall intézi! És mit csináljunk? - nézek fel rájuk.
- Talán nézhetnék horrort! - tér vissza Niall egy tucat kajával. - És segítenétek mert még van kint!-mondja az ajtó felé mutatva. Zayn és Liam azonnal pattan, még Niall letelepedik mellém.
- Melyiket kéred? - kérdezi a két zacskót felém nyújtva.
- Mindkettőt! - mondom leülve a szőnyegre.
- Niall ennyit hol eszünk mi meg? - kérdezi Zayn.
- Summer és én éhesek vagyunk! - mondja sértődötten.
- Oké. - mondja Liam vállat rántva.
- Egyezzünk meg, hogy megmutatom a szobákat. Azokban vannak zuhanyzók. Viszont bokszert nem tudok adni sem ruhát! - mondom felnézve a négy fiúra.
- Rendben. És hány szobád van? - kérdezi Harry.
- 2 + az enyém szóval az is lehetséges hogy valaki velem alszik. - mondom vállat rántva.
- Én akarok! - szólalnak meg egyszerre hárman.
- Döntsétek el addig én elmentem zuhanyozni! - állok fel.
- Nekünk megmutatod hol vannak a szobák? - kérdezi Liam.
- Persze, gyertek! - mondom mosolyogva. Miután Liamnek és Zaynnek megmutattam a szobát én is elmentem zuhanyozni. A pizsamámat lecseréltem, így egy tiszta és batmanes pizsamá -ban tértem vissza.
- Most ez komoly? - "akad" ki Lou.
- Mi? - kérdezem mosolyogva.
- Te is Batman rajongó vagy? - kérdezi Harry Lou mellé lépve.
- Miért ki még az? - kérdezem meg mire két izmos kar fon maga köré.
- Aki most hátulról ölel! - jegyzi meg Niall a két fiú mellé állva.
- Honnan szerezted ezeket a cuccokat! Dani ilyet akart venni,de sehol nem talált! - enged el és megfordít.
- Hát tudod Amerikában sok ilyen bolt van! - mondom megvakarva a fejem.
- Amúgy csini! - mondja csillogó szemeivel végig mérve.
- Köszönöm. Viszont megmutatnád a három fiúnak, hogy merre lehet a fürdőszoba, mert én mennék enni! - mondom meg fogva a hasam.
- Batgirlnek bármit! - mondja mosolyogva.
- Köszi, Batman! - mondom kuncogva és egy puszit nyomok az arcára, majd megfordulok és kikerülve a három döbbent fiút megkeressem a kaját. Amint megvan elkezdem keresni a Démonok között c. filmet.
- Mit keresel? - hallom meg a hátam mögül Zayn hangját.
- Démonok között. Láttad már? - mondom elvéve a DVD-t.
- Igen. És te? - kérdezi vigyorogva.
- Igen és nem nagyon jött be. Mármint tényleg ijesztő film, de annyira mégsem! - magyarázom betéve a lejátszóba.
- Mit raktál be? - jelenik meg Liam is.
- Démonok között. - mondom majd helyett foglalok a földön.
- Miért nem a kanapéra ülsz? Sokkal kényelmesebb. - ül le Zayn.
- Nem mindegy az neked hova ülök? - mondom mosolyogva.
- Te lakásod! - mondja vigyorogva
- Beraktatok már filmet? - jön be Lou egy szál bokszerbe.
- Legalább egy pólót vennél fel! - mondja Liam.
- Még Summer nem látott egy szép kis popsit úgy sem! - mondja és visszamegy rázva a fenekét. Egy csattanást hallunk, majd Harry és Niall is feltűnik röhögve.
- Megvan már ki alszik mellettem? - kérdezem meg.
- Válasz te hármunk közül! - mondja Niall helyet foglalva mellettem.
- Akkor majd elválik! Boo Bear siess már! - mondom kiáltva. Harry elfoglalja a másik helyett, majd Lou beugrik a hátam mögül.
- Mit raktatok be? - kérdezi halkan.
- Démonok között! - mondom majd elindítom a filmet. A film közben Niall és Hazza hozzám bújtak, én meg nem tudom kinek a vállán, de elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése