2014. október 31., péntek

29. Faggatás forrócsokival

Summer Brooks"
Miután vége lett a koncertnek a rajongók kértek a fiúktól is képet, de mivel szakadt az esős így csak kevésnek adtak. Majd mi 8-an hozzám siettünk.
- Tudsz adni valami meleg ruhát? - kérdezi Pezz.
- Nektek igen, de a fiúknak nem! - mondom felakasztva a lakáskulcsot.
- Nem is kell. Paul mindjárt itt lesz és hozz ruhákat, de szólok nagyon pipa! - mondja Liam.
- Mi felmegyünk, majd szóljatok ha elment! - mondja El megcsókolva Lout.
- Igen is, Hölgyem! - tiszteleg Lou. Én felrohanok a szobámba és három meleg ruháért feltúrom az egész szekrényem, de végül találok.
- Zuhanyozzunk le majd csak utána vegyük fel! - mondom átadva a lányoknak.
- Köszi! - veszik át és mindketten eltűnnek a szobámból. Vigyorogva megyek be a zuhanyzóba és gyors tusolás után felöltözöm. A hajamat is megszárítom majd bemegyek a szobámba ahol 2 pár kíváncsi szem vár.
- Igen? - kérdezem felnevetve.
- Mesélj!! Lemaradtunk ott, hogy tegnap elmentek Daniék és Liam itt aludt! - mondja Pezz.
- Jó! - ülök le az ágyra én is. - Utána mondtam Harrynek, hogy felkavarodtak bennem az érzéseim és erre Ő rögtön megkérdezte, hogy akkor mi lesz velünk! - mondom mosolyogva. Nem igaz, hogy nem tudom abba hagyni a mosolygást. Mióta kimondta a telefonba a szeretlek-et csak mosolygok és kezd fájni az arcom.
- Ez köcsögség volt tőle! - mondja El.
- Igaz? Itt hazaküldtem majd felment twittere ahol már jöttek a tweetek, hogy ez csak egy fake kapcsolat volt meg pártok. Majd jött Liam, aki ugye nem eszik kanállal de ő is akart enni jégrémet. Majd jött két sms-em az egyik Harrytől a másik Codytől. Végül Liammel beszélgettünk, hol Daniról, hol Harryről, majd hülyéskedtünk. Csináltunk egy pár selfiet is, de ez most nem lényeges. Este viszont csöngettek és lementem ajtót nyitni. Harry helyett Cody állt az ajtóba. Felhozta a múltat meg megkérdezte, hogy Harry mibe jobb mint ő én meg...hát azt mondtam neki, hogy a szexben és rávágtam az ajtót. - mondom pirosan.
- Álljunk meg! Harry jobb a szexben, mint Louis? - kérdezi El mire nem csak Pezz de még én is hülyén nézek Elre.
- Summer azt honnan tudja, Drága? - kérdezi meg Pezz. El elgondolkodik,de nem érti.
- Én nem feküdtem le Louissal! - súgom oda neki nevetve.
- Tényleg! Bocsi! - mondja pirosan.
- Nem kéne megnézni a fiúkat? - kérdezem pár perc csönd után.
- De, hisz ha szerencsék van még mindig itt van Paul! - mondja Pezz sóhajtva lemegyünk a lépcsőn és igen...Paul még itt van!!
- Kié volt az az ötlet, hogy egy írjon egy számot, amit nem biztos, hogy rárakunk az albumra? - kérdezi Paul.
- Az enyém! - vallja be Harry.
- Styles! Hát benned sem csalódtam! - mondja Paul szánalommal teli hangon.
- Elég. - szállok be. Pezz és El döbbenten néz rám, de én belépek a nappaliba.
- Elnézést,de ez privát beszélgetés! - mondja Paul.
- Ez pedig az én házam! Én miattam volt az egész és ne bántsa őket! A rajongók is örültek neki! És a dallal kapcsolatban, igaz én nem vagyok directioner, de a szám kibaszott jó lett. És bocsánat a csúnya szóért, de ez igaz! És az albumon is simán fent lehetne! - mondom Paul szemébe.
-Az albumról nem én döntök hanem a modest, de ha ezzel csak ártottak a bandának nagy szarban vagy kis hölgy! - mondja a szemembe.
- Elnézést! Ha tudni akarja egy rajongó felvette és kirakta. Eddig 3 milliónál nézték meg és csak 2 órája van fent! - mondja Pezz közbe szólva. Paul elkéri a telefont amit Pezz nagy készséggel nyújt át, majd elmosolyodok amit gyorsan le is kapar az arcáról
- Kinek a barátnője ez a hölgyemény? - kérdezi Paul a fiúkra nézve. Harry elégedetten emeli fel a kezét, mire csak egy mosolyt küldök felé.
- Szerencséd van vele, Styles! - mondja elégedetten. - Rendben. Ezt a húzásotokat elnézem, de több ilyen ne legyen! Most pedig megyek! - mondja Paul én rám néz segítség kérően, hogy merre lehet az ajtó. Mosolyogva kísérem ki, de még leállok vele beszélgetni.
- Köszönöm! - mondom mosolyogva.
- Tudod. Hallottam már rólad, de azt kell mondja, Styles nagy mázlista! - mondja sunyi mosollyal az arcán.
- És még én mekkora vagyok! Viszont a dal tényleg fantasztikus! - mondom mosolyogva és bevetve a bájaimat.
- Rendben! Beszélek a modesttel és ha nekik is tetszik rajta lesz az albumon! - egyezik bele.
- Köszönöm! - ölelem meg hirtelen, majd azonnal elengedem. - Sajnálom! - mondom elpirulva.
- Semmi baj! Viszlát! - mondja intve majd elindul a kocsihoz.
- Viszlát! - mondom vigyorogva majd bezárom az ajtót. Vigyorogva megyek vissza a többiekhez akik érdeklődve néznek.
- Ha a modestnek tetszik rajta lesz! - mondom sunyin mosolyogva. Hazza feláll és megcsókol, és mind ezt két pillantás alatt.
- Szeretlek! - suttogja két csók között.
- Én is! - mondom mosolyogva.
- Viszont mielőtt felfalnátok egymást! Faggatás következik! - jelenik meg Eleanor egy tálca forró csokival.
- Jézusom! Ezeket mikor csináltad? - kérdezem döbbenten felnevetve.
- Most mikor lejöttünk a lépcsőn! - ránt vállat és elkezdi szétosztani.
- Summerrel kezdünk! - mondja Harry és beültetnek a szőnyegre középre.
- Oké kérdezettek én meg válaszolok! - mondom vállat rántva.
- Mikor szoktál rá a cigire? - kérdezi Zayn.Döbbent szemekkel nézek rá, majd Harryre.
- Komolyan elmondtál nekik mindent, amit tegnap meg tudtál? - kérdezem nagyot nyelve.
- Csak úgy voltak hajlandóak velem énekelni! - mondja sértődötten.
- Te cigiztél? - kérdezi El.
- Oké. Akkor számoljunk! 16 éves voltam két éve akkor 15! - mondom a kérdésre a választ.
- És mikor szoktál le? - kérdi Liam.
- 17! - mosolyodom el.
- Drogoztál is? - kérdezi Lou.
- Nem. - mondom undorodva. Tuti ha valaki felkínálna nekem lenyomnám a torkán.
- Mit nem tudunk még? - kérdezi El mosolyogva.
- Van két tetoválásom! Anyukám ismét terhes. Legnagyobb vágyam, hogy csókolozzak esőben! Amitől legjobban félek egyedül vagyok és elmegy az áram. - mondok hármat.
- És mi a legperverzebb vágyad? - kérdezi Harry.
- Reméltem, hogy nem fogod megkérdezni! - mondom egyet kortyolva a forró csokiból.
- Na, mi? - kérdezi Pezz.
- Mivel Amerikában tengerpart mellett laktunk és mindig néztem ahogy a hullámok mozognak. Így azt mondom, hogy tengerparton szeretkezés! - mondom elmosolyodva és pirulva mellé.
- Na haver van mit teljesítened! - böki meg nevetve Zayn a haverját.
- Hogy ünneplitek a karácsonyt? - kérdezi Niall. Végre! Egy normális kérdés.
- Ez olyan hülye kérdés. Elmegy a szüleihez! - mondja Pezz.
- Nem! A szüleim jönnek el 1 hétre, szilveszter előtt mennek! - mondom mosolyogva
- Február 14.-én van a szülinapja és utálja! - mondja Harry.
- Miért utálod a Valentin-napot és a szülinapodat? - kérdezi El szomorúan. Loura nézek aki izgatottan vigyorog.
- Mondjad. - nevetek fel.
- Ez az! Azért utálja, mert egyedül volt a kicsike. És sírt mikor megnézett egy romantikus filmet aznap! - éget be.
- Hé!! Ez nem is igaz! Én nem sírtam!! Én akkor Batmant néztem! Én másokról beszéltem! - ellenkezek hevesen.
- Viszont most már választhatsz vagy Liammel nézel Batmanes filmeket vagy Harryvel töltöd a napot! - mondja Niall.
- Bocs.. - nézek Liamre. - Harry! De a batman mindent visz! - mondom gyorsan Harryre nézve.
- És ha leülök veletek én is batmanes filmet nézni? - kérdezi könyörgő szemekkel.
- Az már nem romantikus! - mondom vigyorogva Harrynek pedig még a szeme is elkerekedik. - Csak vicceltem. - mondom felnevetve. - Viszont ha cikizni vagy bántani mered akár melyik szereplőt vagy valamit haza zavarunk! - mondom komolyan. Liamre sandítok aki csak sokkoltan nézz. Elmosolyodom majd érdeklődően nézek körbe.
- Ennyi volt a faggatás? - kérdezem felkuncogva.
- Hol vannak a tetoválásaid? - kérdezi Zayn. Elmosolyodom majd lehúzom a zoknim a sarkamig.
- Az egyik itt. Körbe a bokámon. A jelentése pedig  Csak előre! - mondom mosolyogva majd lehúzom a pulcsim jobb oldalát és szerencsére a póló alatt sem látszik ki. - Ez pedig az amit nem fogok senkinek megmutatni! - mondom vigyorogva. A bokámra azért emlékszem, mert nem részegen csináltattam. De a vállamon jujuj. Csak akkor vettem észre mikor zuhanyoztam.
- Na! De miért? - kérdezi Niall. Felállok és leülök mellé.
- Mert akkor nagyon beégnék! - puszilom meg az arcát, amiért hatalmas vigyor kerekedik az arcára. Ha valaki azt mondja a nyár elején, hogy megszeretem a One Direction pofán röhögöm. Pedig most ő röhögne az arcomba. Hisz tessék. Lett 2 legjobb lány barátnőm és 5 fiúbarátom. Az 5. még a pasim is. És a húgom erről nem is tud! Hupsz! Sőt! Mikor beszéltem a szüleimmel utoljára? 5 hete?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése